Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
2 Ιανουαρίου 2025 07:25
2 Ιανουαρίου 2025 07:22
2 Ιανουαρίου 2025 07:17
2 Ιανουαρίου 2025 07:15
2 Ιανουαρίου 2025 07:10
31 Δεκεμβρίου 2024 09:42
31 Δεκεμβρίου 2024 09:40
31 Δεκεμβρίου 2024 09:36
31 Δεκεμβρίου 2024 09:33
15 Φεβρουαρίου 2011 02:00
«Δεν αντέχει η αγορά 7 πανελλαδικά κανάλια»
Γράφει: N.Δρικάκης
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες πληροφορίες προέκυψαν από πρόσφατη συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε στους δημοσιογράφους ο Alexander Holland, Chief Operating Officer του Αntenna.Παρά τις δυσκολίες και τα προβλήματα που ζει η ελληνική τηλεοπτική βιομηχανία, ο A. Holland εκτιμά ότι θα βρει το δρόμο της, «αρκεί να αναθεωρήσουμε όλοι τη μέχρι σήμερα πορεία μας». Σχολιάζοντας την μεγάλη πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση, τόνισε ότι εάν αυτή συνεχιστεί, η ελληνική αγορά δεν θα μπορέσει να αντέξει 7 κανάλια εθνικής εμβέλειας.
Όσον αφορά στον Αntenna, αναφέρθηκε σε μια ατζέντα 15 σημείων, που αφορά στις επόμενες κινήσεις του, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη συνολική επαναδιαπραγμάτευση στο κόστος παραγωγών, αλλά και την επένδυση σε καινοτόμες κινήσεις. Για την επόμενη σεζόν είπε ότι ο σταθμός θα επενδύσει στα μεγάλα τηλεοπτικά σόου, ενώ θα διατηρήσει το ενημερωτικό προφίλ του.
Αναφερόμενος δε στην επένδυση του σταθμού στο web TV, τόνισε ότι έχει πολύ μεγάλη δυναμική σε βάθος 5ετίας και ο σταθμός θα εξακολουθήσει να επενδύει σε αυτή, προσδοκώντας μεγαλύτερη ανάπτυξη και έσοδα.
Όσον αφορά στον Αntenna, αναφέρθηκε σε μια ατζέντα 15 σημείων, που αφορά στις επόμενες κινήσεις του, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη συνολική επαναδιαπραγμάτευση στο κόστος παραγωγών, αλλά και την επένδυση σε καινοτόμες κινήσεις. Για την επόμενη σεζόν είπε ότι ο σταθμός θα επενδύσει στα μεγάλα τηλεοπτικά σόου, ενώ θα διατηρήσει το ενημερωτικό προφίλ του.
Αναφερόμενος δε στην επένδυση του σταθμού στο web TV, τόνισε ότι έχει πολύ μεγάλη δυναμική σε βάθος 5ετίας και ο σταθμός θα εξακολουθήσει να επενδύει σε αυτή, προσδοκώντας μεγαλύτερη ανάπτυξη και έσοδα.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες πληροφορίες προέκυψαν από πρόσφατη συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε στους δημοσιογράφους ο Alexander Holland, Chief Operating Officer του Αntenna.Παρά τις δυσκολίες και τα προβλήματα που ζει η ελληνική τηλεοπτική βιομηχανία, ο A. Holland εκτιμά ότι θα βρει το δρόμο της, «αρκεί να αναθεωρήσουμε όλοι τη μέχρι σήμερα πορεία μας». Σχολιάζοντας την μεγάλη πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση, τόνισε ότι εάν αυτή συνεχιστεί, η ελληνική αγορά δεν θα μπορέσει να αντέξει 7 κανάλια εθνικής εμβέλειας.
Όσον αφορά στον Αntenna, αναφέρθηκε σε μια ατζέντα 15 σημείων, που αφορά στις επόμενες κινήσεις του, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη συνολική επαναδιαπραγμάτευση στο κόστος παραγωγών, αλλά και την επένδυση σε καινοτόμες κινήσεις. Για την επόμενη σεζόν είπε ότι ο σταθμός θα επενδύσει στα μεγάλα τηλεοπτικά σόου, ενώ θα διατηρήσει το ενημερωτικό προφίλ του.
Αναφερόμενος δε στην επένδυση του σταθμού στο web TV, τόνισε ότι έχει πολύ μεγάλη δυναμική σε βάθος 5ετίας και ο σταθμός θα εξακολουθήσει να επενδύει σε αυτή, προσδοκώντας μεγαλύτερη ανάπτυξη και έσοδα.
Όσον αφορά στον Αntenna, αναφέρθηκε σε μια ατζέντα 15 σημείων, που αφορά στις επόμενες κινήσεις του, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη συνολική επαναδιαπραγμάτευση στο κόστος παραγωγών, αλλά και την επένδυση σε καινοτόμες κινήσεις. Για την επόμενη σεζόν είπε ότι ο σταθμός θα επενδύσει στα μεγάλα τηλεοπτικά σόου, ενώ θα διατηρήσει το ενημερωτικό προφίλ του.
Αναφερόμενος δε στην επένδυση του σταθμού στο web TV, τόνισε ότι έχει πολύ μεγάλη δυναμική σε βάθος 5ετίας και ο σταθμός θα εξακολουθήσει να επενδύει σε αυτή, προσδοκώντας μεγαλύτερη ανάπτυξη και έσοδα.