Skip to main content
18 Φεβρουαρίου 2011 02:00

Έρευνα της Deloitte για τα ΜΜΕ: Η βιομηχανία της τηλεόρασης ενστερνίζεται το διαδίκτυο και ανθεί

Δελτίο Τύπου της Deloitte

Γράφει: Σωτήρης Χατζηστρατής
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Ffa091c37aeb6022152dd59f73ec1222b XL

Η χρήση των smartphones αυξάνεται, τα έντυπα περιοδικά αποδεικνύονται ανθεκτικά και οι καταναλωτές φαίνονται έτοιμοι για το cloud computing

Αθήνα 17 Φεβρουαρίου 2011- Η Deloitte δημοσιεύει τα αποτελέσματα της 5ης έκδοσης της έρευνας με τίτλο “State of the Media Democracy“, η οποία αξιολογεί τις προτιμήσεις παρακολούθησης ΜΜΕ 2.000 Αμερικανών, από 14 έως 75 ετών. Η δημοσκόπηση φέρνει στο φως σημαντικές τάσεις, που έχουν παγκόσμιο ενδιαφέρον, μεταξύ των οποίων την ενίσχυση της δύναμης της τηλεόρασης όταν συμπληρώνεται από το διαδίκτυο, τη δραματική αύξηση στη χρήση των smartphones, τη σταθερή δημοτικότητα των έντυπων περιοδικών και την ανάδυση του αποκαλούμενου “cloud computing” ως πιθανής λύσης αποθήκευσης και πρόσβασης σε υπηρεσίες διασκέδασης.

Τηλεόραση: Διατηρεί την πρωτοκαθεδρία

Σε ένα περιβάλλον που κατακλύζεται από τις νέες online πλατφόρμες διασκέδασης, η τηλεόραση εξακολουθεί να αποτελεί τη «βασίλισσα» των μέσων σύμφωνα με τη μελέτη της Deloitte. Η δημοσκόπηση αποκαλύπτει ότι το 71% των Αμερικανών κατατάσσει την παρακολούθηση τηλεόρασης σε οποιαδήποτε συσκευή μεταξύ των αγαπημένων του δραστηριοτήτων σε σχέση με τα ΜΜΕ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της δημοσκόπησης, η οικιακή τηλεόραση παραμένει η πιο συνήθης μέθοδος παρακολούθησης αγαπημένων προγραμμάτων, ενισχύοντας την άποψη ότι η παραδοσιακή τηλεοπτική διαφήμιση εξακολουθεί να αποτελεί βιώσιμο μοντέλο. Εξάλλου, το 86% των Αμερικάνων δήλωσε ότι η τηλεοπτική διαφήμιση συνεχίζει να διαδραματίζει το σημαντικότερο ρόλο στις αγοραστικές του αποφάσεις. Η δημοσκόπηση της Deloitte καταδεικνύει ότι τα κανάλια του ιντερνέτ, της κινητής τηλεφωνίας και της κοινωνικής δικτύωσης ενισχύουν τη συνολική τηλεοπτική εμπειρία, οδηγώντας τους καταναλωτές να παρακολουθούν πρωτοεμφανιζόμενα αλλά και ζωντανά προγράμματα κατά την πρώτη τους μετάδοση. Η έρευνα, επίσης, αποκαλύπτει ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των Αμερικανών κάνουν και άλλες δραστηριότητες όταν παρακολουθούν τηλεόραση. Πιο συγκεκριμένα, το 42% των ερωτώμενων είναι συνδεδεμένο στο ιντερνέτ, το 29% μιλάει στο τηλέφωνο ή σε κινητή συσκευή και το 26% στέλνει γραπτά μηνύματα ή instant messages.

Ο Δημήτρης Κουτσόπουλος, Head of Consumer Business της Deloitte Χατζηπαύλου Σοφιανός και Καμπάνης Α.Ε., δήλωσε: «Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον, αφού αποδεικνύουν ότι η τηλεόραση όχι μόνο εξακολουθεί να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία μεταξύ των υπολοίπων ΜΜΕ, αλλά αποτελεί και το σημαντικότερο παράγοντα για τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο θα πρέπει να επανεξετάσουν την πρακτική μείωσης της τηλεοπτικής διαφημιστικής δαπάνης που εφαρμόζουν το τελευταίο χρονικό διάστημα, εάν πραγματικά επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και, συνεπώς, τα έσοδά τους. Η τηλεόραση εκμεταλλεύτηκε προς όφελός της την ανάπτυξη του ιντερνέτ και κατάφερε να μείνει στο προσκήνιο. Το φαινόμενο αυτό είναι υπαρκτό και στην Ελλάδα, αφού κάποια ελληνικά κανάλια δίνουν, μέσω της ιστοσελίδας τους, δωρεάν πρόσβαση στο ζωντανό πρόγραμμά τους, ενώ τα περισσότερα παρέχουν on demand- χωρίς χρέωση- το υλικό των εκπομπών τους. Με λίγα λόγια, η προσαρμοστικότητα στα δεδομένα των νέων τεχνολογιών βοήθησε τη “βασίλισσα” των μέσων να παραμείνει στο θρόνο της».

Η άνοδος των smartphones

Σύμφωνα με τη φετινή δημοσκόπηση, το 33% των αμερικανικών νοικοκυριών διαθέτει κάποιο smartphone, ποσοστό σημαντικά ενισχυμένο σε σχέση με το 11% πριν από τρία χρόνια. Παράλληλα, το 40% των συμμετεχόντων στη δημοσκόπηση που δεν έχουν smartphone είναι πιθανό να αγοράσουν στο άμεσο μέλλον. Αυτή η σημαντική αύξηση της διείσδυσης των smartphones στην αγορά των ΗΠΑ, αλλάζει ραγδαία την καταναλωτική συμπεριφορά, με το 56% των ατόμων που έχει και laptop και smartphone να υποστηρίζει ότι χρησιμοποιεί το smartphone ως αντικατάσταση του laptop όταν βρίσκεται μακριά από το σπίτι. Μάλιστα το ποσοστό στην ίδια απάντηση τρεις μήνες νωρίτερα βρισκόταν στο 41%.

Έντυπα περιοδικά: Επιβιώνουν του ψηφιακού «τσουνάμι»

Ενώ το 2010 γίναμε μάρτυρες άλλης μιας «έκρηξης» ψηφιακού περιεχομένου και της εμφάνισης στην αγορά νέων- φιλικών προς τις υπηρεσίες διασκέδασης- κινητών συσκευών, η υιοθέτηση περιεχομένου σε ψηφιακή μορφή καθυστερεί περισσότερο από όσο αναμενόταν. Σύμφωνα με την έρευνα, από το 2007 ένα σταθερό ποσοστό της τάξης του 70% δηλώνει ότι του αρέσει να διαβάζει περιοδικά, παρά το γεγονός ότι γνωρίζει ότι μπορεί να βρει τις περισσότερες πληροφορίες στο διαδίκτυο και 55% εξακολουθεί να διατηρεί συνδρομή σε έντυπα περιοδικά. Επιπλέον, οι περισσότεροι συμμετέχοντες στην έρευνα υποστηρίζουν ότι τα περιοδικά περιέχουν διαφημίσεις που τους βοηθούν να μάθουν νέα πράγματα για τον εαυτό τους και την οικογένειά τους. Από το 2007, ένα σταθερό 80% των Αμερικανών που διαβάζει περιοδικά σημειώνει ότι το έντυπο περιοδικό αποτελεί την πιο προσφιλή μέθοδο ανάγνωσης.

Είναι το cloud-computing η απάντηση στην ψηφιακή αποθήκευση και στην πρόσβαση από οπουδήποτε στο περιεχόμενο των ΜΜΕ;

Η πρόσβαση στις ασύρματες συσκευές και στην ευρυζωνική σύνδεση έχουν κάνει το μέσο καταναλωτή πιο δικτυωμένο στο ιντερνέτ από ποτέ και τα νέα μοντέλα online αποθήκευσης έχουν καταστεί, πλέον, ρεαλιστική επιλογή για τη μαζική αγορά. Κατά τη μελέτη, η πλειοψηφία των Αμερικανών διαθέτει κάποια συσκευή που της επιτρέπει να έχει εύκολη πρόσβαση στο διαδίκτυο- 85% των καταναλωτών έχει έναν υπολογιστή τύπου desktop, 68% laptop/netbook και 41% έχει πρόσβαση στο ιντερνέτ μέσω κινητού τηλεφώνου. Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, το 51% των Αμερικανών έχει αντιμετωπίσει κάποια στιγμή πρόβλημα με το σκληρό δίσκο ή τον υπολογιστή, χάνοντας φωτογραφίες, ταινίες ή άλλο τύπο ψηφιακού περιεχομένου. Επιπλέον, το 32% των ερωτώμενων επιθυμεί να αποθηκεύει περιεχόμενο στο διαδίκτυο, πράγμα που θα του παρέχει τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση στο υλικό αυτό από οποιαδήποτε συσκευή. Το 43% των συμμετεχόντων στη δημοσκόπηση θα ήθελε να μετακινεί περιεχόμενο σε οποιαδήποτε συσκευή και πλατφόρμα εύκολα και αποτελεσματικά, γεγονός που προοιωνίζει ότι το cloud storage θα μπορούσε να αποτελέσει μέθοδο ευκολότερης πρόσβασης στο περιεχόμενο και να βελτιώσει τα επίπεδα «φορητότητας». Πιο συγκεκριμένα, to cloud computing «υπολογιστική νέφους»- αποτελεί μια τεχνολογία που προσφέρει στο χρήστη πλήθος δυνατοτήτων επικοινωνίας, συνεργασίας και καταχώρησης πληροφοριών σε μια κοινή βάση. Αναλυτικότερα, τα δεδομένα δεν αποθηκεύονται σε σκληρούς δίσκους, αλλά σε «σύννεφα» που βρίσκονται στο διαδίκτυο ή σε τοπικά δίκτυα. Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι ιδιαιτέρως πρακτική, αφού οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσουν μεγάλα ποσά σε εξοπλισμό ενώ μειώνεται σημαντικά ο κίνδυνος απώλειας δεδομένων εξαιτίας προβλήματος στο σκληρό δίσκο.

Σε αυτό το πλαίσιο ο Δ. Κουτσόπουλος σημείωσε: «Σύμφωνα με τη μελέτη, to cloud computing φαίνεται να κερδίζει συνεχώς έδαφος στις ΗΠΑ και με την αύξηση της διείσδυσης του ιντερνέτ, της ευρυζωνικότητας και των smartphones καθίσταται, πλέον, μια ρεαλιστική επιλογή για μαζική χρήση από τους απλούς πολίτες. Μπορεί, βέβαια, ακόμα ο μέσος καταναλωτής να μην κατανοεί πλήρως την έννοια του cloud computing αλλά τα υψηλά ποσοστά των ερωτώμενων που ανησυχούν για την απώλεια δεδομένων από το σκληρό τους δίσκο, δείχνουν ότι το cloud computing αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την ανάπτυξη μοντέλων που προορίζονται για τον ιδιώτη-καταναλωτή. Παρά το γεγονός ότι στη χώρα μας η διείσδυση του ιντερνέτ βρίσκεται σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με τις ΗΠΑ, η έρευνα προδιαγράφει τις μελλοντικές τάσεις και για την ελληνική αγορά. Προς το παρόν, όπως επισημάνθηκε πρόσφατα σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας, ακόμα και οι επιχειρήσεις και ο δημόσιος τομέας δεν εκμεταλλεύονται σε μεγάλο βαθμό το cloud computing, το οποίο θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά τις δαπάνες τους. Πάντως, όσο οι έλληνες καταναλωτές εξοικειώνονται με την τεχνολογία, τόσο το cloud computing θα αποτελεί μια πρακτική λύση αποθήκευσης και πρόσβασης σε υλικό διασκέδασης και όχι μόνο.»

Σχετικά με την έρευνα

Η 5η έκδοση της μελέτης της Deloitte με τίτλο “State of the Media Democracy’ σχεδιάστηκε από το τμήμα μέσων ενημέρωσης και διασκέδασης της Deloitte και υλοποιήθηκε από την Harrison Group, μια ανεξάρτητη εταιρία έρευνας, από τις 10 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 8 Οκτωβρίου 2010. Στην online έρευνα συμμετείχαν σχεδόν 2.000 καταναλωτές από 14 έως 75 ετών στις ΗΠΑ. Τα αποτελέσματα τις έρευνας έχουν περιθώριο σφάλματος +/- 2%.

Πηγή: Δελτίο τύπου deloitte.gr

Η χρήση των smartphones αυξάνεται, τα έντυπα περιοδικά αποδεικνύονται ανθεκτικά και οι καταναλωτές φαίνονται έτοιμοι για το cloud computing

Αθήνα 17 Φεβρουαρίου 2011- Η Deloitte δημοσιεύει τα αποτελέσματα της 5ης έκδοσης της έρευνας με τίτλο “State of the Media Democracy“, η οποία αξιολογεί τις προτιμήσεις παρακολούθησης ΜΜΕ 2.000 Αμερικανών, από 14 έως 75 ετών. Η δημοσκόπηση φέρνει στο φως σημαντικές τάσεις, που έχουν παγκόσμιο ενδιαφέρον, μεταξύ των οποίων την ενίσχυση της δύναμης της τηλεόρασης όταν συμπληρώνεται από το διαδίκτυο, τη δραματική αύξηση στη χρήση των smartphones, τη σταθερή δημοτικότητα των έντυπων περιοδικών και την ανάδυση του αποκαλούμενου “cloud computing” ως πιθανής λύσης αποθήκευσης και πρόσβασης σε υπηρεσίες διασκέδασης.

Τηλεόραση: Διατηρεί την πρωτοκαθεδρία

Σε ένα περιβάλλον που κατακλύζεται από τις νέες online πλατφόρμες διασκέδασης, η τηλεόραση εξακολουθεί να αποτελεί τη «βασίλισσα» των μέσων σύμφωνα με τη μελέτη της Deloitte. Η δημοσκόπηση αποκαλύπτει ότι το 71% των Αμερικανών κατατάσσει την παρακολούθηση τηλεόρασης σε οποιαδήποτε συσκευή μεταξύ των αγαπημένων του δραστηριοτήτων σε σχέση με τα ΜΜΕ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της δημοσκόπησης, η οικιακή τηλεόραση παραμένει η πιο συνήθης μέθοδος παρακολούθησης αγαπημένων προγραμμάτων, ενισχύοντας την άποψη ότι η παραδοσιακή τηλεοπτική διαφήμιση εξακολουθεί να αποτελεί βιώσιμο μοντέλο. Εξάλλου, το 86% των Αμερικάνων δήλωσε ότι η τηλεοπτική διαφήμιση συνεχίζει να διαδραματίζει το σημαντικότερο ρόλο στις αγοραστικές του αποφάσεις. Η δημοσκόπηση της Deloitte καταδεικνύει ότι τα κανάλια του ιντερνέτ, της κινητής τηλεφωνίας και της κοινωνικής δικτύωσης ενισχύουν τη συνολική τηλεοπτική εμπειρία, οδηγώντας τους καταναλωτές να παρακολουθούν πρωτοεμφανιζόμενα αλλά και ζωντανά προγράμματα κατά την πρώτη τους μετάδοση. Η έρευνα, επίσης, αποκαλύπτει ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των Αμερικανών κάνουν και άλλες δραστηριότητες όταν παρακολουθούν τηλεόραση. Πιο συγκεκριμένα, το 42% των ερωτώμενων είναι συνδεδεμένο στο ιντερνέτ, το 29% μιλάει στο τηλέφωνο ή σε κινητή συσκευή και το 26% στέλνει γραπτά μηνύματα ή instant messages.

Ο Δημήτρης Κουτσόπουλος, Head of Consumer Business της Deloitte Χατζηπαύλου Σοφιανός και Καμπάνης Α.Ε., δήλωσε: «Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον, αφού αποδεικνύουν ότι η τηλεόραση όχι μόνο εξακολουθεί να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία μεταξύ των υπολοίπων ΜΜΕ, αλλά αποτελεί και το σημαντικότερο παράγοντα για τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο θα πρέπει να επανεξετάσουν την πρακτική μείωσης της τηλεοπτικής διαφημιστικής δαπάνης που εφαρμόζουν το τελευταίο χρονικό διάστημα, εάν πραγματικά επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και, συνεπώς, τα έσοδά τους. Η τηλεόραση εκμεταλλεύτηκε προς όφελός της την ανάπτυξη του ιντερνέτ και κατάφερε να μείνει στο προσκήνιο. Το φαινόμενο αυτό είναι υπαρκτό και στην Ελλάδα, αφού κάποια ελληνικά κανάλια δίνουν, μέσω της ιστοσελίδας τους, δωρεάν πρόσβαση στο ζωντανό πρόγραμμά τους, ενώ τα περισσότερα παρέχουν on demand- χωρίς χρέωση- το υλικό των εκπομπών τους. Με λίγα λόγια, η προσαρμοστικότητα στα δεδομένα των νέων τεχνολογιών βοήθησε τη “βασίλισσα” των μέσων να παραμείνει στο θρόνο της».

Η άνοδος των smartphones

Σύμφωνα με τη φετινή δημοσκόπηση, το 33% των αμερικανικών νοικοκυριών διαθέτει κάποιο smartphone, ποσοστό σημαντικά ενισχυμένο σε σχέση με το 11% πριν από τρία χρόνια. Παράλληλα, το 40% των συμμετεχόντων στη δημοσκόπηση που δεν έχουν smartphone είναι πιθανό να αγοράσουν στο άμεσο μέλλον. Αυτή η σημαντική αύξηση της διείσδυσης των smartphones στην αγορά των ΗΠΑ, αλλάζει ραγδαία την καταναλωτική συμπεριφορά, με το 56% των ατόμων που έχει και laptop και smartphone να υποστηρίζει ότι χρησιμοποιεί το smartphone ως αντικατάσταση του laptop όταν βρίσκεται μακριά από το σπίτι. Μάλιστα το ποσοστό στην ίδια απάντηση τρεις μήνες νωρίτερα βρισκόταν στο 41%.

Έντυπα περιοδικά: Επιβιώνουν του ψηφιακού «τσουνάμι»

Ενώ το 2010 γίναμε μάρτυρες άλλης μιας «έκρηξης» ψηφιακού περιεχομένου και της εμφάνισης στην αγορά νέων- φιλικών προς τις υπηρεσίες διασκέδασης- κινητών συσκευών, η υιοθέτηση περιεχομένου σε ψηφιακή μορφή καθυστερεί περισσότερο από όσο αναμενόταν. Σύμφωνα με την έρευνα, από το 2007 ένα σταθερό ποσοστό της τάξης του 70% δηλώνει ότι του αρέσει να διαβάζει περιοδικά, παρά το γεγονός ότι γνωρίζει ότι μπορεί να βρει τις περισσότερες πληροφορίες στο διαδίκτυο και 55% εξακολουθεί να διατηρεί συνδρομή σε έντυπα περιοδικά. Επιπλέον, οι περισσότεροι συμμετέχοντες στην έρευνα υποστηρίζουν ότι τα περιοδικά περιέχουν διαφημίσεις που τους βοηθούν να μάθουν νέα πράγματα για τον εαυτό τους και την οικογένειά τους. Από το 2007, ένα σταθερό 80% των Αμερικανών που διαβάζει περιοδικά σημειώνει ότι το έντυπο περιοδικό αποτελεί την πιο προσφιλή μέθοδο ανάγνωσης.

Είναι το cloud-computing η απάντηση στην ψηφιακή αποθήκευση και στην πρόσβαση από οπουδήποτε στο περιεχόμενο των ΜΜΕ;

Η πρόσβαση στις ασύρματες συσκευές και στην ευρυζωνική σύνδεση έχουν κάνει το μέσο καταναλωτή πιο δικτυωμένο στο ιντερνέτ από ποτέ και τα νέα μοντέλα online αποθήκευσης έχουν καταστεί, πλέον, ρεαλιστική επιλογή για τη μαζική αγορά. Κατά τη μελέτη, η πλειοψηφία των Αμερικανών διαθέτει κάποια συσκευή που της επιτρέπει να έχει εύκολη πρόσβαση στο διαδίκτυο- 85% των καταναλωτών έχει έναν υπολογιστή τύπου desktop, 68% laptop/netbook και 41% έχει πρόσβαση στο ιντερνέτ μέσω κινητού τηλεφώνου. Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, το 51% των Αμερικανών έχει αντιμετωπίσει κάποια στιγμή πρόβλημα με το σκληρό δίσκο ή τον υπολογιστή, χάνοντας φωτογραφίες, ταινίες ή άλλο τύπο ψηφιακού περιεχομένου. Επιπλέον, το 32% των ερωτώμενων επιθυμεί να αποθηκεύει περιεχόμενο στο διαδίκτυο, πράγμα που θα του παρέχει τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση στο υλικό αυτό από οποιαδήποτε συσκευή. Το 43% των συμμετεχόντων στη δημοσκόπηση θα ήθελε να μετακινεί περιεχόμενο σε οποιαδήποτε συσκευή και πλατφόρμα εύκολα και αποτελεσματικά, γεγονός που προοιωνίζει ότι το cloud storage θα μπορούσε να αποτελέσει μέθοδο ευκολότερης πρόσβασης στο περιεχόμενο και να βελτιώσει τα επίπεδα «φορητότητας». Πιο συγκεκριμένα, to cloud computing «υπολογιστική νέφους»- αποτελεί μια τεχνολογία που προσφέρει στο χρήστη πλήθος δυνατοτήτων επικοινωνίας, συνεργασίας και καταχώρησης πληροφοριών σε μια κοινή βάση. Αναλυτικότερα, τα δεδομένα δεν αποθηκεύονται σε σκληρούς δίσκους, αλλά σε «σύννεφα» που βρίσκονται στο διαδίκτυο ή σε τοπικά δίκτυα. Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι ιδιαιτέρως πρακτική, αφού οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσουν μεγάλα ποσά σε εξοπλισμό ενώ μειώνεται σημαντικά ο κίνδυνος απώλειας δεδομένων εξαιτίας προβλήματος στο σκληρό δίσκο.

Σε αυτό το πλαίσιο ο Δ. Κουτσόπουλος σημείωσε: «Σύμφωνα με τη μελέτη, to cloud computing φαίνεται να κερδίζει συνεχώς έδαφος στις ΗΠΑ και με την αύξηση της διείσδυσης του ιντερνέτ, της ευρυζωνικότητας και των smartphones καθίσταται, πλέον, μια ρεαλιστική επιλογή για μαζική χρήση από τους απλούς πολίτες. Μπορεί, βέβαια, ακόμα ο μέσος καταναλωτής να μην κατανοεί πλήρως την έννοια του cloud computing αλλά τα υψηλά ποσοστά των ερωτώμενων που ανησυχούν για την απώλεια δεδομένων από το σκληρό τους δίσκο, δείχνουν ότι το cloud computing αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την ανάπτυξη μοντέλων που προορίζονται για τον ιδιώτη-καταναλωτή. Παρά το γεγονός ότι στη χώρα μας η διείσδυση του ιντερνέτ βρίσκεται σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με τις ΗΠΑ, η έρευνα προδιαγράφει τις μελλοντικές τάσεις και για την ελληνική αγορά. Προς το παρόν, όπως επισημάνθηκε πρόσφατα σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας, ακόμα και οι επιχειρήσεις και ο δημόσιος τομέας δεν εκμεταλλεύονται σε μεγάλο βαθμό το cloud computing, το οποίο θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά τις δαπάνες τους. Πάντως, όσο οι έλληνες καταναλωτές εξοικειώνονται με την τεχνολογία, τόσο το cloud computing θα αποτελεί μια πρακτική λύση αποθήκευσης και πρόσβασης σε υλικό διασκέδασης και όχι μόνο.»

Σχετικά με την έρευνα

Η 5η έκδοση της μελέτης της Deloitte με τίτλο “State of the Media Democracy’ σχεδιάστηκε από το τμήμα μέσων ενημέρωσης και διασκέδασης της Deloitte και υλοποιήθηκε από την Harrison Group, μια ανεξάρτητη εταιρία έρευνας, από τις 10 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 8 Οκτωβρίου 2010. Στην online έρευνα συμμετείχαν σχεδόν 2.000 καταναλωτές από 14 έως 75 ετών στις ΗΠΑ. Τα αποτελέσματα τις έρευνας έχουν περιθώριο σφάλματος +/- 2%.

Πηγή: Δελτίο τύπου deloitte.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Καμπάνια για τα όργανα της PROMAX μέχρι τέλος Δεκεμβρίου
Μία ειδική καμπάνια για τα όργανα της PROMAX – με την ευκαιρία της συμμετοχής της IDComs στην Creta Electronix 2024 – έχει ξεκινήσει από 1η Νοεμβρίου, με διάρκεια μέχρι τέλος Δεκεμβρίου και αφορά ...
V-Tech Z2025 T2 H265
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου επίγειου ψηφιακού δέκτη V-Tech Z2025 T2 H265. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη MPEG-4 με ανάλυση Full HD (1080p), ελληνικό και εύκολο στη χ...
Νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR από την IDComs
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR μετά τη συγχώνευση των δύο εταιρειών. Ο κατάλογος περιέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό τα προϊόντα της IKUSI που γνωρίζουν οι περισσότερ...
Anga Free TV 1, 2 & 4 Combo
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή τηλεχειριστηρίων μάρκας Anga της σειράς Free TV. Πρόκειται για πολύ ποιοτικά και εργονομικά σχεδιασμένα τηλεχειριστήρια που προγραμματίζονται μ...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
Redline CPE-800
εξωτερική κεραία Wi-Fi, που ουσιαστικά λειτουργεί σαν ασύρματο Access Point για μετάδοση δεδομένων σε μεγάλες αποστάσεις. Διαθέτει απολαβή 23dBi και ισχύ ασύρματης μετάδοσης 26dBm, παρέχοντας έναν...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
Με ιδιαίτερη επιτυχία, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 13 Ιουλίου 2024 το webinar της IDComs, με θέμα την «Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγρα...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV,...
CAST Connect
Η IDComs παρουσιάζει το CAST Connect, μία προηγμένη επαγγελματική λύση για streaming, όπως στο σπίτι, απευθείας στην οθόνη του δωματίου του ξενοδοχείου! Το επαγγελματικό σύστημα CAST Connect έχει ...
TP-Link SG2005P-PD
Η TP-Link παρουσιάζει το SG2005P-PD, ένα έξυπνο switch με 1 θύρα εισόδου PoE++ και 4 θύρες εξόδου PoE+, για απλοποιημένη ανάπτυξη δικτύου σε εξωτερικούς χώρους. Με τυπικό PoE Passthrough, που επεκ...
Audien ATA414BT
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή ενός νέου ενισχυτή Hi-Fi της Audien, του μοντέλου ATA414BT. Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο στερεοφωνικό ενισχυτή 4 καναλιών, με δυνατότητα σύνδ...
Τεχνολογία Cast για ξενοδοχεία από την IDComs
Η διαδικασία casting μέσα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου είναι μια τεχνολογία που βρίσκει ευρύτατη εφαρμογή σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και αφορά στη δυνατότητα των επισκεπτών ενός καταλύματος, να ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
HDMI Modulators
Η διανομή τηλεοπτικού προγράμματος μιας οπτικοακουστικής πηγής σε πολλαπλές τηλεοράσεις είναι ένα σενάριο που σήμερα εφαρμόζεται ευρύτατα τόσο στο σπίτι, όσο και στα ξενοδοχεία ή ακόμα και σε διάφ...
XENIA 2024
Η Ψηφιακή Τηλεόραση περιηγήθηκε στην XENIA 2024, που διοργανώθηκε Σάββατο 23 με Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Πρόκειται για την ετήσια έκθεση, που είναι πλήρως αφιερωμένη στην τουρισ...
Sat & Zap Ιανουαρίου 2025
Πληθώρα ιρανικών καναλιών ως συνήθως (που εκπέμπονται από τις ΗΠΑ), αλλά και μερικά αγγλόφωνα από διάφορες χώρες. Η μεγαλύτερη κινητικότητα στους δορυφόρους κοντά στις 52 ανατολικά. AFV Ame...