Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 194
629
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

24 Μαΐου 2011 20:48

Νέοι κανόνες για τις τηλεπικοινωνίες στην Ε.Ε.

Γράφει: Nick D.
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F40122d93f55f49fb6c7b0715c6c431f1 XL
Από τις 25 Μαΐου 2011, οι Ευρωπαίοι πολίτες θα απολαμβάνουν νέα δικαιώματα και υπηρεσίες στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία και στο διαδίκτυο. Την ημερομηνία αυτή αναμένεται ότι θα έχουν ενταχθεί στο εθνικό δίκαιο των κρατών μελών νέοι κανόνες για τις τηλεπικοινωνίες στην ΕΕ, που θα εξασφαλίζουν ανταγωνιστικότερο τομέα τηλεπικοινωνιών και θα παρέχουν βελτιωμένες υπηρεσίες στους πελάτες.Στους νέους κανόνες περιλαμβάνεται το δικαίωμα των πελατών να αλλάζουν εταιρεία τηλεπικοινωνιών σε μία μόνο ημέρα διατηρώντας τον αριθμό τους, το δικαίωμα για περισσότερη σαφήνεια σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρονται στους πελάτες, καθώς και βελτιωμένη προστασία των ηλεκτρονικών δεδομένων.
Με την εκχώρηση νέων εποπτικών εξουσιών στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ρυθμιστικών εξουσιών στον Φορέα των Ευρωπαϊκών Ρυθμιστικών Αρχών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (BEREC) θα υπάρξει περισσότερη ασφάλεια δικαίου, ενώ οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών θα μπορέσουν να αναπτυχθούν στο πλαίσιο μιας ενιαίας, πανευρωπαϊκής αγοράς τηλεπικοινωνιών. Η Επιτροπή συνεργάστηκε στενά με τα κράτη μέλη αποβλέποντας σε ταχεία εφαρμογή αυτών των ενωσιακών κανόνων, θα εξετάσει δε το ενδεχόμενο να δρομολογήσει διαδικασίες παράβασης εναντίον των κρατών μελών που δεν θα έχουν ενσωματώσει εγκαίρως τους εν λόγω κανόνες στο εθνικό τους δίκαιο. Η ενδυνάμωση της ενιαίας αγοράς τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών συνιστά καίριο στόχο στο Ψηφιακό θεματολόγιο για την Ευρώπη.
Η κα Neelie Kroes, αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδια για το ψηφιακό θεματολόγιο, δήλωσε: «Οι πολίτες και οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν πλήρως τις ευκαιρίες που τους παρέχουν οι νέοι αυτοί κανόνες για να αποκτήσουν ανταγωνιστικότερες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να τους βοηθήσω προς τούτο. Σε περίπτωση που τα δικαιώματα αυτά δεν διατίθενται στην πράξη, θα λάβω τα απαραίτητα μέτρα όσον αφορά κράτη μέλη και εταιρείες τηλεπικοινωνιών για την αντιμετώπιση της κατάστασης.»
 
Από τις 25 Μαΐου οι νέοι ενωσιακοί κανόνες παρέχουν στους πολίτες και τις επιχειρήσεις:
 
Υψηλότερο επίπεδο προστασίας του καταναλωτή και περισσότερες επιλογές:
δυνατότητα αλλαγής εταιρίας σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας, χωρίς αλλαγή του τηλεφωνικού αριθμού, σε μια εργάσιμη ημέρα
μέγιστη διάρκεια 24 μηνών για τις αρχικές συμβάσεις των πελατών και υποχρέωση των εταιρειών να παρέχουν σύμβαση δωδεκάμηνης διάρκειας. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες θα μπορούν να αλλάζουν ευκολότερα εταιρία σε περίπτωση ευνοϊκότερης συμφωνίας.
σαφέστερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που έχει επιλέξει ο συνδρομητής. Στις συμβάσεις που συνάπτουν οι καταναλωτές πρέπει να περιλαμβάνονται πληροφορίες σχετικά με τα ελάχιστα επίπεδα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ιδιαίτερα στους συνδρομητές διαδικτύου πρέπει να παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τεχνικές διαχείρισης της κίνησης και τις επιπτώσεις τους στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και άλλοι περιορισμοί (όπως ανώτατα όρια ζωνικού εύρους, διαθέσιμη ταχύτητα σύνδεσης ή παρεμπόδιση/”στραγγαλισμός” της πρόσβασης σε διάφορες υπηρεσίες, π.χ. σε υπηρεσίες διαδικτυακής τηλεφωνίας – VoIP). Οι συμβάσεις πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν στοιχεία για τις διατιθέμενες αποζημιώσεις και επιστροφές σε περίπτωση που οι υπηρεσίες υπολείπονται των ελάχιστων επιπέδων.
 
Βελτιωμένη διαδικτυακή προστασία της ιδιωτικότητας και ασφάλεια:
 
καλύτερη προστασία από παραβίαση προσωπικών δεδομένων και ανεπίκλητα ηλε-μηνύματα (“spam”), υποχρεωτική ειδοποίηση σε περίπτωση παραβίασης προσωπικών δεδομένων
καλύτερη πληροφόρηση και απαιτήσεις προηγούμενης συναίνεσης για αποθήκευση ή πρόσβαση σε πληροφορίες στις συσκευές των χρηστών (όπως τα ‘cookies’ που δεν σχετίζονται με την εκάστοτε συγκεκριμένη υπηρεσία

Συνεκτικότερη κανονιστική ρύθμιση σε κλίμακα ΕΕ:
 
οι εθνικές ρυθμιστικές αρχές θα αποκτήσουν μεγαλύτερη ανεξαρτησία και, ως έσχατη λύση, θα διαθέτουν εξουσίες για να υποχρεώνουν τους τηλεπικοινωνιακούς φορείς εκμετάλλευσης με σημαντική ισχύ στην αγορά να διαχωρίζουν τα επικοινωνιακά τους δίκτυα από τους κλάδους υπηρεσιών, ώστε να εξασφαλίζεται ισότιμη πρόσβαση σε άλλους φορείς εκμετάλλευσης (χωρίς κατ’ ανάγκη διαχωρισμό της ιδιοκτησίας ή υποχρέωση δημιουργίας χωριστής εταιρίας).
στην Επιτροπή, σε συνεργασία με τον Φορέα των Ευρωπαϊκών Ρυθμιστικών Αρχών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (BEREC), έχουν επίσης ανατεθεί έκτακτες εξουσίες εποπτείας όσον αφορά τα επανορθωτικά μέτρα για την αποκατάσταση του ανταγωνισμού στις αγορές τηλεπικοινωνιών (η αποκαλούμενη « διαδικασία του άρθρου 7»). Στην πράξη, σε περίπτωση που η Επιτροπή κρίνει ότι ένα σχέδιο επανορθωτικού μέτρου όσον αφορά τον ανταγωνισμό, το οποίο έχει κοινοποιηθεί από εθνική ρυθμιστική αρχή, θα συνιστούσε φραγμό για την ενιαία αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, η Επιτροπή θα μπορεί να προχωρήσει σε ενδελεχή αξιολόγηση και, σε διαβούλευση με τον BEREC και θα μπορεί να απευθύνει σύσταση στον εθνικό φορέα εκμετάλλευσης για τροποποίηση ή απόσυρση του σχεδιαζόμενου μέτρου. Οι εθνικές ρυθμιστικές αρχές πρέπει να λαμβάνουν δεόντως υπόψη τις εν λόγω συστάσεις.
Μεταξύ άλλων νέων στοιχείων στη δέσμη μέτρων περιλαμβάνεται και η βελτιωμένη πρόσβαση στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού 112, του ενιαίου ευρωπαϊκού αριθμού έκτακτης ανάγκης..
Η σύσταση της Επιτροπής με την οποία επισημαίνεται στις εθνικές ρυθμιστικές αρχές τηλεπικοινωνιών ο τρόπος με τον οποίον οφείλουν να ρυθμίζουν την ανταγωνιστική πρόσβαση τρίτων σε υπερταχέα δίκτυα οπτικών ινών (γνωστά και ως δίκτυα «πρόσβασης επόμενης γενιάς» – NGA) δημοσιεύτηκε πρόσφατα με βάση νέα στοιχεία στους επικαιροποιημένους κανόνες για τις τηλεπικοινωνίες.
Η Επιτροπή παρακολουθεί προσεκτικά την εφαρμογή των νέων κανόνων για τις τηλεπικοινωνίες από τα κράτη μέλη και πρόκειται να κάνει χρήση όλων των εξουσιών που διαθέτει, οι οποίες πρόσφατα διευρύνθηκαν με τη συνθήκη της Λισαβόνας, ώστε να εξασφαλιστεί η πλήρης και έγκαιρη μεταφορά των επικαιροποιημένων ενωσιακών κανόνων για τις τηλεπικοινωνίες στο εθνικό δίκαιο των κρατών μελών. Για να βοηθήσει προς τούτο τα κράτη μέλη, η Επιτροπή έχει συντάξει κατευθυντήριες οδηγίες για τα διάφορα θέματα, όπως είναι τα «cookies» και η καθολική υπηρεσία.
 
Ιστορικό
 
Οι αναθεωρημένοι κανόνες της ΕΕ για τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και τις υπηρεσίες εγκρίθηκαν επίσημα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο στα τέλη του 2009 (MEMO/09/491). Tο Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο συμφώνησαν ότι οι κανόνες πρέπει να μεταφερθούν στο εθνικό δίκαιο των 27 κρατών μελών το αργότερο έως την 25η Μαΐου 2011.
Με τις δύο οδηγίες που τίθεται σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2011, την οδηγία για τη βελτίωση της νομοθεσίας και την οδηγία για τα δικαιώματα των πολιτών, τροποποιούνται πέντε άλλες υφιστάμενες οδηγίες της ΕΕ (η οδηγία πλαίσιο, η οδηγία για την πρόσβαση, η οδηγία για την αδειοδότηση, η οδηγία για την καθολική υπηρεσία και η οδηγία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλ-επικοινωνίες). Επίσης, εκδόθηκε ένας νέος κανονισμός για τη σύσταση του Φορέα των Ευρωπαϊκών Ρυθμιστικών Αρχών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (BEREC). Ο BEREC εγκαταστάθηκε επίσημα στη Ρίγα, το Μάιο του 2010.
 
Πηγή: Δελτίο Τύπου Ε.Ε. 23/05/2011
Από τις 25 Μαΐου 2011, οι Ευρωπαίοι πολίτες θα απολαμβάνουν νέα δικαιώματα και υπηρεσίες στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία και στο διαδίκτυο. Την ημερομηνία αυτή αναμένεται ότι θα έχουν ενταχθεί στο εθνικό δίκαιο των κρατών μελών νέοι κανόνες για τις τηλεπικοινωνίες στην ΕΕ, που θα εξασφαλίζουν ανταγωνιστικότερο τομέα τηλεπικοινωνιών και θα παρέχουν βελτιωμένες υπηρεσίες στους πελάτες.Στους νέους κανόνες περιλαμβάνεται το δικαίωμα των πελατών να αλλάζουν εταιρεία τηλεπικοινωνιών σε μία μόνο ημέρα διατηρώντας τον αριθμό τους, το δικαίωμα για περισσότερη σαφήνεια σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρονται στους πελάτες, καθώς και βελτιωμένη προστασία των ηλεκτρονικών δεδομένων.
Με την εκχώρηση νέων εποπτικών εξουσιών στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ρυθμιστικών εξουσιών στον Φορέα των Ευρωπαϊκών Ρυθμιστικών Αρχών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (BEREC) θα υπάρξει περισσότερη ασφάλεια δικαίου, ενώ οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών θα μπορέσουν να αναπτυχθούν στο πλαίσιο μιας ενιαίας, πανευρωπαϊκής αγοράς τηλεπικοινωνιών. Η Επιτροπή συνεργάστηκε στενά με τα κράτη μέλη αποβλέποντας σε ταχεία εφαρμογή αυτών των ενωσιακών κανόνων, θα εξετάσει δε το ενδεχόμενο να δρομολογήσει διαδικασίες παράβασης εναντίον των κρατών μελών που δεν θα έχουν ενσωματώσει εγκαίρως τους εν λόγω κανόνες στο εθνικό τους δίκαιο. Η ενδυνάμωση της ενιαίας αγοράς τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών συνιστά καίριο στόχο στο Ψηφιακό θεματολόγιο για την Ευρώπη.
Η κα Neelie Kroes, αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδια για το ψηφιακό θεματολόγιο, δήλωσε: «Οι πολίτες και οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν πλήρως τις ευκαιρίες που τους παρέχουν οι νέοι αυτοί κανόνες για να αποκτήσουν ανταγωνιστικότερες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να τους βοηθήσω προς τούτο. Σε περίπτωση που τα δικαιώματα αυτά δεν διατίθενται στην πράξη, θα λάβω τα απαραίτητα μέτρα όσον αφορά κράτη μέλη και εταιρείες τηλεπικοινωνιών για την αντιμετώπιση της κατάστασης.»
 
Από τις 25 Μαΐου οι νέοι ενωσιακοί κανόνες παρέχουν στους πολίτες και τις επιχειρήσεις:
 
Υψηλότερο επίπεδο προστασίας του καταναλωτή και περισσότερες επιλογές:
δυνατότητα αλλαγής εταιρίας σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας, χωρίς αλλαγή του τηλεφωνικού αριθμού, σε μια εργάσιμη ημέρα
μέγιστη διάρκεια 24 μηνών για τις αρχικές συμβάσεις των πελατών και υποχρέωση των εταιρειών να παρέχουν σύμβαση δωδεκάμηνης διάρκειας. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες θα μπορούν να αλλάζουν ευκολότερα εταιρία σε περίπτωση ευνοϊκότερης συμφωνίας.
σαφέστερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που έχει επιλέξει ο συνδρομητής. Στις συμβάσεις που συνάπτουν οι καταναλωτές πρέπει να περιλαμβάνονται πληροφορίες σχετικά με τα ελάχιστα επίπεδα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ιδιαίτερα στους συνδρομητές διαδικτύου πρέπει να παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τεχνικές διαχείρισης της κίνησης και τις επιπτώσεις τους στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και άλλοι περιορισμοί (όπως ανώτατα όρια ζωνικού εύρους, διαθέσιμη ταχύτητα σύνδεσης ή παρεμπόδιση/”στραγγαλισμός” της πρόσβασης σε διάφορες υπηρεσίες, π.χ. σε υπηρεσίες διαδικτυακής τηλεφωνίας – VoIP). Οι συμβάσεις πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν στοιχεία για τις διατιθέμενες αποζημιώσεις και επιστροφές σε περίπτωση που οι υπηρεσίες υπολείπονται των ελάχιστων επιπέδων.
 
Βελτιωμένη διαδικτυακή προστασία της ιδιωτικότητας και ασφάλεια:
 
καλύτερη προστασία από παραβίαση προσωπικών δεδομένων και ανεπίκλητα ηλε-μηνύματα (“spam”), υποχρεωτική ειδοποίηση σε περίπτωση παραβίασης προσωπικών δεδομένων
καλύτερη πληροφόρηση και απαιτήσεις προηγούμενης συναίνεσης για αποθήκευση ή πρόσβαση σε πληροφορίες στις συσκευές των χρηστών (όπως τα ‘cookies’ που δεν σχετίζονται με την εκάστοτε συγκεκριμένη υπηρεσία

Συνεκτικότερη κανονιστική ρύθμιση σε κλίμακα ΕΕ:
 
οι εθνικές ρυθμιστικές αρχές θα αποκτήσουν μεγαλύτερη ανεξαρτησία και, ως έσχατη λύση, θα διαθέτουν εξουσίες για να υποχρεώνουν τους τηλεπικοινωνιακούς φορείς εκμετάλλευσης με σημαντική ισχύ στην αγορά να διαχωρίζουν τα επικοινωνιακά τους δίκτυα από τους κλάδους υπηρεσιών, ώστε να εξασφαλίζεται ισότιμη πρόσβαση σε άλλους φορείς εκμετάλλευσης (χωρίς κατ’ ανάγκη διαχωρισμό της ιδιοκτησίας ή υποχρέωση δημιουργίας χωριστής εταιρίας).
στην Επιτροπή, σε συνεργασία με τον Φορέα των Ευρωπαϊκών Ρυθμιστικών Αρχών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (BEREC), έχουν επίσης ανατεθεί έκτακτες εξουσίες εποπτείας όσον αφορά τα επανορθωτικά μέτρα για την αποκατάσταση του ανταγωνισμού στις αγορές τηλεπικοινωνιών (η αποκαλούμενη « διαδικασία του άρθρου 7»). Στην πράξη, σε περίπτωση που η Επιτροπή κρίνει ότι ένα σχέδιο επανορθωτικού μέτρου όσον αφορά τον ανταγωνισμό, το οποίο έχει κοινοποιηθεί από εθνική ρυθμιστική αρχή, θα συνιστούσε φραγμό για την ενιαία αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, η Επιτροπή θα μπορεί να προχωρήσει σε ενδελεχή αξιολόγηση και, σε διαβούλευση με τον BEREC και θα μπορεί να απευθύνει σύσταση στον εθνικό φορέα εκμετάλλευσης για τροποποίηση ή απόσυρση του σχεδιαζόμενου μέτρου. Οι εθνικές ρυθμιστικές αρχές πρέπει να λαμβάνουν δεόντως υπόψη τις εν λόγω συστάσεις.
Μεταξύ άλλων νέων στοιχείων στη δέσμη μέτρων περιλαμβάνεται και η βελτιωμένη πρόσβαση στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού 112, του ενιαίου ευρωπαϊκού αριθμού έκτακτης ανάγκης..
Η σύσταση της Επιτροπής με την οποία επισημαίνεται στις εθνικές ρυθμιστικές αρχές τηλεπικοινωνιών ο τρόπος με τον οποίον οφείλουν να ρυθμίζουν την ανταγωνιστική πρόσβαση τρίτων σε υπερταχέα δίκτυα οπτικών ινών (γνωστά και ως δίκτυα «πρόσβασης επόμενης γενιάς» – NGA) δημοσιεύτηκε πρόσφατα με βάση νέα στοιχεία στους επικαιροποιημένους κανόνες για τις τηλεπικοινωνίες.
Η Επιτροπή παρακολουθεί προσεκτικά την εφαρμογή των νέων κανόνων για τις τηλεπικοινωνίες από τα κράτη μέλη και πρόκειται να κάνει χρήση όλων των εξουσιών που διαθέτει, οι οποίες πρόσφατα διευρύνθηκαν με τη συνθήκη της Λισαβόνας, ώστε να εξασφαλιστεί η πλήρης και έγκαιρη μεταφορά των επικαιροποιημένων ενωσιακών κανόνων για τις τηλεπικοινωνίες στο εθνικό δίκαιο των κρατών μελών. Για να βοηθήσει προς τούτο τα κράτη μέλη, η Επιτροπή έχει συντάξει κατευθυντήριες οδηγίες για τα διάφορα θέματα, όπως είναι τα «cookies» και η καθολική υπηρεσία.
 
Ιστορικό
 
Οι αναθεωρημένοι κανόνες της ΕΕ για τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και τις υπηρεσίες εγκρίθηκαν επίσημα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο στα τέλη του 2009 (MEMO/09/491). Tο Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο συμφώνησαν ότι οι κανόνες πρέπει να μεταφερθούν στο εθνικό δίκαιο των 27 κρατών μελών το αργότερο έως την 25η Μαΐου 2011.
Με τις δύο οδηγίες που τίθεται σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2011, την οδηγία για τη βελτίωση της νομοθεσίας και την οδηγία για τα δικαιώματα των πολιτών, τροποποιούνται πέντε άλλες υφιστάμενες οδηγίες της ΕΕ (η οδηγία πλαίσιο, η οδηγία για την πρόσβαση, η οδηγία για την αδειοδότηση, η οδηγία για την καθολική υπηρεσία και η οδηγία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλ-επικοινωνίες). Επίσης, εκδόθηκε ένας νέος κανονισμός για τη σύσταση του Φορέα των Ευρωπαϊκών Ρυθμιστικών Αρχών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (BEREC). Ο BEREC εγκαταστάθηκε επίσημα στη Ρίγα, το Μάιο του 2010.
 
Πηγή: Δελτίο Τύπου Ε.Ε. 23/05/2011

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Δεκέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Δεκεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
Creta Electronix 2024
Σάββατο 2 και Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024, έλαβε χώρα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης ένα ιδιαιτέρως επιτυχημένο κλαδικό διήμερο: Η έκθεση Creta Electronix 2024, η δεύτερη κλαδική έκθεση συστημάτ...
Grandstream DP755
Η επικοινωνία, τόσο μεταξύ υπαλλήλων όσο και με πελάτες, είναι κρίσιμη για όλες τις επιχειρήσεις. Η ανάγκη για προϊόντα που μπορούν να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις είναι ζωτικής σημασίας. Για να...
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2024
Αρκετά νέα κανάλια αυτόν τον μήνα, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στα αγγλόφωνα, όπως το αμερικανικό One America News κ.λπ. Επίσης, τουλάχιστον στα Δυτικά της χώρας, αλλά πιθανότατα και στα Νό...