Skip to main content
11 Οκτωβρίου 2011 11:29

Κόβει την έξοδο αλλά όχι τη συνδρομητική ο Έλληνας

Γράφει: Nick D.
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F005cbf843a1a4b7c141f5bc5900d47e4 XL
(Παλιότερη αλλά ενδιαφέρουσα ανάλυση)

Το 41% των συνδρομητών της Nova είναι ανώτερου βιοτικού επιπέδου, το 30% μεσαίου και το 29% κατώτερου

Δεν φαίνεται να θυσιάζεται, προς το παρόν τουλάχιστον, στον “βωμό” της οικονομικής κρίσης η διασκέδαση εντός σπιτιού που ακούει στο όνομα “συνδρομητική τηλεόραση”. Το αξιοπερίεργο μάλιστα είναι ότι το 22% των νοικοκυριών έχουν κάποιον αποκωδικοποιητή, είτε της Nova (390.534 συνδρομητές) είτε του Conn-x TV (56.000), με το ποσοστό να βαίνει αυξανόμενο, καταδεικνύοντας ότι η συνδρομητική τηλεθέαση δεν θεωρείται πολυτέλεια, αλλά μια φθηνή διασκέδαση για 447.000 οικογένειες.
Μια προσεκτική ανάλυση μάλιστα στα στοιχεία της μεγαλύτερης ψηφιακής πλατφόρμας, της Nova, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των συνδρομητών της δεν είναι υψηλού βαλαντίου. Τουναντίον. Σε ποσοστό 59% πρόκειται για άτομα κατώτερης και μεσαίας εισοδηματικής τάξης, τα οποία θεωρούν τη συνδρομητική “μια καλή επένδυση, για εξατομικευμένη διασκέδαση σε κάθε μέλος της οικογένειας ξεχωριστά, με κόστος σε πολλές περιπτώσεις μιρκότερο από αυτό μιας ομαδικής εξόδου (π.χ. σινεμά, φαγητό κ.ά.)”.

Το 35% των συνδρομητών παρακολουθούν καθημερινά τέσσερις ώρες τα προγράμματα της Nova, το 24% τρεις ώρες, το 22% δύο ώρες, το 13% τέσσερις ώρες και άνω, και το 6% μία ώρα. Το 32% των συνδρομητών είναι παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών και το 40% παιδιά κάτω των 16 ετών. Στη λεγόμενη ανώτερη κοινωνικοοικονομική τάξη ανήκει το 41% των συνδρομητών, το 30% στη μεσαία και το 29% στην κατώτερη. Στην Αθήνα τα ανάλογα ποσοστά παραλλάσσονται ως εξής: 52% από την ανώτερη τάξη, 28% από τη μεσαία και 20% από την κατώτερη, ενώ στη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Ελλάδα οι συσχετισμοί είναι οι εξής: 42%, 30% και 28% και 32%, 32% και 36%.

(Παλιότερη αλλά ενδιαφέρουσα ανάλυση)

Το 41% των συνδρομητών της Nova είναι ανώτερου βιοτικού επιπέδου, το 30% μεσαίου και το 29% κατώτερου

Δεν φαίνεται να θυσιάζεται, προς το παρόν τουλάχιστον, στον “βωμό” της οικονομικής κρίσης η διασκέδαση εντός σπιτιού που ακούει στο όνομα “συνδρομητική τηλεόραση”. Το αξιοπερίεργο μάλιστα είναι ότι το 22% των νοικοκυριών έχουν κάποιον αποκωδικοποιητή, είτε της Nova (390.534 συνδρομητές) είτε του Conn-x TV (56.000), με το ποσοστό να βαίνει αυξανόμενο, καταδεικνύοντας ότι η συνδρομητική τηλεθέαση δεν θεωρείται πολυτέλεια, αλλά μια φθηνή διασκέδαση για 447.000 οικογένειες.
Μια προσεκτική ανάλυση μάλιστα στα στοιχεία της μεγαλύτερης ψηφιακής πλατφόρμας, της Nova, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των συνδρομητών της δεν είναι υψηλού βαλαντίου. Τουναντίον. Σε ποσοστό 59% πρόκειται για άτομα κατώτερης και μεσαίας εισοδηματικής τάξης, τα οποία θεωρούν τη συνδρομητική “μια καλή επένδυση, για εξατομικευμένη διασκέδαση σε κάθε μέλος της οικογένειας ξεχωριστά, με κόστος σε πολλές περιπτώσεις μιρκότερο από αυτό μιας ομαδικής εξόδου (π.χ. σινεμά, φαγητό κ.ά.)”.

Το 35% των συνδρομητών παρακολουθούν καθημερινά τέσσερις ώρες τα προγράμματα της Nova, το 24% τρεις ώρες, το 22% δύο ώρες, το 13% τέσσερις ώρες και άνω, και το 6% μία ώρα. Το 32% των συνδρομητών είναι παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών και το 40% παιδιά κάτω των 16 ετών. Στη λεγόμενη ανώτερη κοινωνικοοικονομική τάξη ανήκει το 41% των συνδρομητών, το 30% στη μεσαία και το 29% στην κατώτερη. Στην Αθήνα τα ανάλογα ποσοστά παραλλάσσονται ως εξής: 52% από την ανώτερη τάξη, 28% από τη μεσαία και 20% από την κατώτερη, ενώ στη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Ελλάδα οι συσχετισμοί είναι οι εξής: 42%, 30% και 28% και 32%, 32% και 36%.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L1x112
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο κάθε ένας έχει…
PROMAX ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τέταρτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα PROMAX ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδ…
EDISION CAM-100
Νέος κεντρικός ενισχυτής από την EDISION, με σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά και υψηλή αισθητική! Πρόκειται για το μοντέλο CAM-100, έναν ενισχυτή επίγειων ψηφιακών καναλιών DVB-T/T2, για μεγάλες εγκ…
TP-Link EAP653
Το EAP653 είναι ένα AX3000 Access Point οροφής με συμπαγή σχεδιασμό, ιδανικό για επαγγελματικά σενάρια που απαιτούν υψηλή απόδοση, όπως ξενοδοχεία, γραφεία, εμπορικά πολυκαταστήματα, αίθουσες συσκέψ…
Audien DAMP5
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ενισχυτή Hi-Fi, Audien DAMP5. Πρόκειται για έναν ψηφιακό ενισχυτή υψηλής απόδοσης (CLASS D), με τεχνολογία DAC. Διαθέτει πανέμορφο σχεδια…
Έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUSI IKUGaF και IDComs Linear
Η αναμετάδοση των επίγειων τηλεοπτικών προγραμμάτων αποτελεί για την Ελλάδα ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα για αρκετές περιοχές, οι οποίες έχουν ονομαστεί «λευκές περιοχές» λόγω αδυναμίας λήψης κυ…
TP-Link EAP653
Το EAP653 είναι ένα AX3000 Access Point οροφής με συμπαγή σχεδιασμό, ιδανικό για επαγγελματικά σενάρια που απαιτούν υψηλή απόδοση, όπως ξενοδοχεία, γραφεία, εμπορικά πολυκαταστήματα, αίθουσες συσκέψ…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L1x112
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο κάθε ένας έχει…
PROMAX ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τέταρτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα PROMAX ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδ…
EDISION CAM-100
Νέος κεντρικός ενισχυτής από την EDISION, με σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά και υψηλή αισθητική! Πρόκειται για το μοντέλο CAM-100, έναν ενισχυτή επίγειων ψηφιακών καναλιών DVB-T/T2, για μεγάλες εγκ…
Audien DAMP5
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ενισχυτή Hi-Fi, Audien DAMP5. Πρόκειται για έναν ψηφιακό ενισχυτή υψηλής απόδοσης (CLASS D), με τεχνολογία DAC. Διαθέτει πανέμορφο σχεδια…
Έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUSI IKUGaF και IDComs Linear
Η αναμετάδοση των επίγειων τηλεοπτικών προγραμμάτων αποτελεί για την Ελλάδα ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα για αρκετές περιοχές, οι οποίες έχουν ονομαστεί «λευκές περιοχές» λόγω αδυναμίας λήψης κυ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδι…
Wi-Fi & AI
Η εποχή που ζούμε περιλαμβάνει έναν εξαιρετικά συνδεδεμένο κόσμο, έναν κόσμο που εξαρτάται ολοένα και περισσότερο από τις ασύρματες τεχνολογίες για ευκολία και κινητικότητα. Το σημερινό Wi-Fi έχει ε…
EDISION Κεντρικός Ενισχυτής CAM-300
Ένας νέος κεντρικός ενισχυτής της EDISION κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, προσαρμοσμένος στις σύγχρονες ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί από την απόδοση του φάσματος των 700MHz στην κινητή τη…
Audien DJ-1001UFB
Ένα νέο σύστημα ήχου επαγγελματικών προδιαγραφών κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για το Audien DJ-1001UFB, μία κονσόλα - μίκτης DJ 5x καναλιών, με πολλαπλές δυνατότητες σύνδεσης…
Sat & Zap, Ιούνιος 2025
Γερμανικό το ενδιαφέρον αυτόν τον μήνα με τα νέα ελεύθερα κανάλια της Wedo, που όμως υποπτευόμαστε ότι θα κλειδώσουν σύντομα. Ενδιαφέροντα και τα αγγλικά μουσικά κανάλια της Now στις 28.2 Ανατολικά…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.