Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΟΤΕ TV: Δυνατά στο νέο έτος
Με τo ξεκίνημα του νέου έτους ξεκίνησε και ένας νέος διαφημιστικός γύρος για τον OTE TV. Πολύ δυνατά και καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, αυτή την περίοδο τρέχουν δύο διαφορετικά διαφημιστικά spot σε διαφορετικά κανάλια, σε διαφορετικές ζώνες τηλεθέασης και με διαφορετικά μηνύματα. Είναι τέτοια η ένταση της διαφήμισης που είναι σχεδόν βέβαιο κάποιος που παρακολουθεί τηλεόραση θα δει τα διαφημιστικά μηνύματα 2 ή 3 φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το ένα διαφημιστικό που τρέχει είναι το γνωστό «έχω δει εξωγήινους, εσύ;» αλλά σε πιο σύντομη version, και ένα ακόμη νέο spot που στοχεύει στο φίλαθλο κοινό, αφού επικοινωνεί τους αγώνες Κυπέλλου Ελλάδος για το οποίο ο ΟΤΕ TV έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα. Είναι θετικό ότι σε αυτή τη φάση του θεσμού συνεχίζουν δημοφιλείς ομάδες όπως η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ, ο ΑΡΗΣ, ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟ αλλά και ομάδες από μεγάλες επαρχιακές πόλεις γεγονός που οι υπεύθυνοι του ΟΤΕ πιστεύουν ότι μπορεί να βοηθήσει την πλατφόρμα να εγγράψει νέους συνδρομητές και να δώσει μια νέα ώθηση. Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι επικοινωνείται έντονα και η ανταγωνιστική τιμή του πακέτου, αφού μπαίνοντας όλο και βαθύτερα στην κρίση η τιμή φαίνεται ότι θα αποτελέσει έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την αγορά ενός προϊόντος.
Με τo ξεκίνημα του νέου έτους ξεκίνησε και ένας νέος διαφημιστικός γύρος για τον OTE TV. Πολύ δυνατά και καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, αυτή την περίοδο τρέχουν δύο διαφορετικά διαφημιστικά spot σε διαφορετικά κανάλια, σε διαφορετικές ζώνες τηλεθέασης και με διαφορετικά μηνύματα. Είναι τέτοια η ένταση της διαφήμισης που είναι σχεδόν βέβαιο κάποιος που παρακολουθεί τηλεόραση θα δει τα διαφημιστικά μηνύματα 2 ή 3 φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το ένα διαφημιστικό που τρέχει είναι το γνωστό «έχω δει εξωγήινους, εσύ;» αλλά σε πιο σύντομη version, και ένα ακόμη νέο spot που στοχεύει στο φίλαθλο κοινό, αφού επικοινωνεί τους αγώνες Κυπέλλου Ελλάδος για το οποίο ο ΟΤΕ TV έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα. Είναι θετικό ότι σε αυτή τη φάση του θεσμού συνεχίζουν δημοφιλείς ομάδες όπως η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ, ο ΑΡΗΣ, ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟ αλλά και ομάδες από μεγάλες επαρχιακές πόλεις γεγονός που οι υπεύθυνοι του ΟΤΕ πιστεύουν ότι μπορεί να βοηθήσει την πλατφόρμα να εγγράψει νέους συνδρομητές και να δώσει μια νέα ώθηση. Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι επικοινωνείται έντονα και η ανταγωνιστική τιμή του πακέτου, αφού μπαίνοντας όλο και βαθύτερα στην κρίση η τιμή φαίνεται ότι θα αποτελέσει έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την αγορά ενός προϊόντος.