Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 194
631
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

18 Ιανουαρίου 2012 11:19

2nd TV Conference: Τα Νέα Μέσα σύμμαχος της TV

Γράφει: N.D
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F4ffe4c55e2862ec13bd51ae5d98195aa XL
Δημήτρης Βάγιας: Με το μυαλό στους καταναλωτές και τους διαφημιζόμενους
Ο Διευθυντής Πωλήσεων και Υπηρεσιών Εταιρικών Πελατών του Forthnet Group επανέλαβε και αυτός ότι η κρίση αλλάζει τα δεδομένα και μαζί τους αλλάζουν και οι καταναλωτές. Κάνουν έρευνα αγοράς. Αναζητούν προσφορές. Μοιράζονται την πληροφορία, γίνονται πομπός και δέκτης μηνυμάτων. Επιθυμούν να τους ακούμε, να τους καταλάβουμε, να συζητάμε μαζί τους, να τους συναντούμε εκεί που συχνάζουν. Και δεν είναι οι μόνοι που έχουν απαιτήσεις.
Παράλληλα, αλλάζουν και οι διαφημιστικές εταιρείες, οι οποίες επιζητούν διαδραστικές λύσεις επικοινωνίας «κομμένες και ραμμένες» για τους πελάτες τους. Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη αυτά τα insights, ο όμιλος Forthnet εξελίσσεται. Και επιδιώκει να προσφέρει μέσω της Nova μία μοναδική εμπειρία περιεχομένου στους τηλεθεατές και πλήθος στοχευμένων επιλογών στους διαφημιζόμενους: με τα 5 θεματικά και εταιρικά sites, τα 2 ηλεκτρονικά newsletters, το περιοδικό της Nova, την αξιοσημείωτη παρουσία στα Social Media τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα…
Jorge Papanicolau: Αξιοποιώντας τα Νέα Μέσα
Στην εποχή της ψηφιακής σύγκλισης δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι η Τηλεόραση τείνει να απολέσει την πρωτοκαθεδρία. Και όμως. Οι επιδόσεις της TV κάθε άλλο παρά πτωτική πορεία ακολουθούν. Όπως σημείωσε ο Jorge Papanicolau, Head of Cross Platform TV Audience Measurement της Nielsen, τα σχετικά νούμερα είναι παγκοσμίως υψηλότερα από ποτέ άλλοτε, με την Ελλάδα να αποτελεί τρανό παράδειγμα καθότι ο χρόνος μέσης ημερήσιας τηλεθέασης έχει πια ανέβει στα 274 λεπτά.
Η Τηλεόραση, λοιπόν, παραμένει ισχυρή, παρά το γεγονός ότι, πράγματι, αποτελεί μόλις μία από τις πολλές οθόνες στις οποίες έχει στραμμένη την προσοχή του ο θεατής. Διότι ο κόσμος συχνάζει στα Social Media, χαζεύει διάφορα sites, στέλνει email και sms, ασχολείται με το κινητό του τηλέφωνο, ακούει ραδιόφωνο, διαβάζει έντυπα, βλέπει βίντεο… Ίσως κάποιοι να θεωρούν αυτήν την τάση απειλή. Όχι άδικα. Είναι, όμως, και ευκαιρία. Για ακόμα μεγαλύτερη εμπλοκή των θεατών με το τηλεοπτικό προϊόν.
Να, όπως συνέβη στην προβολή επεισοδίου του X-Factor, κατά τη διάρκεια του οποίου οι αναφορές για το σόου αυξήθηκαν στο Facebook κατά 1700%. Άρα είναι στο χέρι των τηλεοπτικών σταθμών να αξιοποιήσουν τα Νέα Μέσα, προσεγγίζοντας τους καταναλωτές τη στιγμή και στην πλατφόρμα που αυτοί προτιμούν. Σωστά;
Το πάνελ του συνεδρίου
Το πρόγραμμα του συνεδρίου δεν περιείχε μόνο ομιλίες αλλά και το πάνελ με τίτλο «Νέα Μέσα. Νέες οθόνες. Νέα έσοδα;». Συντονιστής ήταν ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Audience Measurement, ενώ συμμετείχαν επίσης οι ακόλουθοι ειδήμονες από την εγχώρια αγορά: ο Marco Struecker, Γενικός Διευθυντής του Antenna Internet, η Μαρία Τζάννου, Online Sales Director του Star Channel, η Ειρήνη Σαχά, Country Director της Advertainment Media, ο Διονύσης Τσίτος, Διευθυντής Τομέα New Media του Forthnet Group, ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Deputy CEO & Director of Operations της 24Media και ο Μιχάλης Αναγνωστάκος, Senior Marketing Manager της HOL.
(Marketing Week)
Δημήτρης Βάγιας: Με το μυαλό στους καταναλωτές και τους διαφημιζόμενους
Ο Διευθυντής Πωλήσεων και Υπηρεσιών Εταιρικών Πελατών του Forthnet Group επανέλαβε και αυτός ότι η κρίση αλλάζει τα δεδομένα και μαζί τους αλλάζουν και οι καταναλωτές. Κάνουν έρευνα αγοράς. Αναζητούν προσφορές. Μοιράζονται την πληροφορία, γίνονται πομπός και δέκτης μηνυμάτων. Επιθυμούν να τους ακούμε, να τους καταλάβουμε, να συζητάμε μαζί τους, να τους συναντούμε εκεί που συχνάζουν. Και δεν είναι οι μόνοι που έχουν απαιτήσεις.
Παράλληλα, αλλάζουν και οι διαφημιστικές εταιρείες, οι οποίες επιζητούν διαδραστικές λύσεις επικοινωνίας «κομμένες και ραμμένες» για τους πελάτες τους. Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη αυτά τα insights, ο όμιλος Forthnet εξελίσσεται. Και επιδιώκει να προσφέρει μέσω της Nova μία μοναδική εμπειρία περιεχομένου στους τηλεθεατές και πλήθος στοχευμένων επιλογών στους διαφημιζόμενους: με τα 5 θεματικά και εταιρικά sites, τα 2 ηλεκτρονικά newsletters, το περιοδικό της Nova, την αξιοσημείωτη παρουσία στα Social Media τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα…
Jorge Papanicolau: Αξιοποιώντας τα Νέα Μέσα
Στην εποχή της ψηφιακής σύγκλισης δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι η Τηλεόραση τείνει να απολέσει την πρωτοκαθεδρία. Και όμως. Οι επιδόσεις της TV κάθε άλλο παρά πτωτική πορεία ακολουθούν. Όπως σημείωσε ο Jorge Papanicolau, Head of Cross Platform TV Audience Measurement της Nielsen, τα σχετικά νούμερα είναι παγκοσμίως υψηλότερα από ποτέ άλλοτε, με την Ελλάδα να αποτελεί τρανό παράδειγμα καθότι ο χρόνος μέσης ημερήσιας τηλεθέασης έχει πια ανέβει στα 274 λεπτά.
Η Τηλεόραση, λοιπόν, παραμένει ισχυρή, παρά το γεγονός ότι, πράγματι, αποτελεί μόλις μία από τις πολλές οθόνες στις οποίες έχει στραμμένη την προσοχή του ο θεατής. Διότι ο κόσμος συχνάζει στα Social Media, χαζεύει διάφορα sites, στέλνει email και sms, ασχολείται με το κινητό του τηλέφωνο, ακούει ραδιόφωνο, διαβάζει έντυπα, βλέπει βίντεο… Ίσως κάποιοι να θεωρούν αυτήν την τάση απειλή. Όχι άδικα. Είναι, όμως, και ευκαιρία. Για ακόμα μεγαλύτερη εμπλοκή των θεατών με το τηλεοπτικό προϊόν.
Να, όπως συνέβη στην προβολή επεισοδίου του X-Factor, κατά τη διάρκεια του οποίου οι αναφορές για το σόου αυξήθηκαν στο Facebook κατά 1700%. Άρα είναι στο χέρι των τηλεοπτικών σταθμών να αξιοποιήσουν τα Νέα Μέσα, προσεγγίζοντας τους καταναλωτές τη στιγμή και στην πλατφόρμα που αυτοί προτιμούν. Σωστά;
Το πάνελ του συνεδρίου
Το πρόγραμμα του συνεδρίου δεν περιείχε μόνο ομιλίες αλλά και το πάνελ με τίτλο «Νέα Μέσα. Νέες οθόνες. Νέα έσοδα;». Συντονιστής ήταν ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Audience Measurement, ενώ συμμετείχαν επίσης οι ακόλουθοι ειδήμονες από την εγχώρια αγορά: ο Marco Struecker, Γενικός Διευθυντής του Antenna Internet, η Μαρία Τζάννου, Online Sales Director του Star Channel, η Ειρήνη Σαχά, Country Director της Advertainment Media, ο Διονύσης Τσίτος, Διευθυντής Τομέα New Media του Forthnet Group, ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Deputy CEO & Director of Operations της 24Media και ο Μιχάλης Αναγνωστάκος, Senior Marketing Manager της HOL.
(Marketing Week)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Δεκέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Δεκεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
Creta Electronix 2024
Σάββατο 2 και Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024, έλαβε χώρα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης ένα ιδιαιτέρως επιτυχημένο κλαδικό διήμερο: Η έκθεση Creta Electronix 2024, η δεύτερη κλαδική έκθεση συστημάτ...
Grandstream DP755
Η επικοινωνία, τόσο μεταξύ υπαλλήλων όσο και με πελάτες, είναι κρίσιμη για όλες τις επιχειρήσεις. Η ανάγκη για προϊόντα που μπορούν να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις είναι ζωτικής σημασίας. Για να...
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2024
Αρκετά νέα κανάλια αυτόν τον μήνα, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στα αγγλόφωνα, όπως το αμερικανικό One America News κ.λπ. Επίσης, τουλάχιστον στα Δυτικά της χώρας, αλλά πιθανότατα και στα Νό...