Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
H LFP κλείνει το CFoot έξι μήνες μετά το λανσάρισμα του
Η γαλλική λίγκα επαγγελματικού ποδοσφαίρου LFP ετοιμάζεται να διακόψει τη λειτουργία του αθλητικού καναλιού CFoot, το οποίο δημιουργήθηκε πέρυσι. Σύμφωνα με δημοσίευμα της αθλητικής εφημερίδας L’ Equipe το διοικητικό συμβούλιο της LFP θα αποφασίσει το κλείσιμο του καναλιού στη συνεδρίαση της 10ης Φεβρουαρίου. Το CFoot δημιουργήθηκε πέρυσι ως αντιστάθμισμα της απόσυρσης της Orange από τη διαδικασία προσφορών για τα τηλεοπτικά δικαιώματα μετάδοσης. Αυτή τη στιγμή το κανάλι έχει 330.000 συνδρομητές, με ζημίες που φτάνουν τα εκατομμύρια ευρώ. Το CFoot μεταδίδει κυρίως παιχνίδια από τη δεύτερη επαγγελματική κατηγορία Ligue 2. Η σκέψη να κλείσει το κανάλι ωρίμασε μετά την εμφάνιση του Al Jazeera στην αγορά των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της γαλλικής λίγκας, το οποίο πρόσφατα απέκτησε ένα πακέτο παιχνιδιών αξίας 170 εκατομμυρίων το χρόνο έχοντας ως αντίπαλο στη διεκδίκηση το Canal Plus.
Πηγή: digitaltveurope.net
Η γαλλική λίγκα επαγγελματικού ποδοσφαίρου LFP ετοιμάζεται να διακόψει τη λειτουργία του αθλητικού καναλιού CFoot, το οποίο δημιουργήθηκε πέρυσι. Σύμφωνα με δημοσίευμα της αθλητικής εφημερίδας L’ Equipe το διοικητικό συμβούλιο της LFP θα αποφασίσει το κλείσιμο του καναλιού στη συνεδρίαση της 10ης Φεβρουαρίου. Το CFoot δημιουργήθηκε πέρυσι ως αντιστάθμισμα της απόσυρσης της Orange από τη διαδικασία προσφορών για τα τηλεοπτικά δικαιώματα μετάδοσης. Αυτή τη στιγμή το κανάλι έχει 330.000 συνδρομητές, με ζημίες που φτάνουν τα εκατομμύρια ευρώ. Το CFoot μεταδίδει κυρίως παιχνίδια από τη δεύτερη επαγγελματική κατηγορία Ligue 2. Η σκέψη να κλείσει το κανάλι ωρίμασε μετά την εμφάνιση του Al Jazeera στην αγορά των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της γαλλικής λίγκας, το οποίο πρόσφατα απέκτησε ένα πακέτο παιχνιδιών αξίας 170 εκατομμυρίων το χρόνο έχοντας ως αντίπαλο στη διεκδίκηση το Canal Plus.
Πηγή: digitaltveurope.net