Skip to main content
27 Φεβρουαρίου 2012 12:31

Το «The Artist» επικράτησε στα Όσκαρ

Γράφει: N.D
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F94115c7f7a9e1bb99843d6b5f7c1b50c XL
Σ.Σ : Για όσους δεν κατάφεραν να παρακολουθήσουν την απονομή ζωντανά η nova θα την μεταδόσει σε επανάληψη στο novacinema1 στις 21:00 το βράδυ.

Η ταινία «The Artist» απέσπασε πέντε βραβεία στη φετινή τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ, περιλαμβανομένων της Καλύτερης Ταινίας και της Καλύτερης Σκηνοθεσίας. Πέντε βραβεία και για το φιλμ Hugo που είχε τις περισσότερες υποψηφιότητες. Η Μέριλ Στριπ πήρε το βραβείο Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία «Η Σιδηρά Κυρία» (The Iron Lady).

Η εποχή εμίλησε – και στην 84η τελετή απονομής των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου (των Οσκαρ): η μόδα είναι, σχεδόν απαρέγκλιτα, το ρετρό. Και ο,τιδήποτε «feelgood», που σε κάνει να νιώθεις καλύτερα σε μια περίοδο που ολόκληρος ο κόσμος αντιμετωπίζει το φάσμα της οικονομικής κρίσης και της ύφεσης.
Και αν στη μουσική η μόδα λέει… Αντέλ (των έξι βραβείων Γκράμι και των δύο βρετανικών μουσικών βραβείων), με στυλ ρετρό και τάση «να νιώθεις καλά», η καλύτερη ταινία για φέτος, σύμφωνα με τα χιλιάδες μέλη της Ακαδημίας (που επιβεβαίωσαν περίτρανα τα προγνωστικά) και η μεγάλη κερδισμένη στα Οσκαρ είναι η ασπρόμαυρη, βωβή, μουσική, γαλλική και… «feelgood» ταινία «The Artist».
Μπορεί ο Αγκι, ο χαριτωμένος σκύλος της ταινίας του Μισέλ Χαζναβισιούς, να μην πήρε Οσκαρ ερμηνείας β’ ρόλου, παρά τη διαδικτυακή καμπάνια «Consider Uggie» (Υπολογίστε και τον Αγκι στα Οσκαρ, θα το αποδίδαμε), όμως το φιλμ νίκησε στα σημεία, κατακτώντας τα μεγάλα βραβεία: καλύτερης ταινία, σκηνοθεσίας, ερμηνείας α’ ανδρικού ρόλοιυ για τον γάλλο Ζαν Ντιζαρντέν, που άφησε εκτός των «φιλαράκια» που έπαιζαν πολύ στην προγνωστική κούρσα των Οσκαρ, ήτοι τον Τζορτζ Κλούνι (αγνώριστο χαβανέζο στους «Απόγονους» του ελληνικής καταγωγής Αλεξάντερ Πέιν) και τον Μπραντ Πιτ.
Η απογοήτευση για την μη επιβράβευση της ερμηνείας του πολύφερνου Αγκι ήρθε και στην απονομή: το σκυλάκι εμφανίστηκε μόνον μία φορά στις οθόνες της αίθουσας, όταν ο Τομ Κρουζ ετοιμαζόταν να δώσει το Οσκαρ καλύτερης ταινίας στους παραγωγούς του «Artist» – γεγονός που σχολιάστηκε από τα αμερικανικά μέσα.
Η δεύτερη επιβεβαίωση με βραβεία ήρθε από την απονομή των Οσκαρ και για την φετινή μόδα της… Γαλλίας. Η γαλλικής σύλληψης και εκτέλεσης ταινία «The Artist» (παράξενο: ακριβώς επειδή δεν μιλάει γαλλικά, αλλά είναι βωβή, έφτασε και στα Οσκαρ) και οι ταινίες με άξονα τη γαλλική πρωτεύουσα «Hugo» του Μάρτιν Σκορσέζε (για τις απαρχές του κινηματογράφου) και «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» του Γούντι Αλεν, βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις στις Χρυσές Σφαίρες, αλλά και στις επιλογές των «τοπικών» Οσκαρ, όπως τα γαλλικά Σεζάρ και τα βρετανικά ΒAFTA, αλλά και σε εκείνες των Σωματείων Ηθοποιών, Σκηνοθετών, Σεναριογράφων.
Και για την ιστορία: η πολυβραβευμένη ταινία «The Artist» μας γυρνάει πίσω στα 1927 (δύο χρόνια πριν από το μεγάλο οικονομικό κραχ στην Αμερική…) για να μας διηγηθεί την ιστορία του γόη του Χόλιγουντ  Ζορζ Βαλεντίν, αστέρα του βωβού κινηματογράφου, που αρχίζει να συνειδητοποιεί πως η έλευση του ήχου θα σημάνει το τέλος της καριέρας του.
Ο 44χρονος σκηνοθέτης του «Artist» Μισέλ Χαζναβισιούς, γνωστός στη Γαλλία για τις μάλλον β’ ποιότητας κωμωδιούλες «OSS» και ελάχιστα γνωστός στα στούντιο του Χόλιγουντ, κατάφερε να κερδίσει στην κούρσα για το Οσκαρ «γερά χαρτιά» της αμερικανικής ακαδημίας κινηματογράφου, όπως ο πάντα υποψήφιος αλλά ποτέ κερδισμένος – και φέτος θεωρούμενος ως φαβορί – Μάρτιν Σκορσέζε και το τρισδιάστατο, ονειρικό «Hugo» του, ο Γούντι Αλλεν ή ο θεωρούμενος ως «βαρύς και σοβαρός» Τέρενς Μάλικ του «Δέντρου της ζωής» (με τον επίσης χαμένο Μπραντ Πιτ). Ο Χαζναβισιούς δε, δεν σταμάτησε να μιλάει – και στις προηγούμενες νίκες του και στις συνεντεύξεις του – για «τη μαγεία του να είσαι σε μια σκοτεινή αίθουσα και να βλέπεις μια βωβή ταινία» (ε, το επανέλαβε και στην τελετή απονομής των Οσκαρ).
Ηταν μάλιστα η φετινή μία από τις μάλλον λίγες χρονιές που δεν μοιράστηκαν σε διαφορετικές ταινίες το Οσκαρ καλύτερης ταινίας και το Οσκαρ σκηνοθεσίας. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι παρεξέκλινε πολύ από τα συνήθη των τελευταίων ιδιαίτερα ετών η απονομή των Οσκαρ, μοιράζοντας βραβεία σε πολλές ταινίες (παρήλθαν οι παλιές εποχές που μια ταινία μάζευε και 11 και 12 αγαλματάκια του Θείου Οσκαρ).
Το «Artist» ήταν η δεύτερη βωβή ταινία που κέρδισε Οσκαρ καλύτερης ταινίας (η πρώτη ήταν το «Wings» του 1927, χρονιά στην οποία διαδραματίζεται το «Artist», με την Κλάρα Μπόου) και η πρώτη ασπρόμαυρη μετά την «Λίστα του Σίντλερ» του Στίβεν Σπίλμπεργκ και του 1984.
Για το Οσκαρ α’ γυναικείου ρόλου, η Μέριλ Στριπ περίμενε τελικά κοντά τριάντα χρόνια (από το 1983 με την «Εκλογή της Σόφι») για να κρατήσει το αγαλματάκι– κι ας έρχονταν η μία μετά την άλλη οι 17 υποψηφιότητές της όλα αυτά τα χρόνια. Παρότι δε η ερμηνεία της ως; «Σιδηρά κυρία» Μάργκαρετ Θάτσερ, που έγινε αποδεκτή ακόμη και από τους Βρετανούς, της έφερνε τη μία μετά την άλλη τις διακρίσεις στα βραβεία που προηγούνται των Οσκαρ, ακόμη στα προγνωστικά έπαιζε η Βαϊόλα Ντέιβις των «Υπηρετριών» για το βραβείο α’ γυναικείας ερμηνείας.
«Οι απόγονοι» του Αλέξανδρου Παπαδόπουλου, γνωστού στο Χόλιγουντ ως Αλεξάντερ Πέιν, οι οποίοι τελικά δεν έφεραν Οσκαρ, παρά τα προγνωστικά, στην ερμηνεία του «τσαλακωμένου» Τζορτζ Κλούνι, έφυγαν από την αίθουσα της (τρίωρης σχεδόν) απονομής με το βραβείο προσαρμοσμένου σεναρίου. Τα προγνωστικά επιβεβαιώθηκαν – μην προκαλώντας έκπληξη σε κανέναν… – με το Οσκαρ πρωτότυπου σεναρίου για το φιλμ «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» του Γούντι Αλλεν.
Η Βαϊόλα Ντέιβις μπορεί να έχασε το Οσκαρ α’ ρόλου από την Μέριλ Στριπ (το έχασε και η ντυμένη άνδρας, μπάτλερ, Γκλεν Κλόουζ στο «Αλμπερτ Νομπς»), όμως το κέρδισε για τις «Υπηρέτριες» στον β’ γυναικείο ρόλο η Ολίβια Σπένσερ, που ήταν στα φαβορί, όπως και το πιο «σίγουρο χαρτί» για τον β’ ανδρικό ρόλο, ο παλαίμαχος (γνωστός ως Κάπτεν φον Τραπ στην «Μελωδία της Ευτυχίας») και εντυπωσιακός στους «Πρωτάρηδες» Κρίστοφερ Πλάμερ, που κατέκτησε επιτέλους το πρώτο του Οσκαρ (λέγεται ότι τα στοιχήματα στο Λας Βέγκας τον έπαιζαν με 1 προς 9). «Είσαι μόλις δύο χρόνια μεγαλύτερός μου», είπε απευθυνόμενος στο αγαλματάκι του Θείου Οσκαρ για να δεχτεί το θερμότερο ίσως χειροκρότημα από την αίθουσα.
Ο «Hugo» που πήγε στα Οσκαρ με 11 υποψηφιότητες έφυγε τελικά με πέντε αγαλματάκια, κυρίως τεχνικά: οπτικά εφέ, ηχοληψίας και μοντάζ ήχου, σκηνογραφίας και φωτογραφίας. Αφού βέβαια είχε ήδη κατακτήσει και δύο «μικρότερα» Οσκαρ ο πολυβραβευμένος «Artist»: κοστουμιών και μουσικής – Λουντοβίκ Μπουρς (που είναι άλλωστε πρωταγωνίστρια στην βωβή ασπρόμαυρη ταινία). Η «Σιδηρά Κυρία» έφυγε και με το Οσκαρ μακιγιάζ.
Και για να μην μείνουν και τα Μάπετ – που επέστρεψαν στη μεγάλη οθόνη – παραπονεμένα, τους έδωσαν το Οσκαρ τραγουδιού για το Man Or Muppet.
Κερδισμένο από τα Οσκαρ έφυγε και το… Ιράν, καθώς η συγκινητική ταινία «Ενας χωρισμός» κέρδισε τελικά το αγαλματάκι, που ο σκηνοθέτης Ασγκάρ Φαρχαντί το αφιέρωσε στους συμπατριώτες του, «που σέβονται όλους τους πολιτισμούς παρά την εχθρότητα που αντιμετωπίζουν».
Το βραβείο μοντάζ πήγε στο «Κορίτσι με το τατουάζ» (την χολιγουντιανή εκδοχή της σουηδικής ταινίας, με βάση το μπεστσέλερ του δημοσιογράφου και συγγραφέα Στιγκ Λάρσον).
Ο «Rango» αναδείχτηκε, τέλος, ως η καλύτερη ταινία κινουμένων σχεδίων και οι «Ανίκητοι» (Undefeated), η ιστορία μερικών ποδοσφαιριστών σε μια φτωχική γειτονιά, έκαναν την έκπληξη κερδίζοντας το Οσκαρ Ντοκιμαντέρ. Η βράβευση αυτή ίσως θα μείνει στην ιστορία για το κόψιμο «στον αέρα» – χάρη στην χρονοκαθυστέρηση 5 δευτερολέπτων στην τηλεοπτική μετάδοση της απονομής που εφαρμόστηκε από το 2008 – της «άσεμνης» κίνησης που έκανε επί σκηνής ένας από τους δημιουργούς του ντοκιμαντέρ, ο Τ.Τζ.Μάρτιν, πάνω στη χαρά του.
Οσο για το θεαματικό κλου της τελετής απονομής, πέρα από την επιστροφή ύστερα από οκτώ χρόνια και για ένατη φορά του Μπίλι Κρίσταλ ως παρουσιαστή της βραδιάς – πέρυσι εκλήθη μόνον να σώσει την τελετή τηλεοπτικά από την κοιλιά που έκαναν ο Τζέιμς Φράνκο και η Αν Χάθαγουεϊ – το καναδικής «καταγωγής» διασημότερο και μεγαλύτερο θέαμα στον κόσμο, το Cirque De Soleil ανέλαβε δράση (φαίνεται πως θα το δούμε κι εμείς στην Ελλάδα, φέτος!). Ο Κρίσταλ, που αντικατέστησε τον Εντι Μέρφι ο οποίος είχε αρχικά επιλεγεί, αλλά παραιτήθηκε το Νοέμβριο, χόρεψε, τραγούδησε και έκανε αστεία και για… εβραίους (για την τελετή ενηλικίωσης «Bar Μitzwah») και για τον Χίτλερ (στην εποχή της Ανγκελα Μέρκελ).
Και βέβαια, το κόκκινο χαλί των Οσκαρ είχε και φέτος την τιμητική του με αστραφτερές παρουσίες, όπως εκείνη της Μισέλ Γουίλιαμς (από τα φαβορί για το «Μια εβδομάδα με την Μέριλυν») σε ένα φόρεμα Luis Vuitton και εκείνη της (χαμένης στις «Υπηρέτριες»)_Τζέσικα Τσαστέιν σε ένα φλογεροί Alexander McQueen.(tanea.gr)
Σ.Σ : Για όσους δεν κατάφεραν να παρακολουθήσουν την απονομή ζωντανά η nova θα την μεταδόσει σε επανάληψη στο novacinema1 στις 21:00 το βράδυ.

Η ταινία «The Artist» απέσπασε πέντε βραβεία στη φετινή τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ, περιλαμβανομένων της Καλύτερης Ταινίας και της Καλύτερης Σκηνοθεσίας. Πέντε βραβεία και για το φιλμ Hugo που είχε τις περισσότερες υποψηφιότητες. Η Μέριλ Στριπ πήρε το βραβείο Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία «Η Σιδηρά Κυρία» (The Iron Lady).

Η εποχή εμίλησε – και στην 84η τελετή απονομής των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου (των Οσκαρ): η μόδα είναι, σχεδόν απαρέγκλιτα, το ρετρό. Και ο,τιδήποτε «feelgood», που σε κάνει να νιώθεις καλύτερα σε μια περίοδο που ολόκληρος ο κόσμος αντιμετωπίζει το φάσμα της οικονομικής κρίσης και της ύφεσης.
Και αν στη μουσική η μόδα λέει… Αντέλ (των έξι βραβείων Γκράμι και των δύο βρετανικών μουσικών βραβείων), με στυλ ρετρό και τάση «να νιώθεις καλά», η καλύτερη ταινία για φέτος, σύμφωνα με τα χιλιάδες μέλη της Ακαδημίας (που επιβεβαίωσαν περίτρανα τα προγνωστικά) και η μεγάλη κερδισμένη στα Οσκαρ είναι η ασπρόμαυρη, βωβή, μουσική, γαλλική και… «feelgood» ταινία «The Artist».
Μπορεί ο Αγκι, ο χαριτωμένος σκύλος της ταινίας του Μισέλ Χαζναβισιούς, να μην πήρε Οσκαρ ερμηνείας β’ ρόλου, παρά τη διαδικτυακή καμπάνια «Consider Uggie» (Υπολογίστε και τον Αγκι στα Οσκαρ, θα το αποδίδαμε), όμως το φιλμ νίκησε στα σημεία, κατακτώντας τα μεγάλα βραβεία: καλύτερης ταινία, σκηνοθεσίας, ερμηνείας α’ ανδρικού ρόλοιυ για τον γάλλο Ζαν Ντιζαρντέν, που άφησε εκτός των «φιλαράκια» που έπαιζαν πολύ στην προγνωστική κούρσα των Οσκαρ, ήτοι τον Τζορτζ Κλούνι (αγνώριστο χαβανέζο στους «Απόγονους» του ελληνικής καταγωγής Αλεξάντερ Πέιν) και τον Μπραντ Πιτ.
Η απογοήτευση για την μη επιβράβευση της ερμηνείας του πολύφερνου Αγκι ήρθε και στην απονομή: το σκυλάκι εμφανίστηκε μόνον μία φορά στις οθόνες της αίθουσας, όταν ο Τομ Κρουζ ετοιμαζόταν να δώσει το Οσκαρ καλύτερης ταινίας στους παραγωγούς του «Artist» – γεγονός που σχολιάστηκε από τα αμερικανικά μέσα.
Η δεύτερη επιβεβαίωση με βραβεία ήρθε από την απονομή των Οσκαρ και για την φετινή μόδα της… Γαλλίας. Η γαλλικής σύλληψης και εκτέλεσης ταινία «The Artist» (παράξενο: ακριβώς επειδή δεν μιλάει γαλλικά, αλλά είναι βωβή, έφτασε και στα Οσκαρ) και οι ταινίες με άξονα τη γαλλική πρωτεύουσα «Hugo» του Μάρτιν Σκορσέζε (για τις απαρχές του κινηματογράφου) και «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» του Γούντι Αλεν, βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις στις Χρυσές Σφαίρες, αλλά και στις επιλογές των «τοπικών» Οσκαρ, όπως τα γαλλικά Σεζάρ και τα βρετανικά ΒAFTA, αλλά και σε εκείνες των Σωματείων Ηθοποιών, Σκηνοθετών, Σεναριογράφων.
Και για την ιστορία: η πολυβραβευμένη ταινία «The Artist» μας γυρνάει πίσω στα 1927 (δύο χρόνια πριν από το μεγάλο οικονομικό κραχ στην Αμερική…) για να μας διηγηθεί την ιστορία του γόη του Χόλιγουντ  Ζορζ Βαλεντίν, αστέρα του βωβού κινηματογράφου, που αρχίζει να συνειδητοποιεί πως η έλευση του ήχου θα σημάνει το τέλος της καριέρας του.
Ο 44χρονος σκηνοθέτης του «Artist» Μισέλ Χαζναβισιούς, γνωστός στη Γαλλία για τις μάλλον β’ ποιότητας κωμωδιούλες «OSS» και ελάχιστα γνωστός στα στούντιο του Χόλιγουντ, κατάφερε να κερδίσει στην κούρσα για το Οσκαρ «γερά χαρτιά» της αμερικανικής ακαδημίας κινηματογράφου, όπως ο πάντα υποψήφιος αλλά ποτέ κερδισμένος – και φέτος θεωρούμενος ως φαβορί – Μάρτιν Σκορσέζε και το τρισδιάστατο, ονειρικό «Hugo» του, ο Γούντι Αλλεν ή ο θεωρούμενος ως «βαρύς και σοβαρός» Τέρενς Μάλικ του «Δέντρου της ζωής» (με τον επίσης χαμένο Μπραντ Πιτ). Ο Χαζναβισιούς δε, δεν σταμάτησε να μιλάει – και στις προηγούμενες νίκες του και στις συνεντεύξεις του – για «τη μαγεία του να είσαι σε μια σκοτεινή αίθουσα και να βλέπεις μια βωβή ταινία» (ε, το επανέλαβε και στην τελετή απονομής των Οσκαρ).
Ηταν μάλιστα η φετινή μία από τις μάλλον λίγες χρονιές που δεν μοιράστηκαν σε διαφορετικές ταινίες το Οσκαρ καλύτερης ταινίας και το Οσκαρ σκηνοθεσίας. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι παρεξέκλινε πολύ από τα συνήθη των τελευταίων ιδιαίτερα ετών η απονομή των Οσκαρ, μοιράζοντας βραβεία σε πολλές ταινίες (παρήλθαν οι παλιές εποχές που μια ταινία μάζευε και 11 και 12 αγαλματάκια του Θείου Οσκαρ).
Το «Artist» ήταν η δεύτερη βωβή ταινία που κέρδισε Οσκαρ καλύτερης ταινίας (η πρώτη ήταν το «Wings» του 1927, χρονιά στην οποία διαδραματίζεται το «Artist», με την Κλάρα Μπόου) και η πρώτη ασπρόμαυρη μετά την «Λίστα του Σίντλερ» του Στίβεν Σπίλμπεργκ και του 1984.
Για το Οσκαρ α’ γυναικείου ρόλου, η Μέριλ Στριπ περίμενε τελικά κοντά τριάντα χρόνια (από το 1983 με την «Εκλογή της Σόφι») για να κρατήσει το αγαλματάκι– κι ας έρχονταν η μία μετά την άλλη οι 17 υποψηφιότητές της όλα αυτά τα χρόνια. Παρότι δε η ερμηνεία της ως; «Σιδηρά κυρία» Μάργκαρετ Θάτσερ, που έγινε αποδεκτή ακόμη και από τους Βρετανούς, της έφερνε τη μία μετά την άλλη τις διακρίσεις στα βραβεία που προηγούνται των Οσκαρ, ακόμη στα προγνωστικά έπαιζε η Βαϊόλα Ντέιβις των «Υπηρετριών» για το βραβείο α’ γυναικείας ερμηνείας.
«Οι απόγονοι» του Αλέξανδρου Παπαδόπουλου, γνωστού στο Χόλιγουντ ως Αλεξάντερ Πέιν, οι οποίοι τελικά δεν έφεραν Οσκαρ, παρά τα προγνωστικά, στην ερμηνεία του «τσαλακωμένου» Τζορτζ Κλούνι, έφυγαν από την αίθουσα της (τρίωρης σχεδόν) απονομής με το βραβείο προσαρμοσμένου σεναρίου. Τα προγνωστικά επιβεβαιώθηκαν – μην προκαλώντας έκπληξη σε κανέναν… – με το Οσκαρ πρωτότυπου σεναρίου για το φιλμ «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» του Γούντι Αλλεν.
Η Βαϊόλα Ντέιβις μπορεί να έχασε το Οσκαρ α’ ρόλου από την Μέριλ Στριπ (το έχασε και η ντυμένη άνδρας, μπάτλερ, Γκλεν Κλόουζ στο «Αλμπερτ Νομπς»), όμως το κέρδισε για τις «Υπηρέτριες» στον β’ γυναικείο ρόλο η Ολίβια Σπένσερ, που ήταν στα φαβορί, όπως και το πιο «σίγουρο χαρτί» για τον β’ ανδρικό ρόλο, ο παλαίμαχος (γνωστός ως Κάπτεν φον Τραπ στην «Μελωδία της Ευτυχίας») και εντυπωσιακός στους «Πρωτάρηδες» Κρίστοφερ Πλάμερ, που κατέκτησε επιτέλους το πρώτο του Οσκαρ (λέγεται ότι τα στοιχήματα στο Λας Βέγκας τον έπαιζαν με 1 προς 9). «Είσαι μόλις δύο χρόνια μεγαλύτερός μου», είπε απευθυνόμενος στο αγαλματάκι του Θείου Οσκαρ για να δεχτεί το θερμότερο ίσως χειροκρότημα από την αίθουσα.
Ο «Hugo» που πήγε στα Οσκαρ με 11 υποψηφιότητες έφυγε τελικά με πέντε αγαλματάκια, κυρίως τεχνικά: οπτικά εφέ, ηχοληψίας και μοντάζ ήχου, σκηνογραφίας και φωτογραφίας. Αφού βέβαια είχε ήδη κατακτήσει και δύο «μικρότερα» Οσκαρ ο πολυβραβευμένος «Artist»: κοστουμιών και μουσικής – Λουντοβίκ Μπουρς (που είναι άλλωστε πρωταγωνίστρια στην βωβή ασπρόμαυρη ταινία). Η «Σιδηρά Κυρία» έφυγε και με το Οσκαρ μακιγιάζ.
Και για να μην μείνουν και τα Μάπετ – που επέστρεψαν στη μεγάλη οθόνη – παραπονεμένα, τους έδωσαν το Οσκαρ τραγουδιού για το Man Or Muppet.
Κερδισμένο από τα Οσκαρ έφυγε και το… Ιράν, καθώς η συγκινητική ταινία «Ενας χωρισμός» κέρδισε τελικά το αγαλματάκι, που ο σκηνοθέτης Ασγκάρ Φαρχαντί το αφιέρωσε στους συμπατριώτες του, «που σέβονται όλους τους πολιτισμούς παρά την εχθρότητα που αντιμετωπίζουν».
Το βραβείο μοντάζ πήγε στο «Κορίτσι με το τατουάζ» (την χολιγουντιανή εκδοχή της σουηδικής ταινίας, με βάση το μπεστσέλερ του δημοσιογράφου και συγγραφέα Στιγκ Λάρσον).
Ο «Rango» αναδείχτηκε, τέλος, ως η καλύτερη ταινία κινουμένων σχεδίων και οι «Ανίκητοι» (Undefeated), η ιστορία μερικών ποδοσφαιριστών σε μια φτωχική γειτονιά, έκαναν την έκπληξη κερδίζοντας το Οσκαρ Ντοκιμαντέρ. Η βράβευση αυτή ίσως θα μείνει στην ιστορία για το κόψιμο «στον αέρα» – χάρη στην χρονοκαθυστέρηση 5 δευτερολέπτων στην τηλεοπτική μετάδοση της απονομής που εφαρμόστηκε από το 2008 – της «άσεμνης» κίνησης που έκανε επί σκηνής ένας από τους δημιουργούς του ντοκιμαντέρ, ο Τ.Τζ.Μάρτιν, πάνω στη χαρά του.
Οσο για το θεαματικό κλου της τελετής απονομής, πέρα από την επιστροφή ύστερα από οκτώ χρόνια και για ένατη φορά του Μπίλι Κρίσταλ ως παρουσιαστή της βραδιάς – πέρυσι εκλήθη μόνον να σώσει την τελετή τηλεοπτικά από την κοιλιά που έκαναν ο Τζέιμς Φράνκο και η Αν Χάθαγουεϊ – το καναδικής «καταγωγής» διασημότερο και μεγαλύτερο θέαμα στον κόσμο, το Cirque De Soleil ανέλαβε δράση (φαίνεται πως θα το δούμε κι εμείς στην Ελλάδα, φέτος!). Ο Κρίσταλ, που αντικατέστησε τον Εντι Μέρφι ο οποίος είχε αρχικά επιλεγεί, αλλά παραιτήθηκε το Νοέμβριο, χόρεψε, τραγούδησε και έκανε αστεία και για… εβραίους (για την τελετή ενηλικίωσης «Bar Μitzwah») και για τον Χίτλερ (στην εποχή της Ανγκελα Μέρκελ).
Και βέβαια, το κόκκινο χαλί των Οσκαρ είχε και φέτος την τιμητική του με αστραφτερές παρουσίες, όπως εκείνη της Μισέλ Γουίλιαμς (από τα φαβορί για το «Μια εβδομάδα με την Μέριλυν») σε ένα φόρεμα Luis Vuitton και εκείνη της (χαμένης στις «Υπηρέτριες»)_Τζέσικα Τσαστέιν σε ένα φλογεροί Alexander McQueen.(tanea.gr)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
Με ιδιαίτερη επιτυχία, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 13 Ιουλίου 2024 το webinar της IDComs, με θέμα την «Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγρα...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV,...
CAST Connect
Η IDComs παρουσιάζει το CAST Connect, μία προηγμένη επαγγελματική λύση για streaming, όπως στο σπίτι, απευθείας στην οθόνη του δωματίου του ξενοδοχείου! Το επαγγελματικό σύστημα CAST Connect έχει ...
TP-Link SG2005P-PD
Η TP-Link παρουσιάζει το SG2005P-PD, ένα έξυπνο switch με 1 θύρα εισόδου PoE++ και 4 θύρες εξόδου PoE+, για απλοποιημένη ανάπτυξη δικτύου σε εξωτερικούς χώρους. Με τυπικό PoE Passthrough, που επεκ...
Audien ATA414BT
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή ενός νέου ενισχυτή Hi-Fi της Audien, του μοντέλου ATA414BT. Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο στερεοφωνικό ενισχυτή 4 καναλιών, με δυνατότητα σύνδ...
Τεχνολογία Cast για ξενοδοχεία από την IDComs
Η διαδικασία casting μέσα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου είναι μια τεχνολογία που βρίσκει ευρύτατη εφαρμογή σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και αφορά στη δυνατότητα των επισκεπτών ενός καταλύματος, να ...
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι ...
TP-Link Omada Cloud Essentials
Η TP-Link, ένας παγκόσμιος πρωτοπόρος στις λύσεις smart home και δικτύωσης, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Omada Cloud Essentials, μιας απλοποιημένης δωρεάν cloud διαχείρισης που έχει σχεδιαστεί γι...
DigiView DV-128
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας κεραίας DigiView DV-128. Πρόκειται για μια εξωτερική διπλή κεραία λήψης UHF, η οποία έχει ενσωματωμένο φίλτρο LTE 5G για προστασία απέν...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Mestek DM97A+
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου Mestek DM97A+, ενός True RMS ψηφιακού πολυμέτρου υψηλής ακρίβειας με αυτόματες κλίμακες, που είναι ιδανικό για επαγγελματική και ερασιτ...
Fracarro AFI123T / AFI313T / MBj2rUUT2 / MBJ3r3UUT2 / MBJ3rFM+3UU 700
Νέα παραλαβή κεντρικών ενισχυτών από την AstraSat, που περιλαμβάνει τα εξής μοντέλα: AFI123T: Με 1 είσοδο, ενίσχυση 30dB, στάθμη εξόδου 113dBμV. AFI313T: Με 3 εισόδους, ενίσχυση 30dB, στάθμη εξόδο...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
HDMI Modulators
Η διανομή τηλεοπτικού προγράμματος μιας οπτικοακουστικής πηγής σε πολλαπλές τηλεοράσεις είναι ένα σενάριο που σήμερα εφαρμόζεται ευρύτατα τόσο στο σπίτι, όσο και στα ξενοδοχεία ή ακόμα και σε διάφ...
XENIA 2024
Η Ψηφιακή Τηλεόραση περιηγήθηκε στην XENIA 2024, που διοργανώθηκε Σάββατο 23 με Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Πρόκειται για την ετήσια έκθεση, που είναι πλήρως αφιερωμένη στην τουρισ...
Sat & Zap Ιανουαρίου 2025
Πληθώρα ιρανικών καναλιών ως συνήθως (που εκπέμπονται από τις ΗΠΑ), αλλά και μερικά αγγλόφωνα από διάφορες χώρες. Η μεγαλύτερη κινητικότητα στους δορυφόρους κοντά στις 52 ανατολικά. AFV Ame...