Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Χωρίς δίχτυ ασφαλείας η διαφημιστική πτώση
Τα πιο δυσοίωνα σενάρια επιβεβαιώνονται με τα στοιχεία της Media Service για την πτώση της διαφήμισης τον περασμένο μήνα. Η συνολική πτώση για τα ΜΜΕ είναι της τάξης του 29,9% με τα περιοδικά να έχουν τα πρωτεία στη διαφημιστική πτώση. Αξιοσημείωτη και η μεγάλη απώλεια για την τηλεόραση που δεν κατάφερε να διατηρήσει τη συγκράτηση των προηγουμένων μηνών.
Με τα παρακάτω νούμερα στα χέρια τους, οι ιθύνοντες των καναλιών, μελετάνε ήδη τα επόμενα βήματα για νέες περικοπές σε πρόγραμμα και κόστος λειτουργίας. Είναι χαρακτηριστικό πως τα τμήματα μάρκετινγκ αδυνατούν να δώσουν προβλέψεις δαπάνης για τους επόμενους μήνες και ως εκ τούτου είναι δύσκολο να γίνει προγραμματισμός προγράμματος.
Η δαπάνη τον Απρίλιο 2012
Μέσο Απρίλιος 2012(Μερίδιο) Απρίλιος 2011 Ποσοστά
Τηλεόραση 34,823,060 (34.60%) 49,877,413(34.74%) -30.18%
Περιοδικά 35,804,810 ( 35.58% ) 56,370,329(39.26% ) -36.48%
Εφημερίδες 24,963,696 (24.81%) 29,135,923 (20.29% ) -14.32%
Ραδιόφωνο 5,045,675 (5.01% ) 8,185,864 (5.70%) -38.36%
Σύνολο 100,637,241 143,569,529 -29.90%
Πηγή: Media Service
Τα πιο δυσοίωνα σενάρια επιβεβαιώνονται με τα στοιχεία της Media Service για την πτώση της διαφήμισης τον περασμένο μήνα. Η συνολική πτώση για τα ΜΜΕ είναι της τάξης του 29,9% με τα περιοδικά να έχουν τα πρωτεία στη διαφημιστική πτώση. Αξιοσημείωτη και η μεγάλη απώλεια για την τηλεόραση που δεν κατάφερε να διατηρήσει τη συγκράτηση των προηγουμένων μηνών.
Με τα παρακάτω νούμερα στα χέρια τους, οι ιθύνοντες των καναλιών, μελετάνε ήδη τα επόμενα βήματα για νέες περικοπές σε πρόγραμμα και κόστος λειτουργίας. Είναι χαρακτηριστικό πως τα τμήματα μάρκετινγκ αδυνατούν να δώσουν προβλέψεις δαπάνης για τους επόμενους μήνες και ως εκ τούτου είναι δύσκολο να γίνει προγραμματισμός προγράμματος.
Η δαπάνη τον Απρίλιο 2012
Μέσο Απρίλιος 2012(Μερίδιο) Απρίλιος 2011 Ποσοστά
Τηλεόραση 34,823,060 (34.60%) 49,877,413(34.74%) -30.18%
Περιοδικά 35,804,810 ( 35.58% ) 56,370,329(39.26% ) -36.48%
Εφημερίδες 24,963,696 (24.81%) 29,135,923 (20.29% ) -14.32%
Ραδιόφωνο 5,045,675 (5.01% ) 8,185,864 (5.70%) -38.36%
Σύνολο 100,637,241 143,569,529 -29.90%
Πηγή: Media Service