Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Αλλαγές σε μουσικά κανάλια στη Ρωσία
Αμφιβολίες για την τύχη του ρωσικού MTV
Οι επερχόμενες αλλαγές στις επιχειρήσεις των μουσικών καναλιών στη Ρωσία, θέτουν σε αμφιβολία το μέλλον του MTV. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Kommersant, το μουσικό κανάλι Muz TV, που λειτουργεί από το 1997, θα μετονομαστεί σε “Yu” αυτό το φθινόπωρο, αν και το κοινό του, που αποτελείται από ηλικίες 13 έως 34 ετών, και τα περισσότερα προγράμματα θα παραμείνουν τα ίδια. Το Muz TV μαζί με το Disney (γνωστό παλιότερα ως Seven) ανήκουν στην εταιρεία YUTV, η οποία θα διατηρήσει στο χαρτοφυλάκιο της το εμπορικό όνομα Muz TV για τη δημιουργία ενός νέου καλωδιακού καναλιού. Το Muz TV δέχεται ισχυρό ανταγωνισμό από την ρωσική έκδοση του MTV, που ανήκει στον όμιλο ProfMedia. Η τηλεθέαση της ρωσικής έκδοσης του MTV μειώνεται σταδιακά τα τελευταία χρόνια, αν και αυξήθηκε ελαφρά το πρώτο εξάμηνο του 2012 στο μέτριο 1,67% (με το Muz TV να βρίσκεται στο 2,21%) σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων TNS. Η ProfMedia συνδυάζει το MTV με δύο άλλα τηλεοπτικά κανάλια που ανήκουν στην ίδια, το TV-3 και το 2Χ2, σε μία κοινή εταιρεία αυτό το μήνα και ίσως εγκαταλείψει το εμπορικό όνομα του MTV το επόμενο έτος.
Πηγή: broadbandtvnews.com
Οι επερχόμενες αλλαγές στις επιχειρήσεις των μουσικών καναλιών στη Ρωσία, θέτουν σε αμφιβολία το μέλλον του MTV. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Kommersant, το μουσικό κανάλι Muz TV, που λειτουργεί από το 1997, θα μετονομαστεί σε “Yu” αυτό το φθινόπωρο, αν και το κοινό του, που αποτελείται από ηλικίες 13 έως 34 ετών, και τα περισσότερα προγράμματα θα παραμείνουν τα ίδια. Το Muz TV μαζί με το Disney (γνωστό παλιότερα ως Seven) ανήκουν στην εταιρεία YUTV, η οποία θα διατηρήσει στο χαρτοφυλάκιο της το εμπορικό όνομα Muz TV για τη δημιουργία ενός νέου καλωδιακού καναλιού. Το Muz TV δέχεται ισχυρό ανταγωνισμό από την ρωσική έκδοση του MTV, που ανήκει στον όμιλο ProfMedia. Η τηλεθέαση της ρωσικής έκδοσης του MTV μειώνεται σταδιακά τα τελευταία χρόνια, αν και αυξήθηκε ελαφρά το πρώτο εξάμηνο του 2012 στο μέτριο 1,67% (με το Muz TV να βρίσκεται στο 2,21%) σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων TNS. Η ProfMedia συνδυάζει το MTV με δύο άλλα τηλεοπτικά κανάλια που ανήκουν στην ίδια, το TV-3 και το 2Χ2, σε μία κοινή εταιρεία αυτό το μήνα και ίσως εγκαταλείψει το εμπορικό όνομα του MTV το επόμενο έτος.
Πηγή: broadbandtvnews.com