Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
236 δισεκατομμύρια δολάρια τα έσοδα της συνδρομητικής για το 2012
Η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης μεγαλώνει παγκοσμίως σε όλες τις πλατφόρμες, που περιλαμβάνουν την καλωδιακή, την δορυφορική τηλεόραση και την IPTV, σύμφωνα με την έρευνα ‘pay-TV Market Data’ της ABI Research, η οποία εξετάζει τα έσοδα κατά μέσο όρο ανά χρήστη (ARPU) και τα έσοδα παγκοσμίως.
Τα έσοδα των συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών αναμένονται να φτάσουν τα 236 δισεκατομμύρια δολάρια στο τέλος του 2012, αυξημένα σε σχέση με τα 223 δισεκατομμύρια δολάρια του 2011, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, η οποία περιμένει ότι η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης θα συνεχίσει την αύξηση της, και στο 2017 θα έχει φτάσει τα 281 δισεκατομμύρια δολάρια, μία αύξηση 19% σε σχέση με το 2012. Οι συνδρομητικές υπηρεσίες της επίγειας ψηφιακής σημειώνουν όμως μία μικρή πτώση στα έσοδα. Η ABI Research σημειώνει ότι η γαλλική συνδρομητική πλατφόρμα της επίγειας ψηφιακής TV Numeric βρίσκεται σε καθεστώς πτώχευσης και είναι πιθανό να κλείσει έως το τέλος του έτους.
Η καλωδιακή τηλεόραση θα διατηρήσει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς έως το 2017, αν και χάνει ποσοστά της αγοράς από την δορυφορική και την IPTV. Οι πάροχοι της καλωδιακής τηλεόρασης στη Βόρεια Αμερική βλέπουν τη συνδρομητική τους βάση να μειώνεται τα τελευταία τρίμηνα. Η αύξηση των υπηρεσιών της δορυφορικής και της IPTV γίνεται εις βάρος της καλωδιακής. Η αμερικανική συνδρομητική δορυφορική πλατφόρμα DirecTV βρίσκεται στην κορυφή του μεριδίου αγοράς στην δορυφορική τηλεόραση παγκοσμίως, και σε ό,τι έχει να κάνει με τον αριθμό των συνδρομητών, αλλά και στα έσοδα στο τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2012.
Πηγή: abiresearch.com
Η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης μεγαλώνει παγκοσμίως σε όλες τις πλατφόρμες, που περιλαμβάνουν την καλωδιακή, την δορυφορική τηλεόραση και την IPTV, σύμφωνα με την έρευνα ‘pay-TV Market Data’ της ABI Research, η οποία εξετάζει τα έσοδα κατά μέσο όρο ανά χρήστη (ARPU) και τα έσοδα παγκοσμίως.
Τα έσοδα των συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών αναμένονται να φτάσουν τα 236 δισεκατομμύρια δολάρια στο τέλος του 2012, αυξημένα σε σχέση με τα 223 δισεκατομμύρια δολάρια του 2011, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, η οποία περιμένει ότι η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης θα συνεχίσει την αύξηση της, και στο 2017 θα έχει φτάσει τα 281 δισεκατομμύρια δολάρια, μία αύξηση 19% σε σχέση με το 2012. Οι συνδρομητικές υπηρεσίες της επίγειας ψηφιακής σημειώνουν όμως μία μικρή πτώση στα έσοδα. Η ABI Research σημειώνει ότι η γαλλική συνδρομητική πλατφόρμα της επίγειας ψηφιακής TV Numeric βρίσκεται σε καθεστώς πτώχευσης και είναι πιθανό να κλείσει έως το τέλος του έτους.
Η καλωδιακή τηλεόραση θα διατηρήσει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς έως το 2017, αν και χάνει ποσοστά της αγοράς από την δορυφορική και την IPTV. Οι πάροχοι της καλωδιακής τηλεόρασης στη Βόρεια Αμερική βλέπουν τη συνδρομητική τους βάση να μειώνεται τα τελευταία τρίμηνα. Η αύξηση των υπηρεσιών της δορυφορικής και της IPTV γίνεται εις βάρος της καλωδιακής. Η αμερικανική συνδρομητική δορυφορική πλατφόρμα DirecTV βρίσκεται στην κορυφή του μεριδίου αγοράς στην δορυφορική τηλεόραση παγκοσμίως, και σε ό,τι έχει να κάνει με τον αριθμό των συνδρομητών, αλλά και στα έσοδα στο τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2012.
Πηγή: abiresearch.com