Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Φτωχά τα αποτελέσματα της Prisa από τις επενδύσεις στα ποδοσφαιρικά δικαιώματα
Αν και η Prisa επένδυσε πολύ μεγάλα ποσά για τα δικαιώματα του ισπανικού πρωταθλήματος Liga BBVA (Primera División ή και La Liga) – 678 εκατομμύρια ευρώ σε συμφωνία με την Mediapro και 258 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο για τα τηλεοπτικά δικαιώματα 10 ποδοσφαιρικών συλλόγων – δεν βλέπει να αυξάνεται η συνδρομητική της βάση, όπως περίμενε.
Για να κερδίσει τα συμβόλαια των τηλεοπτικών δικαιωμάτων με τα ποδοσφαιρικά σωματεία η Prisa βελτίωσε τις συμβάσεις που είχαν με την Mediapro κατά 30,8%, που σημαίνει ότι η Prisa θα πρέπει να πληρώσει 758 εκατομμύρια ευρώ για τη σεζόν 2014-2015. Το ποσό αυτό, μαζί με τη τριετή συμφωνία που έχει υπογράψει με την Mediapro, ανεβάζει το συνολικό ποσό που πρέπει να διαθέσει τα επόμενα τρία χρόνια στα 2.000 εκατομμύρια (2 δισεκατομμύρια) ευρώ.
Σύμφωνα με την El Economista, η Prisa βρίσκεται αυτή τη περίοδο σε διαπραγματεύσεις με τις δέκα ποδοσφαιρικές ομάδες για να πετύχει μία έκπτωση.
Τους τελευταίους εννέα μήνες του 2012 ο αριθμός των συνδρομητών του Canal+ μειώθηκε κατά 1,5%, ενώ η Ono, ένας από τις μεγαλύτερους καλωδιακούς παρόχους της Ισπανίας, σημείωσε μία μείωση 4,9%. Οι ισπανοί χρήστες δεν φαίνεται να είναι πρόθυμοι να συνεχίσουν να χρηματοδοτούν τις συνδρομητικές υπηρεσίες στο μέσον της τωρινής κρίσης, έτσι οι πάροχοι ίσως θα πρέπει να αλλάξουν τη στρατηγική τιμολόγησης, όπως έκανε πρόσφατα η Movistar της Telefonica, που μείωσε τις τιμές της.
Πηγή: rapidtvnews.com
Αν και η Prisa επένδυσε πολύ μεγάλα ποσά για τα δικαιώματα του ισπανικού πρωταθλήματος Liga BBVA (Primera División ή και La Liga) – 678 εκατομμύρια ευρώ σε συμφωνία με την Mediapro και 258 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο για τα τηλεοπτικά δικαιώματα 10 ποδοσφαιρικών συλλόγων – δεν βλέπει να αυξάνεται η συνδρομητική της βάση, όπως περίμενε.
Για να κερδίσει τα συμβόλαια των τηλεοπτικών δικαιωμάτων με τα ποδοσφαιρικά σωματεία η Prisa βελτίωσε τις συμβάσεις που είχαν με την Mediapro κατά 30,8%, που σημαίνει ότι η Prisa θα πρέπει να πληρώσει 758 εκατομμύρια ευρώ για τη σεζόν 2014-2015. Το ποσό αυτό, μαζί με τη τριετή συμφωνία που έχει υπογράψει με την Mediapro, ανεβάζει το συνολικό ποσό που πρέπει να διαθέσει τα επόμενα τρία χρόνια στα 2.000 εκατομμύρια (2 δισεκατομμύρια) ευρώ.
Σύμφωνα με την El Economista, η Prisa βρίσκεται αυτή τη περίοδο σε διαπραγματεύσεις με τις δέκα ποδοσφαιρικές ομάδες για να πετύχει μία έκπτωση.
Τους τελευταίους εννέα μήνες του 2012 ο αριθμός των συνδρομητών του Canal+ μειώθηκε κατά 1,5%, ενώ η Ono, ένας από τις μεγαλύτερους καλωδιακούς παρόχους της Ισπανίας, σημείωσε μία μείωση 4,9%. Οι ισπανοί χρήστες δεν φαίνεται να είναι πρόθυμοι να συνεχίσουν να χρηματοδοτούν τις συνδρομητικές υπηρεσίες στο μέσον της τωρινής κρίσης, έτσι οι πάροχοι ίσως θα πρέπει να αλλάξουν τη στρατηγική τιμολόγησης, όπως έκανε πρόσφατα η Movistar της Telefonica, που μείωσε τις τιμές της.
Πηγή: rapidtvnews.com