Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 193
616
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

19 Ιουνίου 2013 17:05

Ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή για τον διαγωνισμό ανάδειξης ψηφιακών παρόχων

Γράφει: Σ.Χ.
c10c64c27e0606d1654b81b9bb482558 XL ee72f954

Επερώτηση κατέθεσαν χθες στη Βουλή οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, Νίκος Βούτσης και Ζωή Κωνσταντοπούλου για τον διαγωνισμό ανάδειξης ψηφιακών παρόχων από την ΕΕΤΤ και τις διαδικασίες του, ιδιαίτερα σε σχέση και με τις εξελίξεις που τρέχουν στην ΕΡΤ. Η επερώτηση απευθύνεται στους Υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, και στον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό.

Αναλυτικά η ερώτηση έχει ως εξής:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους κ.κ. Υπουργούς

– Οικονομικών
-Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
– Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό

Θέμα “Διαιώνιση του καθεστώτος διαπλοκής και κίνδυνοι για την Δημοκρατία μέσω του διαγωνισμού για τον πάροχο ψηφιακού τηλεοπτικού δικτύου”

Στις 30/6/2013 πρόκειται να προκηρυχθεί με το καθεστώς της ανοιχτής δημοπρασίας διαγωνισμός για την ανάδειξη των παρόχων του ψηφιακού τηλεοπτικού δικτύου, στο πλαίσιο της πλήρους μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση.

Τα βήματα που ακολουθούνται στην διαδικασία της μετάβασης, όσο και το κείμενο του διαγωνισμού που βρίσκεται σε διαβούλευση, εγείρουν σοβαρότατα ερωτήματα σχετικά με τα επιδιωκόμενα από την Κυβέρνηση.

Ειδικότερα:

1. Η διαδικασία προχωρά με την ΕΡΤ σε καθεστώς δικαστικής και πολιτικής αμφισβήτησης, με την Κυβέρνηση να έχει αποπειραθεί ανεπιτυχώς να την κλείσει εν μια νυκτί. Και τούτο, μολονότι σύμφωνα με τις συνταγματικές επιταγές, αλλά και τα διεθνή ευρωπαϊκά πρότυπα, ο ρόλος της ΕΡΤ πρέπει να είναι προεξάρχων και πρωταρχικός στον καταμερισμό των συχνοτήτων, στον οποίο πρέπει να έχει λόγο και συμμετοχή. Τούτο προδήλως παρεμποδίζεται από την κατάργηση της νόμιμης εκπροσώπησής της αλλά και από την αμφισβήτηση του νομικού καθεστώτος των εργαζομένων της.

2. Γίνεται διαγωνισμός για πάροχο δικτύου χωρίς να έχει γίνει καθορισμός των παρόχων ψηφιακού τηλεοπτικού περιεχομένου, σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, γεγονός αποτρεπτικό για κάθε σοβαρό ενδιαφερόμενο- επενδυτή, που θα θέλει να ξέρει ποιοι θα είναι οι πελάτες- δέκτες του δικτύου του.

3. Στο μεταξύ οι ιδιωτικοί σταθμοί εξακολουθούν να λειτουργούν ανεξέλεγκτα, σε καθεστώς παράνομων διαδοχικών παρατάσεων των προσωρινών αδειών, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει ρυθμισθεί νόμιμα το ραδιοτηλεοπτικό πεδίο. Εξάλλου, ενώ η νομοθεσία προβλέπει να αποδίδουν στο Κράτος το 2% των ακαθάριστων εσόδων τους για την χρήση των συχνοτήτων, που αποτελούν δημόσιο αγαθό, (Ν. 3592/2007), με αλλεπάλληλες υπουργικές αποφάσεις το 2% συρρικνώνεται στο 0,1%-0,2%, παρά τα προφανή και πρωτοφανή οφέλη που αποκομίζουν επί δεκαετίες οι άνω επιχειρήσεις από τη χρήση των συχνοτήτων και την διαφημιστική δαπάνη. Επιπλέον, ενώ ο Ν. 3845/2010 επιβάλλει φόρο 20% επί των διαφημιστικών εσόδων, η Κυβέρνηση προβαίνει σε διαρκείς χρονικές μεταθέσεις της καταβολής, με τροπολογίες σε άσχετα ν/σ, με τελευταία την ΠΝΠ της 31/12/2012, που μετέθεσε τον φόρο για το 2014, σε πλήρη αναντιστοιχία με τη ρητορεία περί αναγκαιότητας είσπραξης φόρων, αλλά και με τις φοροεπιδρομές που πραγματοποιούνται στους φτωχούς και αδύναμους πολίτες.

4. Το κείμενο που έχει τεθεί σε διαβούλευση προβαίνει στην αδιανόητη και υπονομευτική για το δημόσιο συμφέρον αφαίρεση συχνοτήτων από την ΕΡΤ προς όφελος των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, γεγονός αυτοτελώς αντικείμενο στο Σύνταγμα. Η μείωση των συχνοτήτων της ΕΡΤ συνιστά ελεγκτέα ελάττωση της περιουσίας του Δημοσίου και ιδρύει ευθύνη εκείνων που την επιχειρούν.

5. Εξάλλου, το υπό διαβούλευση κείμενο ουσιαστικά προοιωνίζεται μια συρρικνωμένη ΕΡΤ, μακριά από τις τεχνολογίες του μέλλοντος, όπως το HD, που απαιτεί μεγαλύτερο εύρος συχνοτήτων.

6. Το υπό διαβούλευση κείμενο προωθεί την ιδέα του ενός μοναδικού παρόχου δικτύου (αντί περισσότερων), με το επιχείρημα πως είναι πιο συμφέρουσα επένδυση!!! Με άλλα λόγια, επιχειρηματολογεί υπέρ του παρόχου και όχι υπέρ του δημοσίου συμφέροντος, που προφανώς εξυπηρετείται καλύτερα αν υπάρξουν περισσότεροι πάροχοι. Επί περισσοτέρων παρόχων, είναι πρόδηλο ότι και οικονομικό όφελος θα υπάρξει για το δημόσιο, αλλά και θα αποτραπεί η δημιουργία μονοπωλίου, με αντίστοιχο όφελος για τους πολίτες ως τηλεθεατές και καταναλωτές, ενώ θα υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια στις εκπομπές.

7. Το χρονοδιάγραμμα εγκατάστασης (ολοκλήρωση 156 πομπών σε 12 μήνες) παρίσταται ανέφικτο, αν σκεφτεί κανείς τον χρόνο παραγγελίας – παράδοσης και τις δυσκολίες εγκατάστασης στις ελληνικές γεωγραφικές συνθήκες. Πρόκειται για ένα ακόμη σημείο που λειτουργεί αποτρεπτικά για τους επενδυτές και παραπέμπει σε φωτογραφική επιλογή παρόχου.

Συμπερασματικά, όλα τα στοιχεία συγκλίνουν σε έναν φωτογραφικό διαγωνισμό, με στόχο να αναλάβει το έργο η κοινοπραξία Digea, που έχουν δημιουργήσει οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί με στόχο τον πλήρη έλεγχο των ψηφιακών τηλεοπτικών εκπομπών. Σημειωτέον ότι ήδη εγείρονται σοβαρότατα ερωτηματικά για τον εσπευσμένο τρόπο με τον οποίο καταργήθηκε η πρόσβαση στο αναλογικό σήμα, το περασμένο καλοκαίρι, με δεδομένη και την τοποθέτηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.

Ερωτώνται, συνεπώς, οι κκ. Υπουργοί:

1. Πώς σκοπεύουν να διασφαλίσουν το δημοκρατικό αγαθό μίας ισχυρής δημόσιας τηλεόρασης, προχωρώντας στον διαγωνισμό ψηφιακού παρόχου δικτύου με την ΕΡΤ σε καθεστώς αμφισβήτησης και παρεμποδιζόμενη από την Κυβέρνηση να παρέμβει στην διαδικασία;

2. Πώς σκοπεύουν να εξασφαλίσουν την υποδομή για την ψηφιακή δημόσια τηλεόραση; Ποιος θα εγκαταστήσει τους πομπούς της; Πώς θα διασφαλισθεί η απρόσκοπτη λειτουργία τους και η ανεξαρτησία τους από ιδιωτικά συμφέροντα; Πως θα προχωρήσουν αυτά τα θέματα με την ΕΡΤ σε καθεστώς αμφισβήτησης και υπονόμευσης από την Κυβέρνηση;

3. Με βάση τις παρατηρήσεις 1 έως 6 του παραπάνω κειμένου, πώς διασφαλίζεται η αμερόληπτη διεξαγωγή του διαγωνισμού και το μέγιστο όφελος για το δημόσιο;

4. Τι σκοπεύει να πράξει η Κυβέρνηση και με ποιο χρονοδιάγραμμα ώστε να διευθετηθεί το απόλυτα άναρχο τηλεοπτικό τοπίο; Για ποιό λόγο δεν προχώρησε σε καθορισμό των παρόχων περιεχομένου πριν τον πάροχο δικτύου; Για ποιό λόγο διαιωνίζεται η παράνομη λειτουργία των ιδιωτικών σταθμών; Γιατί αναβάλλεται διαρκώς η απαίτηση από το δημόσιο των ποσών που οφείλονται τόσο για την χρήση συχνοτήτων όσο και για τα διαφημιστικά έσοδα;

5. Εξετάζει η κυβέρνηση την λύση της αναβολής του διαγωνισμού για τον πάροχο δικτύου ψηφιακής τηλεόρασης για προφανείς λόγους προστασίας του δημοσίου συμφέροντος;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Δημήτριος Παπαδημούλης
Νικόλαος Βούτσης
Ζωή Κωνσταντοπούλου

Επερώτηση κατέθεσαν χθες στη Βουλή οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, Νίκος Βούτσης και Ζωή Κωνσταντοπούλου για τον διαγωνισμό ανάδειξης ψηφιακών παρόχων από την ΕΕΤΤ και τις διαδικασίες του, ιδιαίτερα σε σχέση και με τις εξελίξεις που τρέχουν στην ΕΡΤ. Η επερώτηση απευθύνεται στους Υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, και στον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό.

Αναλυτικά η ερώτηση έχει ως εξής:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους κ.κ. Υπουργούς

– Οικονομικών
-Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
– Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό

Θέμα “Διαιώνιση του καθεστώτος διαπλοκής και κίνδυνοι για την Δημοκρατία μέσω του διαγωνισμού για τον πάροχο ψηφιακού τηλεοπτικού δικτύου”

Στις 30/6/2013 πρόκειται να προκηρυχθεί με το καθεστώς της ανοιχτής δημοπρασίας διαγωνισμός για την ανάδειξη των παρόχων του ψηφιακού τηλεοπτικού δικτύου, στο πλαίσιο της πλήρους μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση.

Τα βήματα που ακολουθούνται στην διαδικασία της μετάβασης, όσο και το κείμενο του διαγωνισμού που βρίσκεται σε διαβούλευση, εγείρουν σοβαρότατα ερωτήματα σχετικά με τα επιδιωκόμενα από την Κυβέρνηση.

Ειδικότερα:

1. Η διαδικασία προχωρά με την ΕΡΤ σε καθεστώς δικαστικής και πολιτικής αμφισβήτησης, με την Κυβέρνηση να έχει αποπειραθεί ανεπιτυχώς να την κλείσει εν μια νυκτί. Και τούτο, μολονότι σύμφωνα με τις συνταγματικές επιταγές, αλλά και τα διεθνή ευρωπαϊκά πρότυπα, ο ρόλος της ΕΡΤ πρέπει να είναι προεξάρχων και πρωταρχικός στον καταμερισμό των συχνοτήτων, στον οποίο πρέπει να έχει λόγο και συμμετοχή. Τούτο προδήλως παρεμποδίζεται από την κατάργηση της νόμιμης εκπροσώπησής της αλλά και από την αμφισβήτηση του νομικού καθεστώτος των εργαζομένων της.

2. Γίνεται διαγωνισμός για πάροχο δικτύου χωρίς να έχει γίνει καθορισμός των παρόχων ψηφιακού τηλεοπτικού περιεχομένου, σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, γεγονός αποτρεπτικό για κάθε σοβαρό ενδιαφερόμενο- επενδυτή, που θα θέλει να ξέρει ποιοι θα είναι οι πελάτες- δέκτες του δικτύου του.

3. Στο μεταξύ οι ιδιωτικοί σταθμοί εξακολουθούν να λειτουργούν ανεξέλεγκτα, σε καθεστώς παράνομων διαδοχικών παρατάσεων των προσωρινών αδειών, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει ρυθμισθεί νόμιμα το ραδιοτηλεοπτικό πεδίο. Εξάλλου, ενώ η νομοθεσία προβλέπει να αποδίδουν στο Κράτος το 2% των ακαθάριστων εσόδων τους για την χρήση των συχνοτήτων, που αποτελούν δημόσιο αγαθό, (Ν. 3592/2007), με αλλεπάλληλες υπουργικές αποφάσεις το 2% συρρικνώνεται στο 0,1%-0,2%, παρά τα προφανή και πρωτοφανή οφέλη που αποκομίζουν επί δεκαετίες οι άνω επιχειρήσεις από τη χρήση των συχνοτήτων και την διαφημιστική δαπάνη. Επιπλέον, ενώ ο Ν. 3845/2010 επιβάλλει φόρο 20% επί των διαφημιστικών εσόδων, η Κυβέρνηση προβαίνει σε διαρκείς χρονικές μεταθέσεις της καταβολής, με τροπολογίες σε άσχετα ν/σ, με τελευταία την ΠΝΠ της 31/12/2012, που μετέθεσε τον φόρο για το 2014, σε πλήρη αναντιστοιχία με τη ρητορεία περί αναγκαιότητας είσπραξης φόρων, αλλά και με τις φοροεπιδρομές που πραγματοποιούνται στους φτωχούς και αδύναμους πολίτες.

4. Το κείμενο που έχει τεθεί σε διαβούλευση προβαίνει στην αδιανόητη και υπονομευτική για το δημόσιο συμφέρον αφαίρεση συχνοτήτων από την ΕΡΤ προς όφελος των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, γεγονός αυτοτελώς αντικείμενο στο Σύνταγμα. Η μείωση των συχνοτήτων της ΕΡΤ συνιστά ελεγκτέα ελάττωση της περιουσίας του Δημοσίου και ιδρύει ευθύνη εκείνων που την επιχειρούν.

5. Εξάλλου, το υπό διαβούλευση κείμενο ουσιαστικά προοιωνίζεται μια συρρικνωμένη ΕΡΤ, μακριά από τις τεχνολογίες του μέλλοντος, όπως το HD, που απαιτεί μεγαλύτερο εύρος συχνοτήτων.

6. Το υπό διαβούλευση κείμενο προωθεί την ιδέα του ενός μοναδικού παρόχου δικτύου (αντί περισσότερων), με το επιχείρημα πως είναι πιο συμφέρουσα επένδυση!!! Με άλλα λόγια, επιχειρηματολογεί υπέρ του παρόχου και όχι υπέρ του δημοσίου συμφέροντος, που προφανώς εξυπηρετείται καλύτερα αν υπάρξουν περισσότεροι πάροχοι. Επί περισσοτέρων παρόχων, είναι πρόδηλο ότι και οικονομικό όφελος θα υπάρξει για το δημόσιο, αλλά και θα αποτραπεί η δημιουργία μονοπωλίου, με αντίστοιχο όφελος για τους πολίτες ως τηλεθεατές και καταναλωτές, ενώ θα υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια στις εκπομπές.

7. Το χρονοδιάγραμμα εγκατάστασης (ολοκλήρωση 156 πομπών σε 12 μήνες) παρίσταται ανέφικτο, αν σκεφτεί κανείς τον χρόνο παραγγελίας – παράδοσης και τις δυσκολίες εγκατάστασης στις ελληνικές γεωγραφικές συνθήκες. Πρόκειται για ένα ακόμη σημείο που λειτουργεί αποτρεπτικά για τους επενδυτές και παραπέμπει σε φωτογραφική επιλογή παρόχου.

Συμπερασματικά, όλα τα στοιχεία συγκλίνουν σε έναν φωτογραφικό διαγωνισμό, με στόχο να αναλάβει το έργο η κοινοπραξία Digea, που έχουν δημιουργήσει οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί με στόχο τον πλήρη έλεγχο των ψηφιακών τηλεοπτικών εκπομπών. Σημειωτέον ότι ήδη εγείρονται σοβαρότατα ερωτηματικά για τον εσπευσμένο τρόπο με τον οποίο καταργήθηκε η πρόσβαση στο αναλογικό σήμα, το περασμένο καλοκαίρι, με δεδομένη και την τοποθέτηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.

Ερωτώνται, συνεπώς, οι κκ. Υπουργοί:

1. Πώς σκοπεύουν να διασφαλίσουν το δημοκρατικό αγαθό μίας ισχυρής δημόσιας τηλεόρασης, προχωρώντας στον διαγωνισμό ψηφιακού παρόχου δικτύου με την ΕΡΤ σε καθεστώς αμφισβήτησης και παρεμποδιζόμενη από την Κυβέρνηση να παρέμβει στην διαδικασία;

2. Πώς σκοπεύουν να εξασφαλίσουν την υποδομή για την ψηφιακή δημόσια τηλεόραση; Ποιος θα εγκαταστήσει τους πομπούς της; Πώς θα διασφαλισθεί η απρόσκοπτη λειτουργία τους και η ανεξαρτησία τους από ιδιωτικά συμφέροντα; Πως θα προχωρήσουν αυτά τα θέματα με την ΕΡΤ σε καθεστώς αμφισβήτησης και υπονόμευσης από την Κυβέρνηση;

3. Με βάση τις παρατηρήσεις 1 έως 6 του παραπάνω κειμένου, πώς διασφαλίζεται η αμερόληπτη διεξαγωγή του διαγωνισμού και το μέγιστο όφελος για το δημόσιο;

4. Τι σκοπεύει να πράξει η Κυβέρνηση και με ποιο χρονοδιάγραμμα ώστε να διευθετηθεί το απόλυτα άναρχο τηλεοπτικό τοπίο; Για ποιό λόγο δεν προχώρησε σε καθορισμό των παρόχων περιεχομένου πριν τον πάροχο δικτύου; Για ποιό λόγο διαιωνίζεται η παράνομη λειτουργία των ιδιωτικών σταθμών; Γιατί αναβάλλεται διαρκώς η απαίτηση από το δημόσιο των ποσών που οφείλονται τόσο για την χρήση συχνοτήτων όσο και για τα διαφημιστικά έσοδα;

5. Εξετάζει η κυβέρνηση την λύση της αναβολής του διαγωνισμού για τον πάροχο δικτύου ψηφιακής τηλεόρασης για προφανείς λόγους προστασίας του δημοσίου συμφέροντος;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Δημήτριος Παπαδημούλης
Νικόλαος Βούτσης
Ζωή Κωνσταντοπούλου

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Νοέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Νοεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το ...
Επανάσταση στην οικιακή δικτύωση
Η αύξηση του αριθμού των συνδεδεμένων συσκευών στο σύγχρονο σπίτι, οι αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και η αλματώδης ανάπτυξη στις τεχνολογίες ευρυζωνικής πρόσ...
Uniguest’s Digital Signage X MaxHub
Η Uniguest, κορυφαία δύναμη στις τεχνολογίες people engagement, ειδικεύεται στη σύνδεση και επικοινωνία των οργανισμών με το κοινό τους μέσω καινοτόμων ψηφιακών καναλιών. Η Uniguest δρα γύρω από τ...
Sat & Zap, Νοέμβριος 2024
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε αθλητικά κανάλια ελεύθερης μετάδοσης ασιατικών χωρών, αλλά και στο πολύ αξιόλογο κανάλι κλασικής μουσικής Stingray HD στις 23.5 ανατολικά. Σημαντικό και το ελεύθερο...