Skip to main content
TM 839
SECURITY REPORT 170
satpraxis 2022
now 33 2022
20 Ιουνίου 2013 03:32

Οι παρατηρήσεις της Digital Union για τον διαγωνισμό απόδοσης ψηφιακών συχνοτήτων

725ab2e5536ce3eac0a8dd17d083ff4e XL 415b5e12

Με τη λήξη της προθεσμίας (19/6/2013) για την υποβολή παρατηρήσεων επί των προτάσεων της ΕΕΤΤ για τον επικείμενο διαγωνισμό απόδοσης ψηφιακών συχνοτήτων, ο ψηφιακός πάροχος Digital Union έδωσε στη δημοσιότητα τις παρατηρήσεις που απέστειλε στην ΕΕΤΤ.

http://digital-union.eu/news.html

Ακολουθεί όλο το κείμενο των προτάσεων

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ « Δημόσιας Διαβούλευσης αναφορικά με τον Περιορισμό του Αριθμού των Δικαιωμάτων Χρήσης Ραδιοσυχνοτήτων Επίγειας Ψηφιακής Ευρυεκπομπής και τη Διαδικασία Χορήγησής τους»

Από την ανάγνωση των προτάσεων της ΕΕΤΤ, έχουμε να παρατηρήσουμε τα ακόλουθα:

1. Δεν είναι δυνατόν να γίνει διαγωνισμός για απόδοση ραδιοσυχνοτήτων επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής σε παρόχους δικτύου, πριν εκδοθούν από το ΕΣΡ άδειες για παρόχους περιεχομένου. Υπάρχει πρόβλημα και το πρόβλημα τούτο γίνεται εντονότερο για όσα αφορούν τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς. Για τους πανελληνίους σταθμούς, λίγο – πολύ είναι φανερό ποιοι θα αδειοδοτηθούν.

Αναλυτικότερα: Πώς είναι δυνατόν ο πάροχος δικτύου να λάβει μέρος στον διαγωνισμό, για την απόκτηση περιφερειακής συχνότητος, όταν δεν θα γνωρίζει αν θα έχει πελάτες στην περιοχή στην οποία επιθυμεί να του αποδοθεί συχνότητα? Αν δεν λάβει κανείς τηλεοπτικός σταθμός άδεια από το ΕΣΡ για την επιθυμητή περιοχή, τι να την κάνει ο πάροχος την συχνότητα? Αν πάρει άδεια π.χ. ένας μόνο σταθμός, πως θα μπορέσει να πληρώσει τον πάροχο για το σύνολο του MUX που θα εγκατασταθεί? Καμμία επιχείρηση δεν μπορεί να λάβει μέρος στον διαγωνισμό για περιφερειακές συχνότητες, αν δεν γνωρίζει την πελατεία που θα έχει η συχνότητα αυτή. Η συμμετοχή οποιουδήποτε θα ήταν καθαρά τυχερό παίγνιο.

2. Με δεδομένη την οικονομική κρίση και αντί για κριτήριο την πλειοδοτική οικονομική προσφορά του παρόχου δικτύου, η ΕΕΤΤ θα πρέπει να αξιολογήσει την οικονομική κατάσταση της κάθε περιοχής και να ορίσει ένα σταθερό και λογικό τίμημα για την εκάστοτε συχνότητα ανά περιοχήν, που να δύναται να πληρώνει ο κάθε αδειοδοτηθείς από το ΕΣΡ τηλεοπτικός σταθμός. Η αξιολόγηση του, λαμβάνοντος μέρος στον διαγωνισμό, παρόχου δικτύου πρέπει να γίνει με άλλα κριτήρια, όπως οικονομική ευρωστία, αξιοπιστία επιχειρήσεως, εγκαταστάσεις, εξοπλισμός, στελέχωση από ειδικευμένο επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό, πρότερη συνεργασία κ.λ.π.

Η αξιολόγηση της οικονομικής καταστάσεως κάθε περιοχής και εξ αυτής ο ορισμός του τιμήματος της συχνότητος, μπορεί να πραγματοποιηθεί με έλεγχο των ισολογισμών των ήδη λειτουργούντων περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών, όπου από τον μέσο όρο των καθαρών κερδών αυτών, να υπολογιστεί το ποσόν που είναι ικανοί να πληρώσουν οι σταθμοί και το ποσόν που θα μπορεί να πληρώσει ο πάροχος δικτύου στην ΕΕΤΤ.

Αν εφαρμοσθεί η τακτική πλειοδοτικής δημοπρασίας, που προτείνει η ΕΕΤΤ, τα ποσά θα ανεβούν στα ύψη και ως εκ τούτου, αναγκαστικά, οι Πάροχοι Δικτύου θα ζητούν από τους σταθμούς υψηλά ποσά για να τους μεταδώσουν, επειδή δε οι Πάροχοι Περιεχομένου δεν θα μπορούν να τα πληρώσουν, θα είναι καταδικασμένοι να κλείσουν και ας έχουν αδειοδοτηθεί από το ΕΣΡ.

3. Για την πρόσβαση στo Διεπαφές Πρόγραμμα Εφαρμογής (API) και τους Ηλεκτρονικούς Οδηγούς Προγραμμάτων (EPG), διαφωνούμε να γίνουν υποχρεωτικές οι υπηρεσίες αυτές για τους Περιφερειακούς Τηλεοπτικούς Σταθμούς, διότι θα απαιτηθούν πρόσθετες δαπάνες από τους Παρόχους Δικτύου της Περιφέρειας, όπως εξοπλισμός και πρόσληψη από αυτούς επί πλέον προσωπικού με 24ωρες βάρδιες, που θα αυξήσουν κατά πολύ τα μηνιαία τέλη των τηλεοπτικών σταθμών προς τον Πάροχο Δικτύου και επειδή δεν θα δύνανται να τα πληρώσουν, είναι (όπως και στην προηγούμενη παράγραφο) καταδικασμένοι να κλείσουν. Αυτές οι Υπηρεσίες μπορούν να εφαρμοστούν στους Περιφερειακούς σταθμούς προαιρετικά.

4. Ως προς την μετάβαση, συμφωνούμε με την μέθοδο «Διακοπή Αναλογικών Εκπομπών ανά περιοχή» είναι η πλέον ανώδυνος και εφικτή μέθοδος.

5. Η μετάδοση τύπου DVB-Τ2, λόγω της οικονομικής κρίσεως, δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί αυτήν την στιγμή στην Χώρα μας. Όλες οι οικογένειες διαθέτουναποκωδικοποιητές DVB-T. Αργότερα, αν μπορέσουμε να βγούμε από την κρίση, συζητείται ξανά.

6. Διακρίνουμε μία φιλοσοφία και τάση προς υπέρμετρη συρρίκνωση των περιφερειακών σταθμών και μείωση των συχνοτήτων αυτών σε σχέση με τις συχνότητες της μεταβατικής περιόδου. Τούτο αντίκειται στην Αποκέντρωση και στην προώθηση της Περιφέρειας που συνιστά, ορίζει και πριμοδοτεί η Ευρωπαϊκή Ένωση.

7. Πολλές Περιφέρειες/Νομοί χωρίζονται στα δύο και αν τον μισό Νομό τον πάρει ένας Πάροχος Δικτύου και τον άλλο μισό έτερος Πάροχος Δικτύου, ο Πάροχος Περιεχομένου, προκειμένου να καλύψει τον Νομό του, είναι υποχρεωμένος να πληρώνει δύο ή και περισσοτέρους Παρόχους Δικτύου. Αυτό όχι μόνο συνιστά σπατάλη, αλλά δημιουργεί και προβλήματα στην πλήρη κάλυψη μιας περιοχής.

8. Το προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα, κατά την άποψή μας, είναι αδύνατον να επιτευχθεί, εν μέσω οικονομικής κρίσεως, τόσον από τους Πανελληνίους, όσο και από τους Περιφερειακούς παρόχους. Θα πρέπει να αναθεωρηθούν και επεκταθούν οι προθεσμίες.

9. Η ΕΕΤΤ προτείνει έναν μόνο Πάροχο Δικτύου και για τους Πανελληνίους και για τους Περιφερειακούς σταθμούς, με την δικαιολογία της οικονομικότερης δαπάνης των σταθμών. Αυτή η εκτίμηση δεν είναι αρμοδιότητά της, διότι σαφώς δημιουργούνται υποψίες μεροληψίας υπέρ των Πανελληνίων Παρόχων Δικτύου και δη υπέρ ενός Πανελληνίου Παρόχου Δικτύου. Τίθεται θέμα Δεσπόζουσας Θέσης και Αθέμιτης Ανταγωνιστικότητας. Παραβιάζεται η Ελληνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία και σίγουρα θα δημιουργηθούν νομικά προβλήματα, ενστάσεις, προσφυγές και τεράστια καθυστέρηση στην ψηφιακή μετάβαση.

Συμπέρασμα: Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι αδύνατον να λειτουργήσουν ακόμη και με συγχωνεύσεις, περισσότεροι από οκτώ (8) Περιφερειακοί Σταθμοί σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων 2-3 από την Αττική, 1-2 από την Θεσσαλονίκη, ίσως 1 από την Κεντρική Ελλάδα και μέχρι 2 από την Κρήτη. Όλοι οι υπόλοιποι είναι καταδικασμένοι να κλείσουν και να σιγήσει η Φωνή της Επαρχίας, όπως και να χρεωκοπήσουν ή να αναστείλουν την λειτουργία τους αρκετοί Πάροχοι Δικτύου.

Ελπίζουμε η ΕΕΤΤ να αποσύρει την παρούσα Διαβούλευση και να επανέλθει με νεώτερο, αντικειμενικό και πλέον ρεαλιστικό κείμενο.

Με τη λήξη της προθεσμίας (19/6/2013) για την υποβολή παρατηρήσεων επί των προτάσεων της ΕΕΤΤ για τον επικείμενο διαγωνισμό απόδοσης ψηφιακών συχνοτήτων, ο ψηφιακός πάροχος Digital Union έδωσε στη δημοσιότητα τις παρατηρήσεις που απέστειλε στην ΕΕΤΤ.

http://digital-union.eu/news.html

Ακολουθεί όλο το κείμενο των προτάσεων

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ « Δημόσιας Διαβούλευσης αναφορικά με τον Περιορισμό του Αριθμού των Δικαιωμάτων Χρήσης Ραδιοσυχνοτήτων Επίγειας Ψηφιακής Ευρυεκπομπής και τη Διαδικασία Χορήγησής τους»

Από την ανάγνωση των προτάσεων της ΕΕΤΤ, έχουμε να παρατηρήσουμε τα ακόλουθα:

1. Δεν είναι δυνατόν να γίνει διαγωνισμός για απόδοση ραδιοσυχνοτήτων επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής σε παρόχους δικτύου, πριν εκδοθούν από το ΕΣΡ άδειες για παρόχους περιεχομένου. Υπάρχει πρόβλημα και το πρόβλημα τούτο γίνεται εντονότερο για όσα αφορούν τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς. Για τους πανελληνίους σταθμούς, λίγο – πολύ είναι φανερό ποιοι θα αδειοδοτηθούν.

Αναλυτικότερα: Πώς είναι δυνατόν ο πάροχος δικτύου να λάβει μέρος στον διαγωνισμό, για την απόκτηση περιφερειακής συχνότητος, όταν δεν θα γνωρίζει αν θα έχει πελάτες στην περιοχή στην οποία επιθυμεί να του αποδοθεί συχνότητα? Αν δεν λάβει κανείς τηλεοπτικός σταθμός άδεια από το ΕΣΡ για την επιθυμητή περιοχή, τι να την κάνει ο πάροχος την συχνότητα? Αν πάρει άδεια π.χ. ένας μόνο σταθμός, πως θα μπορέσει να πληρώσει τον πάροχο για το σύνολο του MUX που θα εγκατασταθεί? Καμμία επιχείρηση δεν μπορεί να λάβει μέρος στον διαγωνισμό για περιφερειακές συχνότητες, αν δεν γνωρίζει την πελατεία που θα έχει η συχνότητα αυτή. Η συμμετοχή οποιουδήποτε θα ήταν καθαρά τυχερό παίγνιο.

2. Με δεδομένη την οικονομική κρίση και αντί για κριτήριο την πλειοδοτική οικονομική προσφορά του παρόχου δικτύου, η ΕΕΤΤ θα πρέπει να αξιολογήσει την οικονομική κατάσταση της κάθε περιοχής και να ορίσει ένα σταθερό και λογικό τίμημα για την εκάστοτε συχνότητα ανά περιοχήν, που να δύναται να πληρώνει ο κάθε αδειοδοτηθείς από το ΕΣΡ τηλεοπτικός σταθμός. Η αξιολόγηση του, λαμβάνοντος μέρος στον διαγωνισμό, παρόχου δικτύου πρέπει να γίνει με άλλα κριτήρια, όπως οικονομική ευρωστία, αξιοπιστία επιχειρήσεως, εγκαταστάσεις, εξοπλισμός, στελέχωση από ειδικευμένο επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό, πρότερη συνεργασία κ.λ.π.

Η αξιολόγηση της οικονομικής καταστάσεως κάθε περιοχής και εξ αυτής ο ορισμός του τιμήματος της συχνότητος, μπορεί να πραγματοποιηθεί με έλεγχο των ισολογισμών των ήδη λειτουργούντων περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών, όπου από τον μέσο όρο των καθαρών κερδών αυτών, να υπολογιστεί το ποσόν που είναι ικανοί να πληρώσουν οι σταθμοί και το ποσόν που θα μπορεί να πληρώσει ο πάροχος δικτύου στην ΕΕΤΤ.

Αν εφαρμοσθεί η τακτική πλειοδοτικής δημοπρασίας, που προτείνει η ΕΕΤΤ, τα ποσά θα ανεβούν στα ύψη και ως εκ τούτου, αναγκαστικά, οι Πάροχοι Δικτύου θα ζητούν από τους σταθμούς υψηλά ποσά για να τους μεταδώσουν, επειδή δε οι Πάροχοι Περιεχομένου δεν θα μπορούν να τα πληρώσουν, θα είναι καταδικασμένοι να κλείσουν και ας έχουν αδειοδοτηθεί από το ΕΣΡ.

3. Για την πρόσβαση στo Διεπαφές Πρόγραμμα Εφαρμογής (API) και τους Ηλεκτρονικούς Οδηγούς Προγραμμάτων (EPG), διαφωνούμε να γίνουν υποχρεωτικές οι υπηρεσίες αυτές για τους Περιφερειακούς Τηλεοπτικούς Σταθμούς, διότι θα απαιτηθούν πρόσθετες δαπάνες από τους Παρόχους Δικτύου της Περιφέρειας, όπως εξοπλισμός και πρόσληψη από αυτούς επί πλέον προσωπικού με 24ωρες βάρδιες, που θα αυξήσουν κατά πολύ τα μηνιαία τέλη των τηλεοπτικών σταθμών προς τον Πάροχο Δικτύου και επειδή δεν θα δύνανται να τα πληρώσουν, είναι (όπως και στην προηγούμενη παράγραφο) καταδικασμένοι να κλείσουν. Αυτές οι Υπηρεσίες μπορούν να εφαρμοστούν στους Περιφερειακούς σταθμούς προαιρετικά.

4. Ως προς την μετάβαση, συμφωνούμε με την μέθοδο «Διακοπή Αναλογικών Εκπομπών ανά περιοχή» είναι η πλέον ανώδυνος και εφικτή μέθοδος.

5. Η μετάδοση τύπου DVB-Τ2, λόγω της οικονομικής κρίσεως, δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί αυτήν την στιγμή στην Χώρα μας. Όλες οι οικογένειες διαθέτουναποκωδικοποιητές DVB-T. Αργότερα, αν μπορέσουμε να βγούμε από την κρίση, συζητείται ξανά.

6. Διακρίνουμε μία φιλοσοφία και τάση προς υπέρμετρη συρρίκνωση των περιφερειακών σταθμών και μείωση των συχνοτήτων αυτών σε σχέση με τις συχνότητες της μεταβατικής περιόδου. Τούτο αντίκειται στην Αποκέντρωση και στην προώθηση της Περιφέρειας που συνιστά, ορίζει και πριμοδοτεί η Ευρωπαϊκή Ένωση.

7. Πολλές Περιφέρειες/Νομοί χωρίζονται στα δύο και αν τον μισό Νομό τον πάρει ένας Πάροχος Δικτύου και τον άλλο μισό έτερος Πάροχος Δικτύου, ο Πάροχος Περιεχομένου, προκειμένου να καλύψει τον Νομό του, είναι υποχρεωμένος να πληρώνει δύο ή και περισσοτέρους Παρόχους Δικτύου. Αυτό όχι μόνο συνιστά σπατάλη, αλλά δημιουργεί και προβλήματα στην πλήρη κάλυψη μιας περιοχής.

8. Το προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα, κατά την άποψή μας, είναι αδύνατον να επιτευχθεί, εν μέσω οικονομικής κρίσεως, τόσον από τους Πανελληνίους, όσο και από τους Περιφερειακούς παρόχους. Θα πρέπει να αναθεωρηθούν και επεκταθούν οι προθεσμίες.

9. Η ΕΕΤΤ προτείνει έναν μόνο Πάροχο Δικτύου και για τους Πανελληνίους και για τους Περιφερειακούς σταθμούς, με την δικαιολογία της οικονομικότερης δαπάνης των σταθμών. Αυτή η εκτίμηση δεν είναι αρμοδιότητά της, διότι σαφώς δημιουργούνται υποψίες μεροληψίας υπέρ των Πανελληνίων Παρόχων Δικτύου και δη υπέρ ενός Πανελληνίου Παρόχου Δικτύου. Τίθεται θέμα Δεσπόζουσας Θέσης και Αθέμιτης Ανταγωνιστικότητας. Παραβιάζεται η Ελληνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία και σίγουρα θα δημιουργηθούν νομικά προβλήματα, ενστάσεις, προσφυγές και τεράστια καθυστέρηση στην ψηφιακή μετάβαση.

Συμπέρασμα: Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι αδύνατον να λειτουργήσουν ακόμη και με συγχωνεύσεις, περισσότεροι από οκτώ (8) Περιφερειακοί Σταθμοί σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων 2-3 από την Αττική, 1-2 από την Θεσσαλονίκη, ίσως 1 από την Κεντρική Ελλάδα και μέχρι 2 από την Κρήτη. Όλοι οι υπόλοιποι είναι καταδικασμένοι να κλείσουν και να σιγήσει η Φωνή της Επαρχίας, όπως και να χρεωκοπήσουν ή να αναστείλουν την λειτουργία τους αρκετοί Πάροχοι Δικτύου.

Ελπίζουμε η ΕΕΤΤ να αποσύρει την παρούσα Διαβούλευση και να επανέλθει με νεώτερο, αντικειμενικό και πλέον ρεαλιστικό κείμενο.

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, Ιανουάριος 2026
Το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2026 του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύ…
SAT & ZAP, Ιανουάριος 2026
Για πρώτη φορά, είδα ελεύθερη μετάδοση ισραηλινών καναλιών του πακέτου ΥΕS (δύσκολου στα ΒΔ)! Στα αξιόλογα, στις 13 Ανατολικά το αγγλόφωνο CNBC Europe και το νέο ιταλικό κανάλι για την ποδηλασία. Αξ…
Εφαρμογές ευθυγράμμισης δορυφορικού κατόπτρου
Η δορυφορική λήψη παραμένει για πολλούς το αγαπημένο τους χόμπι, που κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον τους να αναζητούν στον ορίζοντα νέα τηλεοπτικά κανάλια από διάφορες χώρες του πλανήτη. Η ταράτσα στ…
«Η τεχνολογία είναι πάνω απ’ όλα ανθρώπινη υπόθεση»
Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτητα, η τεχνολογία δεν είναι πια πολυτέλεια, είναι η δύναμη που ενώνει ανθρώπους, απλοποιεί διαδικασίες και δημιουργεί νέες εμπειρίες. Από την πρώτη στιγμή, η Par…
EDISION HDMI Modulator 3in1 mini loop
Ο ολοκαίνουργιος ψηφιακός διαμορφωτής της EDISION δοκιμάστηκε στο εργαστήριο της Ψηφιακής Τηλεόρασης για το τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον HDMI Modulator 3in1 mini loop, έναν ψηφιακό μονοκ…
Audien W-990B & W-176
Η Audien παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο σετ ηχητικού συστήματος, που είναι ευέλικτο στην εγκατάσταση και εύκολο στον χειρισμό του. Το σετ αυτό αποτελείται από τα ηχεία W-990B και την κονσόλα W-176, τα…
Amiko Mini Combo FTA
Τον τελευταίο δέκτη που κυκλοφόρησε η Amiko δοκιμάσαμε για αυτόν τον μήνα στο εργαστήριο της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον Mini Combo FTA, έναν οικονομικό δέκτη με ανάλυση Full HD, που όχι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.