Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
24 Αυγούστου 2013 11:41

Σε πλήρη εξέλιξη ο "πόλεμος" Nova – ΣΚΑΪ

Γράφει: Γιάννης-Φίλιππος Δημητριάδης
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F7fca6b83ec715713006372dae3d837be XL
Στην αντεπίθεση πέρασε πριν από λίγα λεπτά το γραφείο Τύπου της Forthnet σχετικά με τα δημοσιεύματα του μηντιακού ομίλου του ΣΚΑΪ, για εξαπάτηση των καταναλωτών σχετικά με την προσφορά για τα αθλητικά κανάλια της Nova.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της συνδρομητικής πλατφόρμας αναφέρει:”Για άλλη μία φορά η διοίκηση του ΣΚΑΪ, κατά την συνήθη τακτική της, καταφεύγει στη γνωστή εκβιαστική λογική του ‘φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης’.
Σήμερα, Παρασκευή 23 Αυγούστου, η διοίκηση του ΣΚΑΪ αντί να χρησιμοποιεί την ραδιοφωνική συχνότητα που της έχει παραχωρηθεί για την ενημέρωση του κοινού, την χρησιμοποιεί για να εξυπηρετήσει τα επιχειρηματικά της συμφέροντα συκοφαντώντας την εταιρεία μας.
Όλως τυχαίως, η επίθεση αυτή συμπίπτει χρονικά με την έναρξη του πρωταθλήματος της Super League και την κλοπή των στιγμιοτύπων του από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Θυμίζουμε ότι και πέρυσι, όταν υπήρξε η σχετική δικαστική απόφαση που έβαζε τέλος στην αυθαιρεσία του συγκροτήματος του Φαλήρου, υπήρξε και πάλι μια ανάλογη δυσφημιστική πρακτική από τα δελτία ειδήσεων του ΣΚΑΪ.
Φέτος, η διοίκηση του ΣΚΑΪ, καταστρατηγώντας για άλλη μία φορά κάθε έννοια δημοσιογραφικής δεοντολογίας, επέλεξε πάλι να “δημιουργήσει” ειδήσεις εκεί που δεν υπάρχουν και να περιβάλλει με την “αυθεντία της αντικειμενικής ειδησεογραφίας”  τις  συκοφαντικές και αστήρικτες επιθέσεις της κατά της Nova κάνοντας λόγο για “παραπλανητική διαφήμιση”. Θα θέλαμε να θυμίσουμε στην διοίκηση του ΣΚΑΪ ότι υπάρχουν αρμόδιες Αρχές για να κρίνουν την ύπαρξη παραπλανητικής διαφήμισης, εάν τέτοια υπήρχε.
Τέλος, ενδεικτικό της απόλυτης σύγχυσης στην οποία έχει περιέλθει η διοίκηση του ΣΚΑΪ, είναι ότι με την άλλη της ιδιότητα, αυτή της διοίκησης της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, προωθεί την συγκεκριμένη προσφορά σε συνεργασία με τη Nova στους φίλους του Παναθηναϊκού, όπως χαρακτηριστικά φαίνεται στο επίσημο web site της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Γνωστοποιούμε προς πάσα κατεύθυνση ότι η εταιρεία μας θα εξαντλήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα προκειμένου να προστατεύσει τόσο το τηλεοπτικό προϊόν στο οποίο έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ όσο και την φήμη και τα συμφέροντα της”.
Από το πρωί οι ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές συχνότητες του ΣΚΑΪ μεταδίδουν ρεπορτάζ περί εξαπάτησης των καταναλωτών επί τη βάση ότι στη διαφήμιση το ποδοσφαιρικό πακέτο διαφημίζεται με συνδρομή 19,90 ευρώ ενώ στην ουσία το συγκεκριμένο πακέτο κοστίζει 49,80 ευρώ, γιατί για να αποκτήσει κάποιος το ποδοσφαιρικό πακέτο με 19,90 ευρώ θα πρέπει να έχει γίνει συνδρομητής και σε ένα άλλο πακέτο το 3play πληρώνοντας άλλα 29,90 ευρώ και μάλιστα με δέσμευση 12 μηνών.
“Η NOVA ακόμα και στο διευκρινιστικό crawl bar που παίζει μαζί με τη διαφήμιση, αποφεύγει να εξηγήσει στους τηλεθεατές το συνολικό κόστος του πακέτου“, αναφέρει το ρεπορτάζ που μεταδίδει το ΣΚΑΪ, το οποίο φιλοξενεί και δηλώσει της γγ. του κέντρου προστασίας Καταναλωτών και Αντιπρόεδρος στο Παρατηρητήριο εσωτερικώς αγοράς της Ευρωπαϊκής, Οικονομικής και Κοινωνικής επιτροπής, Ευαγγελία Κεκελέκη: “Εάν δεν δίνεται στην ίδια τη διαφήμιση η διευκρίνηση, είτε με γράμματα από κάτω που τρέχουν, είτε με το σπικάζ, τότε είναι παραπλανητική και από νομικής πλευράς. Εάν όμως δίνεται με κάποιον τρόπο μια προειδοποίηση στον καταναλωτή τότε είναι αυτό που λέμε το ανήθικο”.

Πηγή: http://www.emea.gr

Στην αντεπίθεση πέρασε πριν από λίγα λεπτά το γραφείο Τύπου της Forthnet σχετικά με τα δημοσιεύματα του μηντιακού ομίλου του ΣΚΑΪ, για εξαπάτηση των καταναλωτών σχετικά με την προσφορά για τα αθλητικά κανάλια της Nova.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της συνδρομητικής πλατφόρμας αναφέρει:”Για άλλη μία φορά η διοίκηση του ΣΚΑΪ, κατά την συνήθη τακτική της, καταφεύγει στη γνωστή εκβιαστική λογική του ‘φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης’.
Σήμερα, Παρασκευή 23 Αυγούστου, η διοίκηση του ΣΚΑΪ αντί να χρησιμοποιεί την ραδιοφωνική συχνότητα που της έχει παραχωρηθεί για την ενημέρωση του κοινού, την χρησιμοποιεί για να εξυπηρετήσει τα επιχειρηματικά της συμφέροντα συκοφαντώντας την εταιρεία μας.
Όλως τυχαίως, η επίθεση αυτή συμπίπτει χρονικά με την έναρξη του πρωταθλήματος της Super League και την κλοπή των στιγμιοτύπων του από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Θυμίζουμε ότι και πέρυσι, όταν υπήρξε η σχετική δικαστική απόφαση που έβαζε τέλος στην αυθαιρεσία του συγκροτήματος του Φαλήρου, υπήρξε και πάλι μια ανάλογη δυσφημιστική πρακτική από τα δελτία ειδήσεων του ΣΚΑΪ.
Φέτος, η διοίκηση του ΣΚΑΪ, καταστρατηγώντας για άλλη μία φορά κάθε έννοια δημοσιογραφικής δεοντολογίας, επέλεξε πάλι να “δημιουργήσει” ειδήσεις εκεί που δεν υπάρχουν και να περιβάλλει με την “αυθεντία της αντικειμενικής ειδησεογραφίας”  τις  συκοφαντικές και αστήρικτες επιθέσεις της κατά της Nova κάνοντας λόγο για “παραπλανητική διαφήμιση”. Θα θέλαμε να θυμίσουμε στην διοίκηση του ΣΚΑΪ ότι υπάρχουν αρμόδιες Αρχές για να κρίνουν την ύπαρξη παραπλανητικής διαφήμισης, εάν τέτοια υπήρχε.
Τέλος, ενδεικτικό της απόλυτης σύγχυσης στην οποία έχει περιέλθει η διοίκηση του ΣΚΑΪ, είναι ότι με την άλλη της ιδιότητα, αυτή της διοίκησης της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, προωθεί την συγκεκριμένη προσφορά σε συνεργασία με τη Nova στους φίλους του Παναθηναϊκού, όπως χαρακτηριστικά φαίνεται στο επίσημο web site της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Γνωστοποιούμε προς πάσα κατεύθυνση ότι η εταιρεία μας θα εξαντλήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα προκειμένου να προστατεύσει τόσο το τηλεοπτικό προϊόν στο οποίο έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ όσο και την φήμη και τα συμφέροντα της”.
Από το πρωί οι ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές συχνότητες του ΣΚΑΪ μεταδίδουν ρεπορτάζ περί εξαπάτησης των καταναλωτών επί τη βάση ότι στη διαφήμιση το ποδοσφαιρικό πακέτο διαφημίζεται με συνδρομή 19,90 ευρώ ενώ στην ουσία το συγκεκριμένο πακέτο κοστίζει 49,80 ευρώ, γιατί για να αποκτήσει κάποιος το ποδοσφαιρικό πακέτο με 19,90 ευρώ θα πρέπει να έχει γίνει συνδρομητής και σε ένα άλλο πακέτο το 3play πληρώνοντας άλλα 29,90 ευρώ και μάλιστα με δέσμευση 12 μηνών.
“Η NOVA ακόμα και στο διευκρινιστικό crawl bar που παίζει μαζί με τη διαφήμιση, αποφεύγει να εξηγήσει στους τηλεθεατές το συνολικό κόστος του πακέτου“, αναφέρει το ρεπορτάζ που μεταδίδει το ΣΚΑΪ, το οποίο φιλοξενεί και δηλώσει της γγ. του κέντρου προστασίας Καταναλωτών και Αντιπρόεδρος στο Παρατηρητήριο εσωτερικώς αγοράς της Ευρωπαϊκής, Οικονομικής και Κοινωνικής επιτροπής, Ευαγγελία Κεκελέκη: “Εάν δεν δίνεται στην ίδια τη διαφήμιση η διευκρίνηση, είτε με γράμματα από κάτω που τρέχουν, είτε με το σπικάζ, τότε είναι παραπλανητική και από νομικής πλευράς. Εάν όμως δίνεται με κάποιον τρόπο μια προειδοποίηση στον καταναλωτή τότε είναι αυτό που λέμε το ανήθικο”.

Πηγή: http://www.emea.gr

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.