Χάσιμο χρόνου το 3D, λέει το BT Sport
O Jamie Hindhaugh, γενικός διευθυντής επιχειρήσεων του BT Sport, είναι ένα ακόμα στέλεχος της βιομηχανίας των ΜΜΕ που απορρίπτει το μέλλον της τρισδιάστατης τηλεόρασης (3D). Ο Hindhaugh έχει από πρώτο χέρι εμπειρία από μεταδόσεις 3D, αφού είχε την εποπτεία της κάλυψης των Ολυμπιακών από το BBC το 2012: “Έκανα Ολυμπιακούς σε 3D και ήταν η μεγαλύτερη σπατάλη χρόνου που έκανα. Κανείς δεν τους είδε”, λέει σε συνέντευξη στο Τ3.
Το Sky Sports έχει κάνει μεγάλες επενδύσεις στο 3D τα τελευταία χρόνια, αλλά ο Hindhaugh λέει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο το BT Sport: “To ΒΤ αποκλείεται να ασχοληθεί με το 3D. Ήμουν στην έκθεση NAB του Λας Βέγκας πρίν από δύο χρόνια και δεν μπορούσες να περπατήσεις μακριά από το 3D. Φέτος δεν μπορούσες να απομακρυνθείς από το 4Κ, ενώ υπήρχε μόνο ένα περίπτερο για το 3D, πράγμα που μιλά από μόνο του”.
Πήγή: advanced-television.com
O Jamie Hindhaugh, γενικός διευθυντής επιχειρήσεων του BT Sport, είναι ένα ακόμα στέλεχος της βιομηχανίας των ΜΜΕ που απορρίπτει το μέλλον της τρισδιάστατης τηλεόρασης (3D). Ο Hindhaugh έχει από πρώτο χέρι εμπειρία από μεταδόσεις 3D, αφού είχε την εποπτεία της κάλυψης των Ολυμπιακών από το BBC το 2012: “Έκανα Ολυμπιακούς σε 3D και ήταν η μεγαλύτερη σπατάλη χρόνου που έκανα. Κανείς δεν τους είδε”, λέει σε συνέντευξη στο Τ3.
Το Sky Sports έχει κάνει μεγάλες επενδύσεις στο 3D τα τελευταία χρόνια, αλλά ο Hindhaugh λέει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο το BT Sport: “To ΒΤ αποκλείεται να ασχοληθεί με το 3D. Ήμουν στην έκθεση NAB του Λας Βέγκας πρίν από δύο χρόνια και δεν μπορούσες να περπατήσεις μακριά από το 3D. Φέτος δεν μπορούσες να απομακρυνθείς από το 4Κ, ενώ υπήρχε μόνο ένα περίπτερο για το 3D, πράγμα που μιλά από μόνο του”.
Πήγή: advanced-television.com




