Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
To Eurosport γιορτάζει τα 25α γενέθλια του
Το Eurosport ξεκίνησε μία μεγάλη διαφημιστική καμπάνια καθώς πλησιάζει η ημέρα που θα συμπληρώσει 25 χρόνια ζωντανών αθλητικών μεταδόσεων. Από την πρώτη μετάδοση του το 1989 ως τμήμα της εκκολαπτόμενης δορυφορικής τηλεοπτικής βιομηχανίας, το Eurosport καθιερώθηκε σήμερα ως η πρώτη τηλεοπτική και ψηφιακή πλατφόρμα στην Ευρώπη, μέσω της συνεπούς διανομής ζωντανών αθλητικών γεγονότων παγκόσμιας κλάσης, που συνεχίζουν να οδηγούν την εξέλιξη του και επιβεβαιώνουν τη κυρίαρχη θέση του στο διεθνές τοπίο των αθλητικών μέσων ενημέρωσης.
Η καμπάνια We Live for Live θα περιλαμβάνει προωθητικές ενέργειες προς επιχειρήσεις και καταναλωτές, μέσω εξωτερικής και εσωτερικής προώθησης. Κατά τη διάρκεια του 2014 η καμπάνια We Live for Live θα δημοσιοποιεί το συνεχές πάθος του ομίλου για τα ζωντανά αθλητικά γεγονότα. Μέσα από μία σειρά εσωτερικών και εξωτερικών δραστηριοτήτων θα γιορτάσει τα 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης και επιτυχιών στη παραγωγή ζωντανών τηλεοπτικών παραγωγών, στο σχολιασμό και στην ανάλυση, στη διανομή και στη ψηφιακή τεχνολογία. Οι δραστηριότητες αυτές περιλαμβάνουν:
– γραφικά και σήμα για τα 25 χρόνια LIVE εκπομπών, που θα χρησιμοποιούνται στις μεταδόσεις και επί τόπου στις διάφορες ζωντανές αθλητικές εκδηλώσεις.
– μία ολοκληρωμένη καμπάνια μάρκετινγκ μέσω διαφημίσεων, περιεχομένου, δημοσίων σχέσεων, κοινωνικών μέσων και δραστηριότητες προς τον τελικό καταναλωτή, εκδηλώσεων σε διάφορα αθλητικά γεγονότα και εμπλοκή του προσωπικού του ομίλου σε αυτές.
– έναν διεθνή διαγωνισμό για τους καταναλωτές, που θα προσφέρει ως βραβείο ένα «Χρυσό Εισιτήριο» (Golden Ticket) για την παρακολούθηση επιλεγμένων αθλητικών γεγονότων σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια αυτής της εορταστικής χρονιάς.
Μέσα στο 2014 θα συνεχιστεί η εισαγωγή νέων τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών, που θα ενσωματώνουν τη γνώση και την αντίληψη του Eurosport για τα ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις και θα φέρουν την καλύτερη δυνατή κάλυψη και επιλογή στους σημερινούς φίλους του αθλητισμού.
To Eurosport θα δείξει επίσης τη μοναδική παγκόσμια θέση του μέσω έρευνας που παραγγέλθηκε και αναπτύχθηκε για να δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για τις προτιμήσεις των ευρωπαίων για ζωντανά αθλητικά γεγονότα, η οποία θα δημοσιευθεί στα τέλη του Ιανουαρίου του 2014.
Πηγή: advanced-television.com
Το Eurosport ξεκίνησε μία μεγάλη διαφημιστική καμπάνια καθώς πλησιάζει η ημέρα που θα συμπληρώσει 25 χρόνια ζωντανών αθλητικών μεταδόσεων. Από την πρώτη μετάδοση του το 1989 ως τμήμα της εκκολαπτόμενης δορυφορικής τηλεοπτικής βιομηχανίας, το Eurosport καθιερώθηκε σήμερα ως η πρώτη τηλεοπτική και ψηφιακή πλατφόρμα στην Ευρώπη, μέσω της συνεπούς διανομής ζωντανών αθλητικών γεγονότων παγκόσμιας κλάσης, που συνεχίζουν να οδηγούν την εξέλιξη του και επιβεβαιώνουν τη κυρίαρχη θέση του στο διεθνές τοπίο των αθλητικών μέσων ενημέρωσης.
Η καμπάνια We Live for Live θα περιλαμβάνει προωθητικές ενέργειες προς επιχειρήσεις και καταναλωτές, μέσω εξωτερικής και εσωτερικής προώθησης. Κατά τη διάρκεια του 2014 η καμπάνια We Live for Live θα δημοσιοποιεί το συνεχές πάθος του ομίλου για τα ζωντανά αθλητικά γεγονότα. Μέσα από μία σειρά εσωτερικών και εξωτερικών δραστηριοτήτων θα γιορτάσει τα 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης και επιτυχιών στη παραγωγή ζωντανών τηλεοπτικών παραγωγών, στο σχολιασμό και στην ανάλυση, στη διανομή και στη ψηφιακή τεχνολογία. Οι δραστηριότητες αυτές περιλαμβάνουν:
– γραφικά και σήμα για τα 25 χρόνια LIVE εκπομπών, που θα χρησιμοποιούνται στις μεταδόσεις και επί τόπου στις διάφορες ζωντανές αθλητικές εκδηλώσεις.
– μία ολοκληρωμένη καμπάνια μάρκετινγκ μέσω διαφημίσεων, περιεχομένου, δημοσίων σχέσεων, κοινωνικών μέσων και δραστηριότητες προς τον τελικό καταναλωτή, εκδηλώσεων σε διάφορα αθλητικά γεγονότα και εμπλοκή του προσωπικού του ομίλου σε αυτές.
– έναν διεθνή διαγωνισμό για τους καταναλωτές, που θα προσφέρει ως βραβείο ένα «Χρυσό Εισιτήριο» (Golden Ticket) για την παρακολούθηση επιλεγμένων αθλητικών γεγονότων σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια αυτής της εορταστικής χρονιάς.
Μέσα στο 2014 θα συνεχιστεί η εισαγωγή νέων τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών, που θα ενσωματώνουν τη γνώση και την αντίληψη του Eurosport για τα ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις και θα φέρουν την καλύτερη δυνατή κάλυψη και επιλογή στους σημερινούς φίλους του αθλητισμού.
To Eurosport θα δείξει επίσης τη μοναδική παγκόσμια θέση του μέσω έρευνας που παραγγέλθηκε και αναπτύχθηκε για να δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για τις προτιμήσεις των ευρωπαίων για ζωντανά αθλητικά γεγονότα, η οποία θα δημοσιευθεί στα τέλη του Ιανουαρίου του 2014.
Πηγή: advanced-television.com