Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Επί τάπητος το πλάνο για το Premflix!
Οι πρώτες δοκιμές θ’ αρχίσουν να λαμβάνουν χώρα από το 2022.
Σε νέα εποχή ετοιμάζεται να μπει το αγγλικό ποδόσφαιρο λανσάροντας το PremFlix, πλατφόρμα μετάδοσης αγώνων ανάλογη με το Netflix. Το πρωτάθλημα Αγγλίας είναι το καλύτερο στον κόσμο και ολοένα προσπαθεί, όχι μόνο να γίνει ακόμα καλύτερο αλλά και να πρωτοτυπήσει. Η διοίκηση της FΑ αναζητά τρόπο για να δημιουργήσει μια νέα συνδρομητική πλατφόρμα με την οποία θα μεταδίδει όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος σε pay per view. Σήμερα, όποιος θέλει να βλέπει όλους τους αγώνες θα πρέπει να είναι συνδρομητής στο SkySports, το BT Sport, και το Amazon Prime, καταβάλλοντας 912 λίρες ετησίως, ήτοι περί τα 10.75 ευρώ. Το PremFlix θα προσφέρει, για να αλλάξει τα δεδομένα, συνδρομή 10 λιρών το μήνα (11,8 ευρώ) με δυνατότητα προβολής σε 188 χώρες ή PPV ανά αγώνα, και το κόστος αυτού ανάλογα την εμπορικότητά του, σε over the top προβολή. Πρόκειται για ένα τεράστιο που project που, αν αποδώσει καρπούς θα «δείξει» τον δρόμο σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο.
Μάλιστα όπως αναφέρει έρευνα βρετανικών Μέσων, αυτή της στιγμή από τα τηλεοπτικά δικαιώματα πηγαίνει στις ομάδες συνολικά ένα ποσό κοντά στα 3 δις. Λίρες. Aν όμως πάρει σάρκα και οστά το σχέδιο της Πρέμιερ Λιγκ, τότε το εν λόγω ποσό θα εκτοξευτεί στα 24 δις. λίρες ετησίως.
Φυσικά στόχος του… Premflix θα είναι να ικανοποιεί πολύ περισσότερο στο οικονομικό κομμάτι τους οπαδούς που αυτή τη στιγμή αναγκάζονται να πληρώνουν τρεις διαφορετικές συνδρομές για να παρακολουθούν τα ματς όταν δεν πηγαίνουν στο γήπεδο…
Όπως ανέφερε ο CEO της Λίγκας, Ρίτσαρντ Μάστερ, οι πρώτες δοκιμές θ’ αρχίσουν να λαμβάνουν χώρα από το 2022 και μετά, μόλις δηλαδή ολοκληρωθεί το ισχύον τηλεοπτικό πακέτο που έχει μοιραστεί σε τρεις διαφορετικές εταιρείες Media.