Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Mega & One. Τα σενάρια και το μέλλον των καναλιών
Media Lab για την «επόμενη ημέρα»
Δεδομένο πρώτο, ο Βαγγέλης Μαρινάκης ήθελε εδώ και καιρό να αποκτήσει, ή να δημιουργήσει, κανάλι. Εντέλει, τα κατάφερε και τα δύο.
Δεδομένο δεύτερο, το One καθιερώθηκε αρκετά ως brand, έστω κι αν μεταδιδόταν μόνο μέσω διαδικτύου αλλά και από τις συνδρομητικές πλατφόρμες.
Δεδομένο τρίτο, η Alter Ego του Μαρινάκη απέκτησε το σήμα, την ταινιοθήκη και λοιπά περιουσιακά στοιχεία του Mega.
Οπότε… τι γίνεται τώρα;
Δεδομένο τέταρτο, από «διαρροές» ιστοσελίδων συμφερόντων Μαρινάκη αναφέρθηκε ότι το Mega θα βγει με το νέο έτος, ίσως και παραμονή Πρωτοχρονιάς.
Απορία πρώτη: τι θα γίνει με το One; Διότι η εκδοχή του να μεταλλαχθεί, απλά, σε Mega με μια μετονομασία και αλλαγή σήματος, δείχνει να μην υφίσταται πλέον. Πληροφορίες θέλουν το One να συνεχίζεται… ως έχει, με ενημερωτικές εκπομπές.
Απορία δεύτερη: και το Mega; Δεδομένα θα επιστρέψει ξανά στις οθόνες με… megaλικό άρωμα. Ητοι, με προσλήψεις δημοσιογράφων γνωστών από την πορεία τους στο κανάλι, μέχρι που έκλεισε. Όπως φερ’ ειπείν έγινε, για αρχή, με τη Ράνια Τζίμα. Βεβαίως δεν θα βγει… άρον άρον, ούτε με πλήρες πρόγραμμα. Το βάρος θα πέσει στην ταινιοθήκη και στόχος είναι να εμφανιστεί έτοιμο για τον ανταγωνισμό και τη διαφημιστική «πίτα» από τον Σεπτέμβρη του 2020.