Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Παναθηναϊκός. Μια τηλεοπτική… κυβίστηση
Κυβίστηση, κοινώς κωλοτούμπα, ονομάζεται στην πολιτική ή επιχειρηματική ζωή το να λες άλλα, και να κάνεις άλλα. Οπως, επί παραδείγματι, όταν…
Κυβίστηση, κοινώς κωλοτούμπα, ονομάζεται στην πολιτική ή επιχειρηματική ζωή το να λες άλλα, και να κάνεις άλλα.
Οπως, επί παραδείγματι, όταν (σε λένε Αλέξη και) λες ότι θα σκίσεις τα μνημόνια ας πούμε αλλά εντέλει υπογράφεις ένα ακόμη.
Οπως, επί παραδείγματι, όταν (σε λένε Κυριάκο και) χαρακτηρίζεις ως «ντροπή» τη συμφωνία των Πρεσπών και μετά όχι μόνο την τηρείς αλλά την ενισχύεις κιόλας.
Κοινός παρονομαστής, όχι ότι άλλα έλεγαν προεκλογικά και άλλα έπραξαν αλλά ότι έπραξαν, εντέλει… το σωστό. Και δίπλα στον Αλέξη και στον Κυριάκο μπαίνει κι ένας Γιάννης – διότι προκοπή δεν κάνει. Ο Αλαφούζος. Ο οποίος σήκωσε το μπαϊράκι της τηλεοπτικής επανάστασης… για 20 μέρες, κάλεσε τον κόσμο του Παναθηναϊκού να πληρώσει συνδρομή σε κάτι που ουδείς κατάλαβε πώς ονομαζόταν τελικά (Pao TV, Panathinaikos TV, Παναθηναϊκός ΤιΒι, κάτι τέτοιο) για να ανανεώσει, εντέλει, με τη Nova, κερδίζοντας… τι; Ως ο σύλλογος με το δεύτερο μεγαλύτερο brand στο ελληνικό ποδόσφαιρο έκλεισε στα 7 μύρια ανά σεζόν, λιγότερα από Ολυμπιακό (11), ΠΑΟΚ (8) και κατιτίς περισσότερα από την ΑΕΚ (6,5). Αρα;