Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ποιο… clasico, ήταν στην 9η θέση, κυριαρχία Alpha στην τηλεθέαση!
![68c8ccd281cd6813402a8b3e9851cc4d XL 6b7bc06e](/wp-content/themes/yootheme/cache/6b/68c8ccd281cd6813402a8b3e9851cc4d_XL-6b7bc06e.jpeg)
Οι μετρήσεις της Τετάρτης…
Ποιο… clasico; Τον πρώτο ημιτελικό Κυπέλλου Ισπανίας, Μπαρτσελόνα– Ρεάλ Μαδρίτης 1-1, είδαν χθες από το Open κατά μέσο όρο744.000 τηλεθεατές, με τηλεθέαση 7,2% και τηλεμερίδιο 15,6%. Στο σύνολο της ημέρας ήταν όμως στην… 9η θέση, στην πρώτη δυάδα ήταν το «Τατουάζ» (11,8% με 26,7% και 1.229.000) και η «Μουρμούρα» (10% με 22% και 1.038.000) του Alpha!
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου του Open, το clasico έκανε μέσο όρο τηλεθέασης 24,3% στο ανδρικό κοινό, φτάνοντας σε τέταρτο το 30,5% στους άνδρες 25-54. Και 1.571.490 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό το κορυφαίο ντέρμπι ανάμεσα στους Καταλανούς και τους Μαδριλένους.
Τηλεμερίδιο 12,7% με μέσο όρο 261.000 τηλεθεατές έκανε, δε στην πρεμιέρα, το «Ρουά Ματ» του ΣΚΑΪ με τη Νίκη Λυμπεράκη. Not bad at all.
Αναλυτικά οι μετρήσεις της Nielsen για την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου και το Top-10.
| ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ | ΣΤΑΘΜΟΣ | ΤΜΛ | ΤΜΛ | ΜΡΔ |
1 | ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ | ALPHA | 1229.000 | 11,8% | 26,7% |
2 | ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ | ALPHA | 1038.000 | 10% | 22% |
3 | Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ | ANT1 | 1032.000 | 9,9% | 22,3% |
4 | MASTER CHEF | STAR | 981.000 | 9,4% | 20,1% |
5 | ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ | ALPHA | 929.000 | 8,9% | 23% |
6 | Ο ΤΡΟΧΟΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ | STAR | 773.000 | 7,4% | 21% |
7 | ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ | ANT1 | 770.000 | 7,4% | 21,3% |
8 | ALPHA ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ALPHA | 763.000 | 7,3% | 20,5% |
9 | ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ-ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ | OPEN | 744.000 | 7,2% | 15,6% |
10 | ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤ-1 | ANT1 | 737.000 | 7,1% | 19,2% |