Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Απώλειες λόγω κορωνοϊού στα κανάλια
Αυτό χωρίς να υπολογίζεται νέο κύμα κορωνοϊού και δεύτερο lockdown. Στην καλύτερη των περιπτώσεων η πτώση των διαφημιστικών εσόδων σημαίνει και ζημιές της τάξης των 50 εκατομμυρίων ευρώ.
Σαρωτικές αλλαγές έφερε στην καθημερινότητά μας η επέλαση του κορωνοϊού. Ο φονικός ιός έφερε ολικό Lockdown για περίπου δύο μήνες με την οικονομία να μετρά σημαντικές απώλειες αφού μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα ξεκίνησε να δέχεται ξένους επισκέπτες από την 1η Ιουλίου. Σημαντικές αλλαγές είχαμε όμως και στο τηλεοπτικό σκηνικό. Ο ιός έβαλε στον «πάγο» την ψυχαγωγία με την ενημέρωση να κυριαρχεί και τα κανάλια να έχουν μεγάλες απώλειες εσόδων.
Η τηλεθέαση μπορεί να αυξήθηκε, αφού το κοινό έμενε στο σπίτι αλλά η διαφημιστική δαπάνη έπεσε κατακόρυφα. Τον πρώτο μήνα της καραντίνας η διαφημιστική δαπάνη έπεσε μέχρι και 40% με τα κανάλια να χάσουν σημαντικό κομμάτι εσόδων. Η κατάσταση ισορρόπησε τον Ιούνιο αφού οι απώλειες έφτασαν στο 5& σε σχέση με την περασμένη περίοδο. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Media.gr η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης θα κλείσει γύρω στο 20% για το 2020.
Αυτό χωρίς να υπολογίζεται νέο κύμα κορωνοϊού και δεύτερο lockdown. Στην καλύτερη των περιπτώσεων η πτώση των διαφημιστικών εσόδων σημαίνει και ζημιές της τάξης των 50 εκατομμυρίων ευρώ. Με δεδομένο ότι ορισμένοι σταθμοί καταγράφουν ζημιές πριν την πτώση των διαφημιστικών εσόδων σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φτάσει και τα 100 εκατομμύρια ευρώ.