Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Αυξημένα έσοδα διαφήμισης για την TV το 2014
Ξεπέρασε το ένα δισεκατομμύριο η ονομαστική διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ με κερδισμένη κυρίως την τηλεόραση η οποία παρουσιάζει αύξηση των μεικτών εσόδων της από διαφήμιση κατά 12,78%. Τα συνολικά ποσά που δόθηκαν στα ΜΜΕ από την αγορά ανέρχονται σε 1.278.069.000 ευρώ, με ποσοστό αύξησης έναντι του 2013 κατά 7,76%. Η τηλεόραση κατέγραψε ονομαστικά έσοδα ύψους 644.445.631. Στη 2η θέση βρίσκονται τα…Ξεπέρασε το ένα δισεκατομμύριο η ονομαστική διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ με κερδισμένη κυρίως την τηλεόραση η οποία παρουσιάζει αύξηση των μεικτών εσόδων της από διαφήμιση κατά 12,78%. Τα συνολικά ποσά που δόθηκαν στα ΜΜΕ από την αγορά ανέρχονται σε 1.278.069.000 ευρώ, με ποσοστό αύξησης έναντι του 2013 κατά 7,76%. Η τηλεόραση κατέγραψε ονομαστικά έσοδα ύψους 644.445.631. Στη 2η θέση βρίσκονται τα περιοδικά που απορρόφησαν 304.048.634 ευρώ, ποσοστό αύξησης 4,24% σε σχέση με το 2013. Οι εφημερίδες ήταν οι μόνες που κατέγραψαν μείωση κατά 6,19% και απορρόφησαν 242.676.660 ευρώ. Το ραδιόφωνο πήρε 87.756.145 ευρώ, με ποσοστό αύξησης 34,84%.