Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Αύξηση συνδρομητών παγκοσμίως, μείωση εσόδων για τη συνδρομητική
Ενδιαφέρουσα συμπεράσματα έχει η νέα μελέτη της Digital TV Research η οποία δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα.Η συνδρομητική τηλεόραση στην παγκόσμια, σύμφωνα με τη μελέτη θα αυξήθεί αποκτώντας 95 εκατομμύρια νέους συνδρομητές μεταξύ του 2017 και του 2023 και θα φθάσει συνολικά σε παγκόσμια βάση της στο 1,1 δισεκατομμύρια. Από την άλλη στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στη…
Ενδιαφέρουσα συμπεράσματα έχει η νέα μελέτη της Digital TV Research η οποία δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα.Η συνδρομητική τηλεόραση στην παγκόσμια, σύμφωνα με τη μελέτη θα αυξήθεί αποκτώντας 95 εκατομμύρια νέους συνδρομητές μεταξύ του 2017 και του 2023 και θα φθάσει συνολικά σε παγκόσμια βάση της στο 1,1 δισεκατομμύρια. Από την άλλη στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στη Δυτική Ευρώπη θα μειωθούν τα έσοδα της συνδρομητικής τηλεόρασης κατά περίπου 7,2%.
Η έρευνα διεξληχθη για 138 αγορές σε όλο τον κόσμο και σύμφωνα με τα ευρήματά της, οι πλατφόρμες IPTV θα κερδίσουν τους περισσότερους νέους συνδρομητές, η δορυφορική τηλεόραση θα προσθέσει επίσης 31 εκατομμύρια συνδρομητές, ενώ οι υπηρεσίες ψηφιακής-επίγειας συνδρομητικής τηλεόρασης θα προσθέσουν 10 εκατομμύρια. Την ίδια αυτή περίοδο-2018-2023, τα έσοδα από τη συνδρομητική τηλεόραση αναμένεται να μειωθούν κατά 2,11 δισ. δολάρια για να φθάσουν τα 27,27 δισ. το 2023. Στα πιο εξιδεικευμένα στοιχεία της έρευνας, έχει ενδιαφέρον η παρατηρηση πως οι τρεις κορυφαίοι φορείς εκμετάλλευσης συνδρομητικών υπηρεσών στη Δυτική Ευρώπη, η Liberty Global, η Sky και η Vodafone, θα κατέχουν το 39% των συνδρομητών στην περιοχή και το 50% των εσόδων της, ως το 2023.