Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 202
TM 780
SECURITY REPORT 165
satpraxis 2022
now 33 2022
10 Απριλίου 2020 16:29

Διευκρινίσεις της κυβέρνησης για την καμπάνια των 11 εκατ. ευρώ

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fd977592ddd28184ab82c9b14c511b872 XL

Πέτσας: «πίτα» σε όλους, ακόμη και στα περιφερειακά Μέσα

Η ενημέρωση των πολιτών είναι η βέλτιστη άμυνα της Πολιτείας απέναντι σε ανυπόστατα, αβάσιμα και επικίνδυνα fake news τόνισε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, ενημερώνοντας την επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής για τη διαχείριση των κονδυλίων ενημέρωσης για τον κορωνοϊό, κατόπιν αιτήματος βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.

Αναφερόμενος στην τρέχουσα φάση ενημέρωσης των πολιτών, ο κ. Πέτσας σημείωσε ότι αυτή «δεν σταματά στο τέλος Απριλίου. Αντίθετα, τώρα θα μπούμε στην πιο δύσκολη φάση της», είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και συνέχισε: «Η διαδικασία επιστροφής στην κανονικότητα θα είναι αργή και μακρόσυρτη. Δεν θα γίνει από την μια μέρα στην άλλη. Η έναρξη της επιστροφής εξαρτάται από όλους μας, διότι τίποτα δεν έχει κριθεί οριστικά».

Όπως εξήγησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, μέσω της εκστρατείας ενημέρωσης, «θα διασφαλίσουμε ότι στη περίοδο μετάβασης στην κανονικότητα, οι Έλληνες θα ενημερώνονται έγκαιρα και έγκυρα: Έχουμε υποχρέωση να σχεδιάσουμε πρόγραμμα με στοχευμένα μηνύματα, για διαφορετικές κοινωνικές και ηλικιακές ομάδες, για διαφορετικούς κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας, «καθώς η άρση των περιοριστικών μέτρων δεν θα είναι οριζόντια και ταυτόχρονη».

Σχολιάζοντας μάλιστα την κριτική του ΣΥΡΙΖΑ για το κόστος της εκστρατείας ενημέρωσης που, όπως o κ. Πέτσας παρατήρησε, ανέρχεται σε 11 εκατ. ευρώ, αντιστοιχεί στο 0,16% του συνόλου των μέτρων και δεν προβλέπει εκπτώσεις στις εταιρείες που θα την αναλάβουν, σημείωσε: «Πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους, ότι το πεδίο της υγείας και ασφάλειας των πολιτών δεν προσφέρεται για μικροκομματική αντιπαράθεση. Στα θέματα αυτά, οι αντιπολιτευτικές κορώνες πρέπει να μπαίνουν στην άκρη».

Eπίσης απέδωσε στη στενότητα του χρόνου προκειμένου να γίνει η ενημερωτική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»  την επιλογή της κυβέρνησης να προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση και όχι σε διαγωνισμό που θα επέβαλε την ανάρτηση στη Διαύγεια όλων των στοιχείων για την κατανομή του κονδυλίου.

Κατά τη δευτερολογία στην επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, όπου κλήθηκε κατόπιν σχετικού αιτήματος του ΣΥΡΙΖΑ για παροχή εξηγήσεων και διευκρινίσεων σχετικά με το κονδύλι προς τα ΜΜΕ, είπε πως «αν κάναμε διαγωνισμό θα θέλαμε κατ’ ελάχιστον έξι μήνες». Τι νόημα θα είχε να κάναμε την καμπάνια στο τέλος της χρονιάς», διερωτήθηκε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ. Επίσης, ανέφερε ότι το υφιστάμενο πλαίσιο δεν προβλέπει τόσο γρήγορη διαδικασία για τέτοιες περιπτώσεις.

Όσον αφορά στην επιλογή της εταιρείας Initiative, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υποστήριξε πως «πρόκειται για μια εγνωσμένη εταιρεία, «από τις μεγάλες που μπορεί να φέρει σε πέρας το μεγάλο έργο που της αναθέσαμε».

Είπε επίσης, ότι δεν παίρνει η εταιρεία το ποσό των 11 εκατ. ευρώ αλλά 3% και διευκρίνισε ότι το υπουργείο Οικονομικών πληρώνει απευθείας όσους συμμετέχουν στην προβολή των μηνυμάτων και πάρουν χρήματα από την καμπάνια. «Στο τέλος θα έχετε πλήρη εικόνα ποιοι και πόσα πήραν από την καμπάνια», είπε.

Όσο για το πώς θα ελεγχθεί όλο αυτό είπε πως «έχουμε όλα τα Μέσα» και τόνισε ότι όλα θα γίνουν με διαφάνεια. Ο κ. Πέτσας είπε ότι ο έλεγχος θα γίνει στη ροή προγραμμάτων, αλλά και με τα αποκόμματα των εφημερίδων και τα screen shots για τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.

Επίσης, έδωσε διαβεβαιώσεις πως στην καμπάνια θα συμπεριλήφθην και τα περιφερειακά Μέσα, λέγοντας ότι στόχος είναι να πλησιάσει το 30% και να γίνει η μέγιστη δυνατή κατανομή.

Απαντώντας στο ζήτημα της αναβολής της υποχρέωσης πληρωμής της ετήσιας δόσης των τηλεοπτικών αδειών, που επίσης έθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Πέτσας διευκρίνισε: «Το οφειλόμενο ποσό δεν χαρίζεται ούτε διαγράφεται. Η υποχρέωση πληρωμής της δόσης για το 2020 απλώς μετατίθεται χρονικά και οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα την καταβάλουν, ενώ η φετινή δόση θα επιμεριστεί στις δόσεις των επόμενων ετών».

Όπως είπε ο κ. Πέτσας, λόγω της πανδημίας καταγράφηκε μείωση των εσόδων των τηλεοπτικών σταθμών, «οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα ρευστότητας. Η σχετική πρόβλεψη αφορά όλα τα κανάλια εθνικής εμβέλειας, με στόχο την εξασφάλιση της βιωσιμότητας και της πολυφωνίας και τη διαφύλαξη των θέσεων εργασίας. Η διάταξη δεν προβλέπει απαλλαγή, διαγραφή ή έκπτωση πληρωμής από συνολικό τίμημα απόκτησης της άδειας. «Οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να είναι υπόχρεες για το σύνολο ποσού της άδειας, συνολικού ύψους 35 εκατ. ευρώ».

Έφερε μάλιστα το εξής παράδειγμα: Ένα κανάλι που έχει καταβάλει δύο δόσεις (2χ3,5κ) δηλαδή 7 εκατ., έχει υποχρέωση να καταβάλει τα υπόλοιπα 28 εκατ. σε 7 δόσεις αντί 8, δηλαδή, αντί να καταβάλει δόση 3,5 εκατ. θα πληρώνει από τον επόμενο χρόνο, 4 εκατ. ευρώ ανά δόση.

Για την κυβέρνηση, πρόσθεσε ο κ. Πέτσας, η διαφύλαξη της πολυφωνίας, της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, αποτελεί αδιαπραγμάτευτο στόχο, ιδιαίτερα σήμερα που οι σταθμοί συμβάλλουν σημαντικά στην ενημέρωση για τα μέτρα και επιπλέον ψυχαγωγούν τους πολίτες επειδή “μένουμε σπίτι”.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναρωτήθηκε εάν συμφωνούμε όλοι ότι η ενημέρωση μπορεί να σώσει κυριολεκτικά ζωές; «Εύχομαι να μην υπάρχει κανείς που δεν κατανοεί αυτή την αυτονόητη αλήθεια και «παρακαλώ να διευκρινιστεί ιδίως από της αξιωματική αντιπολίτευση. Εάν κάποιοι αμφισβητούν την ανάγκη ενημέρωσης, αναρωτιέμαι ποια είναι η επιδίωξή τους.. Να μην κάνουμε εκστρατεία ενημέρωσης; Να αφήσουμε τους πολίτες στο σκοτάδι άγνοιας; Να τους αφήσουμε στην παραπληροφόρηση των “fake news”, της ανεύθυνης σπερμολογίας, των αβάσιμων φημών και των θεωριών συνωμοσίας; Δεν καταλαβαίνουν ότι όταν δεν υπάρχει ενημέρωση, θεριεύουν η ανασφάλεια, ο φόβος και ο πανικός; Τι θέλουν; Να παίξουμε κορώνα-γράμματα τη ζωή και υγεία των πολιτών; Χωρίς οργάνωση και στόχους; Είναι δυνατόν να βάζουν τις κομματικές επιδιώξεις πάνω από το συλλογικό καλό;».

Εμείς τόνισε ο κ. Πέτσας, «δεν κάνουμε επιλεκτικές ή χαριστικές ρυθμίσεις, ούτε εκμεταλλευόμαστε την παρούσα κρίση για να ελέγξουμε τους “αρμούς της εξουσίας”, όπως είπε ο κ. Τσίπρας. Μόνο μας μέλημα είναι να συμβάλουμε σε ομαλή λειτουργία κάθε υγιούς επιχείρησης, θέλουμε η έξοδος από την κρίση να γίνει με τις λιγότερες δυνατές απώλειες για τους εργαζόμενους, την οικονομία και το κοινωνικό σύνολο. Ο δικός μας δρόμος είναι καθαρός και οδηγεί σε έξοδο από την πανδημία με ασφάλεια, ώστε να βγούμε όλοι μαζί από την καραντίνα, αισιόδοξοι δυνατοί και ενωμένοι», κατέληξε.

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link Omada Central
Αναβαθμισμένη από το Omada Cloud-Based Controller, η Omada Central είναι μια πλατφόρμα που βασίζεται στο Cloud για κεντρική διαχείριση συστημάτων δικτύωσης και επιτήρησης. Δεν απαιτείται επιπλέον ελ…
Multimedia Perspectives / FAGOR RHOMBUS 48
Δύο νέα αξιόλογα μοντέλα επίγειων κεραιών προστίθενται – μεταξύ άλλων – στην γκάμα προϊόντων της IDComs. Πρόκειται για το μοντέλο RHOMBUS 5 48 με ενεργό / παθητικό δίπολο και το RHOMBUS 5 P 48 με πα…
Wi-Tek WI-GP1412
Απολαύστε αστραπιαίο fiber internet για απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, με το υπερυψηλής ταχύτητας GPON router WI-GP1412 της Wi-Tek! Είναι ιδανικό για εγκαταστάσεις FTTH, έξυπνα σπίτια και μικρά γραφεία…
MaxHub Interactive Flat Panel (IFP) ViewPro Series
Η νέα σειρά MaxHub Interactive Flat Panel (IFP) ViewPro Series είναι μια λύση BYOM (Bring Your Own Meeting), που δεν αφορά μόνο το πώς γίνονται οι συσκέψεις, αλλά το πώς οι συνεργάτες της PartnerNET…
Επίτοιχες βάσεις TV Jolly Line
Διαθέσιμες πλέον στο B2B της EDISION, οι σταθερές και ρυθμιζόμενες βάσεις TV τοίχου της Jolly Line, οι οποίες ξεχωρίζουν για την ποιότητα κατασκευής, την εργονομία και την ευκολία χρήσης τους. Ο λει…
Multimedia Perspectives / FAGOR STELLAR 200/300
Οι προγραμματιζόμενοι ενισχυτές STELLAR 200/300 αποτελούν μονάδες ελέγχου 5 εισόδων και μέχρι 32 καναλιών εξόδου, για επεξεργασία, απόλυτο φιλτράρισμα, μεταλλαγή και ενίσχυση ψηφιακών σημάτων TV / R…
EDISION καλώδια Multicoax RG6 4+1 & 8+1
Διαθέσιμα στο B2B της EDISION τα νέα ομοαξονικά καλώδια Multicoax RG6 4+1 και 8+1. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας πεντάκλωνα (4+1) και εννιάκλωνα (8+1) ομοαξονικά καλώδια διπλής θωράκισης, με 5 και…
Νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων στην IDComs
Όπως είχε ανακοινωθεί τον Μάιο 2024, η πολύ γνωστή στην αγορά IKUSI Multimedia συγχωνεύτηκε με την Fagor Electrónica, εταιρεία η οποία αποτελεί τμήμα του μεγάλου ομίλου εταιρειών MONDRAGON, που ειδι…
Wi-Tek Smart IoT Box Series
Τα Smart IoT Box της Wi-Tek είναι κουτιά προστασίας ηλεκτρικού εξοπλισμού, σχεδιασμένα για εξωτερική χρήση σε εξωτερικό περιβάλλον παντός καιρού. Διαθέτουν κέλυφος που εξασφαλίζει αδιάβροχη προστασί…
Grandstream GCC6020 Series
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για συνοχή, ασφάλεια και ευφυή διαχείριση του δικτύου και των επικοινωνιών δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια, αλλά βασική προϋπόθεση για την εύρυθμη και…
Unitronic AIR
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου Unitronic AIR. Πρόκειται για ένα ποιοτικό και πολύ όμορφα σχεδιασμένο τηλεχειριστήριο κλιματιστικού γενικής χρήσης. Είν…
K-1000 / K-1080ES / K-2080E / K-3302E / K-650E
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς τηλεχειριστηρίων για κλιματιστικά και air conditioners. Πρόκειται για τα K-1000, K-1080ES, K-2080E, K-3302E και K-650E, τα οποία προγραμματ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Αύγουστος 2025
Το νέο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Θέματα Τεύχο…
Τεχνητή νοημοσύνη στις τηλεοράσεις
Η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης έχει γίνει πολύ γρήγορα το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης σε μια σειρά από βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο. Λόγω των πολλών πιθανών εφαρμογών της, η τεχνητή νοημοσύνη πρ…
Kit ενισχυτή ιστού EDISION MAK-100
Ένα νέο kit ενισχυτή, που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης αυτού του μήνα. Πρόκειται για το EDISION MAK-100, το οποίο περι…
Sat & Zap, Αύγουστος 2025
Σημαντική κινητικότητα αυτόν τον μήνα, με αξιοσημείωτα το ιταλικό ταξιδιωτικό κανάλι στις 13 Ανατολικά, πολλά γαλλικά ελεύθερα στις 5 Δυτικά, το αγγλόφωνο παιδικό στις 52 Ανατολικά και, για πρώτη φο…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.