Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
31 Οκτωβρίου 2019 10:07

Δημήτρης Βάγιας: "Κάνουμε τη διαφορά"

32bc297b707be7f6415fff1f6a9b6d82 XL 3d339eb1

O Δημήτρης Βάγιας, Sales & Business Services Executive Director της Forthnet, μιλά για το πλούσιο φετινό αθλητικό και κινηματογραφικό πρόγραμμα της Nova καθώς και για τις νέες δυνατότητες για διαφημιστές και brands.

O Δημήτρης Βάγιας, Sales & Business Services Executive Director της Forthnet, μιλά για το πλούσιο φετινό αθλητικό και κινηματογραφικό πρόγραμμα της Nova καθώς και για τις νέες δυνατότητες για διαφημιστές και brands. 

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά – https://www.advertising.gr/media/tv-radio/kanoume-ti-diafora/

adb: Ποιοι είναι οι βασικοί άξονες του νέου προγράμματος των καναλιών Νova για τη σεζόν 2019-2020; Τι θα δούμε τόσο στα αθλητικά όσο και στα κινηματογραφικά κανάλια και ποια πιστεύετε θα είναι τα «βαριά χαρτιά»;

Δ.Β.: Για ακόμη μία σεζόν, τίποτα δεν μας σταματά από το να προσφέρουμε το καλύτερο αθλητικό και κινηματογραφικό πρόγραμμα. Η χρονιά ξεκίνησε πολύ δυναμικά, έχοντας, από πλευράς αθλητικού περιεχομένου, πολύ δυνατές και ανανεωμένες διοργανώσεις, και από την άλλη, premium κινηματογραφικό περιεχόμενο που μόνο στη Nova μπορείς να απολαύσεις. Φέτος, στα κανάλια Novasports απολαμβάνουμε μπάλα με την ανανεωμένη σε δομή Super League και τους εντός έδρας αγώνες των Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, ΑΕΚ, Άρη, ΑΕΛ, ΟΦΗ, Πανιωνίου, Αστέρα Τρίπολης
και Βόλου. 

Παίζουμε μπάσκετ μέχρι τελικής πτώσεως, μεταδίδοντας αποκλειστικά όλα τα παιχνίδια του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στην ανανεωμένη Euroleague, αλλά και στο EuroCup, με τη συμμετοχή του Προμηθέα Πάτρας. Συνεχίζουμε στα ευρωπαϊκά γήπεδα με τη Serie A, που
συγκαταλέγεται στα κορυφαία πρωταθλήματα του πλανήτη, με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Κριστιάνο Ρονάλντο, που εκτοξεύει την αξία της διοργάνωσης, ενώ παρακολουθούμε μεγάλες ομάδες και κορυφαίους παίκτες στη γαλλική Ligue1, στην ολλανδική Eredevisie αλλά και στο σουηδικό πρωτάθλημα.

Βλέπουμε κλασικό αγγλικό ποδόσφαιρο με Carabao Cup & EFL Championship αλλά και τα
Κύπελλα Γερμανίας, Γαλλίας και Τουρκίας. Και μην ξεχνάμε το τένις και το κορυφαίο Grand Slam στον κόσμο, το Wimbledon, το οποίο ανανεώσαμε και θα μεταδίδουμε αποκλειστικά μέχρι το 2022 καθώς και τη νέα διοργάνωση, το ATP CUP, με τη συμμετοχή της Ελλάδας και την παρουσία του Στέφανου Τσιτσιπά. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει ο απόλυτος κινηματογραφικός προορισμός, τα κανάλια Novacinema.

Σπουδαίοι τίτλοι ταινιών απαρτίζουν τη φαρέτρα των καναλιών με ταινίες όπως το Green Bookπου απέσπασε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας της χρονιάς, το Vice, αλλά και την Ευνοούμενη του Γ. Λάνθιμου να αποτελούν κάποια από τα δυνατά χαρτιά που έχουν σαρώσει τα βραβεία. Συνεχίζουμε με μεγάλα Blockbusters όπως το Αquaman και το Creed II και απολαμβάνουμε μεγάλους πρωταγωνιστές σε ταινίες όπως το Destroyer με την αγνώριστη κυριολεκτικά Νicole Kidman και το The Sisters Brothers σε μια ακόμη απίστευτη εμφάνιση του μοναδικού Joaquin Phoenix. Για τους λάτρεις των σειρών εδώ παίζουν τα καλύτερα! «Prodigal Son», «Watchmen», «His Dark Materials», «Mrs. Fletcher», «Four Weddings and a funeral» και «Westworld», είναι μερικές από τις σειρές που είναι και θα γίνουν το must της σεζόν. Και όλα τα παραπάνω είναι μόνο μία μικρή γεύση από το πρόγραμμα της νέας χρονιάς, που αναμένεται συναρπαστικό για ακόμη μία σεζόν.

adb: Στις δύο πιο δημοφιλείς αθλητικές διοργανώσεις, το εγχώριο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και τη Euroleague, έχουν υπάρξει σημαντικές αλλαγές στη δομή, με την είσοδο των playoffs στην Ελλάδα και την προσθήκη νέων ομάδων στην κορυφαία μπασκετική διοργάνωση στην Ευρώπη. Ποια θεωρείτε πως θα είναι τα οφέλη αυτών των νέων αλλαγών για τη Νοva, το τηλεοπτικό κοινό αλλά και για διαφημιστές και διαφημιζόμενους;

Δ.Β.: Έχουμε την τύχη να μεταδίδουμε τις δύο μεγαλύτερες, από πλευράς ενδιαφέροντος για τον Έλληνα φίλαθλο, διοργανώσεις και σε αυτές φέτος υπάρχουν αλλαγές οι οποίες προσδίδουν ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα και ως εκ τούτου μεγεθύνουν το εμπορικό ενδιαφέρον. Ξεκινώντας από τη Super League, μιλάμε πλέον για ένα πρωτάθλημα με εντελώς νέο σύστημα διεξαγωγής. Κύρια και πιο σημαντική αλλαγή είναι η εμφάνιση της φάσης των play offs στην οποία θα αγωνιστούν οι 6 πρώτες ομάδες της κανονικής περιόδου και εκεί θα διεκδικήσουν τον τίτλο του πρωταθλητή αλλά και τις υπόλοιπες θέσεις που οδηγούν στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.

Δεύτερη αλλαγή η εισαγωγή της φάσης των play outs, στην οποία θα πάρουν μέρος οι υπόλοιπες 8 ομάδες, οι οποίες θα παλέψουν για την παραμονή στη μεγάλη κατηγορία. Στο πρωτάθλημα της Super
League από φέτος παίρνουν μέρος 14 ομάδες και αυτή η αλλαγή έχει ως στόχο να έχουμε λιγότερες μεν, ανταγωνιστικές όμως ομάδες. Σε 15 από τις 26 αγωνιστικές της κανονικής περιόδου υπάρχουν μεγάλα ντέρμπι που όλη η χώρα θέλει να βλέπει και όταν θα αρχίσουν τα play offs στις αρχές του Μαρτίου, θα μεταδίδουμε ακόμα περισσότερα ντέρμπι υψηλού εμπορικού και αγωνιστικού ενδιαφέροντος κάθε εβδομάδα!

Ανάλογα με την τελική κατάταξη και με δεδομένο ότι η Nova έχει τα δικαιώματα εννέα ομάδων, οι
αγώνες που θα προβάλλουμε θα είναι περισσότεροι από 155. Το θέμα όμως δεν είναι κυρίως αριθμητικό, αλλά έγκειται στην ποιότητα και το αυξημένο ενδιαφέρον αυτών των αγώνων, δηλαδή των ντέρμπι, που φέτος ο αριθμός τους θα είναι πολύ μεγαλύτερος από τα αντίστοιχα που μεταδώσαμε πέρυσι. Όπως καταλαβαίνετε, φέτος το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου έχει αυξήσει την εμπορική του αξία και θα μας κρατήσει σε εγρήγορση μέχρι τον Μάιο. 

Συνεχίζοντας στην άλλη μεγάλη μας διοργάνωση, από φέτος έχουμε μια «ενισχυμένη» Euroleague, τα δικαιώματα της οποίας ήδη ανανεώσαμε για ακόμα τρία έτη, μέχρι το 2023. Φέτος, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ θα δώσουν συνολικά 68 αγώνες στην κανονική περίοδο, 8 περισσότερους από πέρυσι. Είναι η πιο μεγάλη Euroleague όλων των εποχών, με περισσότερους από 300 αγώνες μέχρι το Φάιναλ Φορ της Κολωνίας, και αυτό οφείλεται στην αύξηση των ομάδων σε 18 από 16 που ήταν μέχρι πέρυσι.


Το ενδιαφέρον στη Euroleague, πάντως, δεν περιορίζεται στις ελληνικές ομάδες, καθώς κάθε εβδομάδα μπορούμε να παρακολουθήσουμε μέσα από τα κανάλια Novasports κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης όπως οι ΤΣΣΚΑ, Ρεάλ Μαδρίτης, Φενέρμπαχτσε, Μπαρτσελόνα, αλλά και παίκτες και προπονητές που βρίσκονται σε top επίπεδο, είτε είναι Έλληνες όπως οι Ιτούδης, Σφαιρόπουλος, Σλούκας, Περπέρογλου, Ντόρσι, Κουφός, είτε έχουν περάσει από τη χώρα μας όπως οι Ομπράντοβιτς, Γιασικεβίτσιους, Τόμιτς, Χάινς, Χάκετ, Ντάνστον, Γκιστ, Χάντερ και πολλοί άλλοι. Όλα τα παραπάνω, προμηνύουν μία πολύ δυνατή σεζόν για τη Euroleague, η οποία τα τελευταία χρόνια προσελκύει το μεγάλο ενδιαφέρον των διαφημιζόμενων, που επενδύουν σε αυτήν σταθερά και αυξανόμενα.

adb: Παραδοσιακά η Nova διαθέτει στο «οπλοστάσιό» της και κάποιες πολύ δυνατές και δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές. Τι να περιμένουμε φέτος μετά το φαινόμενο του «Game of Thrones» και τι περιλαμβάνει το πλάνο σας όσον αφορά τη διαφημιστική αξιοποίηση των σειρών αυτών;

Δ.Β.: Οι μεγάλες τηλεοπτικές παραγωγές είναι ένα βασικό κομμάτι του κινηματογραφικού μας περιεχομένου και επενδύουμε σημαντικά, για να έχουμε πρώτοι τις καλύτερες σειρές, τόσο για τους συνδρομητές μας όσο και για διαφημιζόμενους που επιλέγουν την πλατφόρμα μας. Σειρές από τα μεγάλα studios μας δίνουν το προβάδισμα σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αδιαμφισβήτητα, το «Game Of Thrones» αποτέλεσε σταθμό για τα κανάλια μας, αφού μιλάμε για τη μεγαλύτερη και σημαντικότερη σειρά της δεκαετίας. O πήχυς λοιπόν ανέβηκε πολύ ψηλά και οι σειρές που επιλέγουμε ξεχωρίζουν. 

Το «Chernobyl» είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα σειράς που ακολούθησε μετά το «GOT» και έσπασε όλα τα ρεκόρ σε επίπεδο τηλεθεάσεων και διαφημιστικής επένδυσης παγκοσμίως. Αυτή την περίοδο έχουμε ένα πολύ δυνατό πρόγραμμα, με σειρές που ξεχωρίζουν. Πρώτα στη σειρά, που μόλις έκαναν πρεμιέρα ταυτόχρονα με την Αμερική, είναι το «Watchmen», με τους super heroes της DC, που μεταφέρεται για πρώτη φορά στη μικρή οθόνη, και το γυναικείο «Mrs.Fletcher» βασισμένο στο best-seller βιβλίο του Tom Perrotta.

Σε λίγες μέρες ακολουθεί και η σειρά-φαντασίας «His Dark Materials», βασισμένη στην τριλογία του Pullman. Eπιπλέον, το «Prodigal Son» με τον μοναδικό Michael Sheen, που ήδη ξεκίνησε, αλλά και το «Four Weddings and a Funeral», βασισμένο στην ομώνυμη ταινία αλλά δοσμένο στο Λονδίνο του σήμερα. Για το 2020, αυτό που μπορούμε να ανακοινώσουμε είναι η τρίτη σεζόν του «Westworld», που προβλέπεται συναρπαστική, και φυσικά ο τέταρτος κύκλος της δυστοπικής σειράς «The Handmaids Tale» με τη βραβευμένη ερμηνεία της Elizabeth Moss.

Όπως καταλαβαίνετε, το έδαφος είναι πρόσφορο για τους διαφημιζόμενους, καθώς έχουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν με προνομιακό τρόπο το διαφημιστικό περιβάλλον των σειρών μέσω των χορηγιών, αλλά και μέσα από τα premium πακέτα που στήνουμε αποκλειστικά για κάθε σειρά.

Βασικός στόχος είναι η αποτελεσματική προβολή του διαφημιζόμενου και η απόλυτη σύνδεση του brand με τη σειρά.

adb: Ποια είναι η εικόνα αυτήν τη στιγμή όσον αφορά τη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα, τόσο όσον αφορά την πελατειακή βάση όσο και τη διαφημιστική απορρόφηση; Θεωρείτε πως υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης;

Δ.Β.: Η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι είναι σταθερή. Περίπου 1.000.000 νοικοκυριά επιλέγουν να έχουν συνδρομητικές πλατφόρμες, είτε δορυφορικές είτε διαδικτυακές. Αυτό σημαίνει ότι το ποσοστό διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης στα ελληνικά νοικοκυριά ανέρχεται στο 25%.

Όσον αφορά στη διαφημιστική απορρόφηση, μπορώ να μιλήσω για τα δικά μας νούμερα και να σας παραπέμψω στα δημοσιευμένα αποτελέσματα της εταιρείας μας για τα έτη 2018 αλλά και 2017.

Είμαστε ευτυχείς, καθώς έχουμε επιτύχει διψήφια ανάπτυξη της τάξης του 14% και το 2018 σε σχέση με το 2017 αλλά και το 2017 σε σχέση με το 2016, δηλαδή καταφέραμε και αυξήσαμε κατά περίπου 30% τα διαφημιστικά μας έσοδα στα δύο αυτά χρόνια και αυτό στις δύσκολες συνθήκες αυτής της αγοράς που όλοι γνωρίζουμε.

Και το 2019 μέχρι αυτήν τη στιγμή που μιλάμε, είμαστε σε ρυθμό αύξησης σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018 και είμαστε αισιόδοξοι ότι θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε τον αυξητικό ρυθμό μας και να κλείσουμε και το 2019 με άνοδο.

Ναι, η συνδρομητική τηλεόραση θεωρώ ότι έχει περιθώρια ανάπτυξης στην πελατειακή της βάση, εφόσον υπάρξουν κάποιες προϋποθέσεις. Σήμερα, υπάρχουν άκρως άνισες συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού που αντιμετωπίζει η εταιρεία μας, αλλά και κάθε εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με εργαζομένους, εγκαταστάσεις, παραγωγικές διαδικασίες κ.λπ., έναντι πολυεθνικών εταιρειών όπως οι Netflix, Amazon, Google κ.ά. που απλά προσφέρουν αντίστοιχες υπηρεσίες στους  Έλληνες καταναλωτές, δραστηριοποιούμενες πλήρως εκτός Ελλάδος.

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα επιβαρύνονται με φόρο συνδρομητικής τηλεόρασης 10%, ετήσιο αντάλλαγμα υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου έως 3%, εισφορά υπέρ ΕΔΟΕΑΠ 2% και πολλούς ακόμη φόρους και επιβαρύνσεις, ενώ οι εταιρείες που διαθέτουν αντίστοιχες υπηρεσίες από το εξωτερικό δεν έχουν καμία επιβάρυνση.

Την ίδια στιγμή, αντιμετωπίζονται φαινόμενα παράνομων δραστηριοτήτων όπως η πειρατεία, η διακίνηση ή/και η ιδιωτική χρήση παρανόμου εξοπλισμού αποκωδικοποίησης, η υποκλοπή σήματος κ.λπ., τα οποία αποτελούν ένα διαρκές ζήτημα για τους παρόχους συνδρομητικών ραδιοτηλεοπτικών υπηρεσιών. Και αυτό γιατί κάθε χρόνο στερεί έσοδα πολλών εκατομμυρίων ευρώ όχι μόνο από τις εταιρείες συνδρομητικής τηλεόρασης αλλά και από το δημόσιο, καθώς οι «πειρατές» δεν αποδίδουν ούτε ΦΠΑ 24% αλλά ούτε και οποιονδήποτε άλλο φόρο ή τέλος.

Όμως και στο πλαίσιο της διαφημιστικής απορρόφησης θεωρώ ότι υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης για τη συνδρομητική τηλεόραση.

Για να το πω αυτό βασίζομαι στο σημαντικό μερίδιο τηλεθέασης που κατέχει η κατηγορία Others, στην οποία προσμετράται και η τηλεθέαση των συνδρομητικών καναλιών, η οποία ειδικά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, που έχουμε τον κύριο όγκο των αθλητικών μεταδόσεων, είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Επιπλέον, ο πολύ μεγάλος όγκος του κόσμου, τον οποίο θα δούμε αν κάνουμε μια βόλτα στα καφέ ή άλλες επιχειρήσεις εστίασης σε όποια γειτονιά ή πλατεία κατά την ώρα διεξαγωγής ενός παιχνιδιού της Super League αλλά και των παιχνιδιών του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού στη Euroleague, προσθέτει σημαντικά νούμερα στο συνολικό κοινό που βλέπει τα διαφημιστικά μηνύματα των καναλιών μας.

Οι συγγενείς και οι φίλοι που θα μαζευτούν στα νοικοκυριά που έχουν συνδρομητική τηλεόραση για να παρακολουθήσουν ένα παιχνίδι της αγαπημένης τους ομάδας, επίσης προστίθενται στα συνολικά «μάτια» που θα δουν τα διαφημιστικά μηνύματα.

Αναφέροντας τα παραπάνω παραδείγματα, θέλω να σημειώσω ότι η συνδρομητική τηλεόραση έχει πολύ ευρύτερο κοινό από αυτό που καταγράφεται στα νούμερα των ανακοινωμένων συνδρομών σε νοικοκυριά, αλλά και ότι το ενδιαφέρον πολύ μεγάλου ποσοστού των Ελλήνων φιλάθλων για να δει τις διοργανώσεις που μεταδίδουμε, είναι στοιχείο που δεν επιδέχεται καμία αμφισβήτηση, και όλοι οι παραπάνω είναι λόγοι που δημιουργούν προϋποθέσεις για να συνεχίζει να αυξάνεται η διαφημιστική απορρόφηση της συνδρομητικής τηλεόρασης.

Nέες προτάσεις για τους διαφημιζόμενους

adb: Υπάρχουν κάποια ειδικά διαφημιστικά formats που διαθέτει η Nova τόσο στο κινηματογραφικό όσο και το αθλητικό πρόγραμμα; Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποια παραδείγματα εφαρμογής τους;

Δ.Β.: Η πληθώρα επιλογών σε τρόπους προβολής και διαφήμισης είναι το στοιχείο που μας διαφοροποιεί και μας χαρακτηρίζει και συνεχώς προσπαθούμε να βρίσκουμε νέες ιδέες και να εξελισσόμαστε δημιουργικά και τεχνολογικά.

Βασικό μας μέλημα είναι ο διαφημιζόμενος να επενδύει αποτελεσματικά στην προώθηση του προϊόντος του και στη μετάδοση του μηνύματός του με όποιον τρόπο κι αν επιλέξει. Πέρα από τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης τόσο στο κινηματογραφικό όσο και στο αθλητικό πρόγραμμα, ο διαφημιζόμενος μπορεί να προβάλει το προϊόν του μέσω Virtual ads, τα οποία είναι customized εικαστικά formats που προβάλλονται πλέον και κατά τη διάρκεια της ροής του live. Άρα, μιλάμε για διαφήμιση κατά τη διάρκεια ενός αγώνα ή μιας ταινίας με άμεσο και μεγάλο impact. 

Επιπλέον, από την έναρξη αυτής της σεζόν, εισαγάγαμε στους αγώνες των μεγάλων διοργανώσεων που μεταδίδουμε το format του Power Break. Δηλαδή, την ένταξη ενός προνομιακού και αποκλειστικού break σε 4 κομβικά σημεία της αθλητικής μετάδοσης: λίγο πριν τη σέντρα του αγώνα, στη λήξη του α΄ ημιχρόνου, λίγο πριν την έναρξη του β΄ ημιχρόνου και στη λήξη του αγώνα.

Το ανανεωμένο Νοvasports.gr

adb: Προχωρήσατε σε redesign και του site Νovasports.gr. Ποιος ήταν ο στόχος και ποιες νέες διαφημιστικές δυνατότητες υπάρχουν πλέον;

Δ.Β.: Ο στόχος του νέου Novasports.gr είναι να προσφέρει μέσα από ένα ανανεωμένο και λειτουργικό design, μια βελτιωμένη εμπειρία θέασης του περιεχομένου του προσαρμοσμένη στις ανάγκες του επισκέπτη, με γρήγορη πλοήγηση, σωστή τοποθέτηση του περιεχομένου σε mobile συσκευές, αλλά και αξιοποίηση των νέων τάσεων εύρεσης του περιεχομένου. 

Το μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Novasports.gr είναι το premium video περιεχόμενο το οποίο μπορούν να βρουν οι επισκέπτες κατά την πλοήγησή τους, γι’ αυτό και καταφέρνουμε να έχουμε πάνω από 1 εκατομμύριο video views κατά μέσο όρο κάθε μήνα. Έχουμε την αποκλειστικότητα της νόμιμης προβολής των highlights των αγώνων των 9 ομάδων της Super League των οποίων έχουμε τα δικαιώματα αλλά και των υπόλοιπων διοργανώσεων που μεταδίδουμε. 

Επιπλέον, εμπλουτίζουμε το video περιεχόμενο του site, με υλικό από το πολύ πλούσιο και ιστορικό αρχείο μας και οι επισκέπτες του πλέον θα μπορούν να ψάξουν και να ξαναδούν γκολ και φάσεις από παλιούς αγώνες που θυμόμαστε ακόμα. Τέλος, εξελίσσουμε τις διαφημιστικές παροχές που προσφέρουμε υιοθετώντας νέα formats και εφαρμόζοντας τα best practices της αγοράς που θα οδηγήσουν σε αύξηση των ποιοτικών δεικτών απόδοσης της online διαφήμισης στο site.

 

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτές κεντρικής κεραίας
Οι ενισχυτές κεντρικής κεραίας διατίθενται σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία είναι αυτή της οποίας οι ενισχυτές έχουν μία έξοδο και η άλλη κατηγορία είναι αυτή με τους ενισχυτές που…
EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop
Το EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop είναι ένας ολοκαίνουριος ψηφιακός διαμορφωτής, με το γνωστό mini μέγεθος του EDISION modulator, τώρα με περισσότερα χαρακτηριστικά και ακόμα περισσότερες επι…
TP-Link Omada Network 6.0
Η TP-Link ανακοινώνει ταυτόχρονες αναβαθμίσεις στο Omada Network 6.0 – σχεδιασμένο για MSP, SI και εγκαταστάτες – μαζί με το αναβαθμισμένο Omada App 5.0. Και οι δύο αναβαθμίσεις απλοποιούν τις καθημ…
Bridge Cable TDC101 / TGC302 / TMC202
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων καλωδίων TDC101, TGC302 και TMC202, τα οποία είναι καλώδια μικροφώνου υψηλής ποιότητας της Bridge Cable σε κουλούρες των 100 μέτρων. Διαθ…
Kathrein MP4060 & MS4060
Η Kathrein, ηγέτιδα στην τεχνολογία τηλεπικοινωνιών, προσφέρει δύο προϊόντα που κάνουν κάθε επαγγελματική εγκατάσταση απλή, οργανωμένη και αξιόπιστη. Στιβαρή βάση MP4060 για κάθε εξοπλισμό: Η διά…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT Series
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C, με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.