Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Δύο καθημερινές εκπομπές του Alpha στην πρώτη θέση της επιλογής των τηλεθεατών
Σταθερή αξία στην προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού βρίσκονται δύο καθημερινές εκπομπές του Alpha που έχουν αγαπηθεί από την πρώτη στιγμή και παραμένουν διαχρονικά πρώτες. Το «Happy Day» και το «Deal» σημείωσαν πρωτιές στον πίνακα της τηλεθέασης και για την εβδομάδα 16-20 Νοεμβρίου. Το «Happy Day» και η Σταματίνα Τσιμτσιλή κρατούν καθημερινά…
Σταθερή αξία στην προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού βρίσκονται δύο καθημερινές εκπομπές του Alpha που έχουν αγαπηθεί από την πρώτη στιγμή και παραμένουν διαχρονικά πρώτες.
Το «Happy Day» και το «Deal» σημείωσαν πρωτιές στον πίνακα της τηλεθέασης και για την εβδομάδα 16-20 Νοεμβρίου.
Το «Happy Day» και η Σταματίνα Τσιμτσιλή κρατούν καθημερινά συντροφιά στους τηλεθεατές παρέα με τον πρώτο, πρωινό τους καφέ. Η εκπομπή ήρθε για ακόμα μία εβδομάδα πρώτη στο δυναμικό κοινό με 13.8%, αποδεικνύοντας ότι η συνταγή για να έχεις μια χαρούμενη μέρα είναι κάθε μέρα στις 8, στον Alpha.
Ο Χρήστος Φερεντίνος και το «Deal» έχουν αγαπηθεί όσο κανένα άλλο τηλεπαιχνίδι και η εκπομπή έχει καθιερωθεί στην απογευματινή ζώνη εδώ και τέσσερις σεζόν. Αυτή την εβδομάδα ο Χρήστος Φερεντίνος ήρθε και πάλι πρώτος στο σύνολο του κοινού με 18.3%, αλλά και στο δυναμικό με 16.2%, ενώ την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1’ 1.387.000 τηλεθεατές.
Αδρεναλίνη, χιούμορ και πολλές χιλιάδες ευρώ, σε περιμένουν κάθε απόγευμα στις 17.50, στον Alpha.