ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Επιπτώσεις και για συνδρομητική TV η τυχόν συμφωνία για ΕΔΟΕΑΠ

Σε αναμονή βρίσκεται ακόμη το σχέδιο για τη μετεξέλιξη του οργανισμού περίθαλψης και επικούρισης των εργαζομένων στα ΜΜΕ, του ΕΔΟΕΑΠ καθώς η συμφωνία μεταξύ κυβέρνησης, εργαζομένων και εργοδοτών δεν έχει ακόμη επιτευχθεί. Το σχέδιο ωστόσο που προωθείται, η δημιουργία δηλαδή ενός νέου ταμείου υγείας στο οποίο θα μετέχουν όλοι οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ όλων των ειδικοτήτων, έχει άμεσες συνέπειες…Σε αναμονή βρίσκεται ακόμη το σχέδιο για τη μετεξέλιξη του οργανισμού περίθαλψης και επικούρισης των εργαζομένων στα ΜΜΕ, του ΕΔΟΕΑΠ καθώς η συμφωνία μεταξύ κυβέρνησης, εργαζομένων και εργοδοτών δεν έχει ακόμη επιτευχθεί. Το σχέδιο ωστόσο που προωθείται, η δημιουργία δηλαδή ενός νέου ταμείου υγείας στο οποίο θα μετέχουν όλοι οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ όλων των ειδικοτήτων, έχει άμεσες συνέπειες και στο χώρο της συνδρομητικής τηλεόρασης. Κι αυτό γιατί οι ιδιοκτήτες των καναλιών απαιτούν και οι συνδικαλιστικές ενώσεις έχουν ήδη αποδεχθεί, να αφαιρεθεί το ποσοστό της νέας «εισφοράς» 4% στη διαφήμιση από τον Ειδικό Φόρο Τηλεοπτικής διαφήμισης. Η ΕΙΤΗΣΕΕ ζητά ουσιαστικά τη μείωση του Ειδικού Φόρου κατά 5%, να Πέσει αυτός στο 15% και παράλληλα το νέο 4% που θα πληρώνουν οι διαφημιζόμενοι (όπως το παλιό αγγελιόσημο) να εκπίπτει της φορολογίας. Παράλληλα στην πρόταση τους περιλαμβάνεται ασφαλιστική εισφορά ύψους 6% για τους εργοδότες, ποσοστό πολύ μικρότερο από αυτό που πληρώνουν σήμερα για τον ΕΟΠΥΥ.
Το τελικό σχέδιο αναμένεται να συζητηθεί σε μια νέα 3μερή συνάντηση στο υπουργείο Εργασίας μετά τη ΔΕΘ.