Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΡΤ1: Πρωτιά στην τηλεθέαση για τον Εθνικό Τελικό της Eurovision

Στην πρώτη θέση της τηλεθέασης έφερε την ΕΡΤ1 ο Εθνικός Τελικός για την Eurovision, που διεξήχθη το βράδυ της Πέμπτης, 30 Ιανουαρίου 2025, στο Christmas Theater, αποδεικνύοντας την αγάπη, αλλά και το μεγάλο ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού για τον κορυφαίο διαγωνισμό μουσικής.
Η ΕΡΤ1 ήρθε πρώτη μεταξύ όλων των πανελλαδικών τηλεοπτικών σταθμών καθ’ όλη τη διάρκεια του Εθνικού Τελικού, με Μ.Ο. τηλεθέασης 18,7%, ενώ κατέκτησε την πρώτη θέση και στην prime time ζώνη (21:00- 24:00) με Μ.Ο. τηλεθέασης 18,3%.
Οι υπέροχες ερμηνείες, αλλά και η παρουσία του Σάκη Ρουβά και της Έλενας Παπαρίζου, η σκηνοθετική επιμέλεια του Φωκά Ευαγγελινού, η εμφάνιση της Μαρίνας Σάττι, οι συμμετοχές των 12 φιναλίστ, αλλά και η αγωνία για τον νικητή, αλλά και οι εκπλήξεις, όπως βέβαια και η εκπληκτική ατμόσφαιρα, αποτυπώθηκαν και στην τηλεθέαση.
Εντυπωσιακό είναι, επίσης, το γεγονός ότι η τηλεθέαση ήταν ακόμα μεγαλύτερη στο δυναμικό κοινό (18-54) με Μ.Ο. 22% κατά τη διάρκεια μετάδοσης του Τελικού και με Μ.Ο. 21,7% στη ζώνη prime time.
Τον Εθνικό Τελικό παρακολούθησαν κατά μέσο 833.000 τηλεθεατές, ενώ τουλάχιστον για ένα λεπτό η κάλυψη ξεπέρασε τους 2.250.000 τηλεθεατές.
Ο Τελικός για την εκπροσώπηση της χώρας μας στον 69ο Διαγωνισμό της Εurovision δεν άφησε αδιάφορο ούτε το αντρικό κοινό, αν και χθες Πέμπτη, μεταδόθηκαν κρίσιμοι αγώνες ελληνικών ομάδων τόσο στο ποδόσφαιρο όσο και στο μπάσκετ.
Η ΕΡΤ1 ήρθε πρώτη στους άντρες 25-54 ετών, με ποσοστό 21,4%. Μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης σημείωσε η ΕΡΤ1 και στις ηλικίες 18-34 (30,8%) και στις γυναίκες 25-44 (21,8%). Σε επίπεδο λεπτού, το συνολικό μερίδιο τηλεθέασης άγγιξε το 26,7%, στο δυναμικό κοινό το 28,9%, ενώ στις γυναίκες 18-34 εκτοξεύτηκε στο 44%.
Ο Εθνικός Τελικός πρωταγωνίστησε και στα social media, καθώς ήταν πρώτο trend στο X (πρώην twitter), με 40.000 σχόλια στο #Εurovison.gr
Επίσης, τα views ξεπέρασαν τα 1.500.000 σε facebook και instagram.