Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
H πτώση διαφήμισης δεν έχει φρένο
Δυσοίωνες είναι όλες οι προβλέψεις για την πορεία της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ και ειδικότερα στην τηλεόραση. Μέχρι και τον Οκτώβριο τα στοιχεία μέτρησης δείχνουν πως οι σταθμοί πανελλαδικής εμβέλειας απορρόφησαν περί τα 265 εκατ. ευρώ, ποσό χαμηλότερο από το 2000 όταν άρχισε να λειτουργεί η ιδιωτική τηλεόραση! Παράγοντες των ιδιωτικών καναλιών εκτιμούν πως η φετινή χρονιά θα κλείσει με καθαρά έσοδα της τάξης των 280 εκατ. ευρώ ενώ η ύφεση θα συνεχιστεί και το 2013. Με αυτά τα δεδομένα η αλλαγή του τηλεοπτικού μοντέλου θεωρείται δεδομένη. Όπως επίσης και οι μελλοντικές συγχωνεύσεις για να προλάβουν τα λουκέτα καναλιών.
Είναι αποκαλυπτικό πως τα μεγάλα ιδιωτικά κανάλια παρά την έξοδο του Alter από τον ανταγωνισμό έχασαν την τελευταία 3ετία περί τα 370 εκατ. ευρώ από διαφήμιση. Αποδείχθηκε επίσης πως το κλείσιμο ενός σταθμού δεν ωφελεί τους ανταγωνιστές σε έσοδα. Δυσοίωνες είναι όλες οι προβλέψεις για την πορεία της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ και ειδικότερα στην τηλεόραση. Μέχρι και τον Οκτώβριο τα στοιχεία μέτρησης δείχνουν πως οι σταθμοί πανελλαδικής εμβέλειας απορρόφησαν περί τα 265 εκατ. ευρώ, ποσό χαμηλότερο από το 2000 όταν άρχισε να λειτουργεί η ιδιωτική τηλεόραση! Παράγοντες των ιδιωτικών καναλιών εκτιμούν πως η φετινή χρονιά θα κλείσει με καθαρά έσοδα της τάξης των 280 εκατ. ευρώ ενώ η ύφεση θα συνεχιστεί και το 2013. Με αυτά τα δεδομένα η αλλαγή του τηλεοπτικού μοντέλου θεωρείται δεδομένη. Όπως επίσης και οι μελλοντικές συγχωνεύσεις για να προλάβουν τα λουκέτα καναλιών.
Είναι αποκαλυπτικό πως τα μεγάλα ιδιωτικά κανάλια παρά την έξοδο του Alter από τον ανταγωνισμό έχασαν την τελευταία 3ετία περί τα 370 εκατ. ευρώ από διαφήμιση. Αποδείχθηκε επίσης πως το κλείσιμο ενός σταθμού δεν ωφελεί τους ανταγωνιστές σε έσοδα.