ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η χρονιά της πτώσης

Με μείον 28,4% έκλεισε η διαφημιστική δαπάνη για το 2012 στα ΜΜΕ, σύμφωνα με τη Media Services. Τα στοιχεία αποτυπώνουν τη μεγαλύτερη πτώση στα περιοδικά με μείον 39,35, κι ακολουθούν οι εφημερίδες (-28,92%) και το ραδιόφωνο (-27,02%). Τις μικρότερες απώλειες είχε η τηλεόραση (-17,11%). Συνολικά για το 2012 τα ΜΜΕ απορρόφησαν 1.141.079.226 ευρώ έναντι 1.593.945.500 ευρώ το 2011. Και η τηλεόραση είχε ονομαστικά έσοδα 469.415.234 ευρώ έναντι 566.303.576 το 2011.
Με μείον 28,4% έκλεισε η διαφημιστική δαπάνη για το 2012 στα ΜΜΕ, σύμφωνα με τη Media Services. Τα στοιχεία αποτυπώνουν τη μεγαλύτερη πτώση στα περιοδικά με μείον 39,35, κι ακολουθούν οι εφημερίδες (-28,92%) και το ραδιόφωνο (-27,02%). Τις μικρότερες απώλειες είχε η τηλεόραση (-17,11%). Συνολικά για το 2012 τα ΜΜΕ απορρόφησαν 1.141.079.226 ευρώ έναντι 1.593.945.500 ευρώ το 2011. Και η τηλεόραση είχε ονομαστικά έσοδα 469.415.234 ευρώ έναντι 566.303.576 το 2011.