Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η ΕΙΤΗΣΕΕ για την απάντηση του Ν. Παππά σχετικά με την έκθεση για τις tv άδειες
Από τη γραπτή απάντηση στη Βουλή του Υπουργού Επικρατείας Ν. Παππά, προς τον Βουλευτή Α. Γεωργιάδη, αναφορικά με την έκθεση του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας (EUI) για τις τηλεοπτικές άδειες, προκύπτει ότι το εν λόγω Ινστιτούτο δεν είχε την αναγκαία τεχνική επάρκεια…Από τη γραπτή απάντηση στη Βουλή του Υπουργού Επικρατείας Ν. Παππά, προς τον Βουλευτή Α. Γεωργιάδη, αναφορικά με την έκθεση του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας (EUI) για τις τηλεοπτικές άδειες, προκύπτει ότι το εν λόγω Ινστιτούτο δεν είχε την αναγκαία τεχνική επάρκεια – επομένως και γνώση, ώστε να διατυπώσει εμπεριστατωμένη θέση για τον αριθμό των τηλεοπτικών σταθμών που χωρούν στο φάσμα, καθώς όπως αναφέρει και ο ίδιος ο Υπουργός πρόκειται για Ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο που «παράγει έρευνα αιχμής σε όλο το φάσμα των οικονομικών, νομικών και πολιτικών επιστημών». Με τις παραπάνω ιδιότητες είναι σαφές ότι το ίδρυμα αυτό δεν μπορούσε να απαντήσει έγκυρα για κατεξοχήν τεχνικά ζητήματα, όπως ο αριθμός των αδειών με βάση τη χωρητικότητα του φάσματος. Όμως, στη Βουλή, κατά την ψήφιση του νόμου, ο Ν. Παππάς, επικαλέσθηκε τα τεχνικά στοιχεία της μελέτης.
Γίνεται λοιπόν σαφές ότι η συγκεκριμένη Μελέτη ήταν ένα κείμενο πολιτικής, που προέκυψε με βάση τα στοιχεία που προσκόμισε η Κυβέρνηση στους μελετητές.
Οι θέσεις της ΕΙΤΗΣΕΕ επιβεβαιώνονται πλήρως σε σχέση με το συγκεκριμένο κείμενο και πώς αυτό αξιοποιήθηκε από την Κυβέρνηση, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις ειλημμένες από καιρό αποφάσεις της.
Υπενθυμίζεται ότι η μελέτη αυτή παρουσιάστηκε στην Βουλή ως τεχνική εμπειρογνωμοσύνη και με βάση αυτή καθορίστηκε ο αριθμός των τεσσάρων σταθμών.