Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Μπήκαν έσοδα από την τηλεοπτική αγορά
![admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F7c12618fa47b41996bc21a45cac11636 XL](https://digitaltvinfo.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp-content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F7c12618fa47b41996bc21a45cac11636_XL.jpg%22%2C%22thumbnail%22%3A%221200%2C600%2C%22%7D&hash=7228af7a)
Με σημείωμα του στο facebook και όχι σε κάποιο ΜΜΕ προτίμησε να κάνει τον απολογισμό της τηλεοπτικής αδειοδότησης ο αρμόδιος υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς, αμέσως μετά την ανακοίνωση του ΕΣΡ. Το ενδιαφέρον στοιχείο της αξιολόγησης του είναι τα οικονομικά στοιχεία που κατέθεσε και τα οποία αφορούν τα δημόσια έσοδα από την τηλεοπτική αγορά, ποσά διόλου ευκαταφρόνητα…
Με σημείωμα του στο facebook και όχι σε κάποιο ΜΜΕ προτίμησε να κάνει τον απολογισμό της τηλεοπτικής αδειοδότησης ο αρμόδιος υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς, αμέσως μετά την ανακοίνωση του ΕΣΡ. Το ενδιαφέρον στοιχείο της αξιολόγησης του είναι τα οικονομικά στοιχεία που κατέθεσε και τα οποία αφορούν τα δημόσια έσοδα από την τηλεοπτική αγορά, ποσά διόλου ευκαταφρόνητα. Τα οποία μάλιστα ο ίδιος συνέδεσε με τη χρήση του τηλεοπτικού φάσματος και τις συχνότητες, άσχετα αν οι σταθμοί δεν κάνουν χρήση των τηλεοπτικών συχνοτήτων, αλλά πληρώνουν τον πάροχο δικτύου για αυτό. Σύμφωνα λοιπόν με τον Ν.Παππά οι τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν ήδη πληρώσει 140 εκατ. ευρώ από τον Ειδικό Φόρο διαφήμισης από το 2015 ως σήμερα. 40 εκατ. ευρώ από τα τέλη χρήσης συχνοτήτων, τα οποία εισπράχθηκαν ήδη. Συνολικά την επόμενη 10ετία θα εισπραχθούν ως τίμημα για τις πρώτες πέντε άδειες 175 εκατ. ευρώ. Εκτιμάται ότι θα εισπραχθούν συνολικά 125 εκατ. ευρώ από το φόρο διαφήμισης (ακόμα και αν αυτός μειώθηκε από 20% σε 5%) τα επόμενα δέκα χρόνια. Ο Νίκος Παππάς ανεβάζει τα έσοδα του δημοσίου τη 10ετία σε σχεδόν μισό δισεκατομμύριο ευρώ!