Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Νομοθετικές πρωτοβουλίες για TV

Ένας νέος νόμος της κυβέρνησης βάζει νέου τύπου όρια στην ιδιωτική τηλεόραση και κάνει πιο αυστηρές τις προϋποθέσεις για τη νόμιμη λειτουργία τους. Ο νόμος για την ηλεκτρονική πλατφόρμα της τηλεοπτικής διαφήμισης, την ενίσχυση οπτικοακουστικών και το barcode στις εφημερίδες, έχει ήδη δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Οι ιδιοκτήτες της τηλεόρασης έχοντας σύμμαχο τους τον ΣΕΒ…Ένας νέος νόμος της κυβέρνησης βάζει νέου τύπου όρια στην ιδιωτική τηλεόραση και κάνει πιο αυστηρές τις προϋποθέσεις για τη νόμιμη λειτουργία τους. Ο νόμος για την ηλεκτρονική πλατφόρμα της τηλεοπτικής διαφήμισης, την ενίσχυση οπτικοακουστικών και το barcode στις εφημερίδες, έχει ήδη δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Οι ιδιοκτήτες της τηλεόρασης έχοντας σύμμαχο τους τον ΣΕΒ, αλλά και τις ενώσεις διαφήμισης και διαφημιζόμενων, συνεχίζουν να αντιδρούν στις διατάξεις της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαφήμισης. Και σε αυτό το επίπεδο δεν αποκλείεται η προσφυγή στη δικαιοσύνη. Αίτημα τους, όπως αποκαλύφθηκε και από τη δημόσια συνέντευξη τύπου που έδωσαν, η δυνατότητα να λειτουργήσουν ιδιωτική ηλεκτρονική πλατφόρμα διακίνησης της διαφήμισης. Η εφαρμογή των διατάξεων αυτών από τις αρχές του 2018, παραμένει το μεγάλο ζητούμενο. Στον ίδιο νόμο υπάρχουν και οι διατάξεις που βάζουν αυστηρότερα όρια στην τηλεοπτική αδειοδότηση. Ξεχωρίζουμε δυο από αυτά. Ο αριθμός των 400 εργαζομένων είναι πλέον όρος της τηλεοπτικής άδειας, ενώ η προέλευση των κεφάλαιων των υποψηφίων και μετόχων θα ελέγχονται με την υποχρεωτική τεχνική συνδρομή της Αρχής Καταπολέμησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες.