Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
9 Οκτωβρίου 2017 13:36

Ως το τέλος του 2018 θα έχει ολοκληρωθεί η αδειοδότηση για το ψηφιακό ραδιόφωνο

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Ff92bbc09654b099579168a2d8ec821b3 XL

Ο γγ Επικοινωνίας και Ενημέρωσης δήλωσε ότι «θα μπορούσαμε να σκεφτούμε αντίστοιχους θεσμούς και ρυθμίσεις, δηλαδή ένα αντίστοιχο ΕΣΡ, ένα συνήγορο αν θέλετε του Πολίτη για το διαδίκτυο και βέβαια και για τον Τύπο». Θετικός στη δημιουργία ενός αντίστοιχου ΕΣΡ για τον ελληνικό Τύπο εμφανίστηκε ο γενικός γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης Λευτέρης Κρέτσος ξεκαθαρίζοντας ωστόσο πως…

Ο γγ Επικοινωνίας και Ενημέρωσης δήλωσε ότι «θα μπορούσαμε να σκεφτούμε αντίστοιχους θεσμούς και ρυθμίσεις, δηλαδή ένα αντίστοιχο ΕΣΡ, ένα συνήγορο αν θέλετε του Πολίτη για το διαδίκτυο και βέβαια και για τον Τύπο». Θετικός στη δημιουργία ενός αντίστοιχου ΕΣΡ για τον ελληνικό Τύπο εμφανίστηκε ο γενικός γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης Λευτέρης Κρέτσος ξεκαθαρίζοντας ωστόσο πως «η Πολιτεία δεν μπορεί και δεν πρέπει να παρέμβει επί του περιεχομένου».

Μιλώντας στο ΑΜΠΕ στο περιθώριο του 4ου Θερινού Σχολείου Αθλητικών Συντακτών, ο κ. Κρέτσος εξέφρασε την ικανοποίησή του ως προς τις εξελίξεις με τις τηλεοπτικές άδειες «γιατί ένα χρόνιο ζήτημα φαίνεται ότι οδεύει προς το τέλος και ελπίζουμε να δοθούν και οι 7 άδειες, να είναι πολλοί οι υποψήφιοι και επομένως το τίμημα και τα χρήματα που θα πάρει το ελληνικό Δημόσιο».

Ο γγ Επικοινωνίας και Ενημέρωσης προανήγγειλε πως μέχρι το τέλος του 2018 θα έχει ολοκληρωθεί η αδειοδότηση για το ψηφιακό ραδιόφωνο, ενώ αναφέρθηκε στο τι εξυπηρετεί η δημιουργία του Μητρώου ιστοσελίδων, αλλά και το barcode.

Τέλος, ο γγ Επικοινωνίας και Ενημέρωσης αναφέρθηκε στα θεσμοθετημένα κίνητρα για την επιδότηση οπτικοακουστικής παραγωγής στην Ελλάδα που θα την τοποθετήσουν ανάμεσα στις «film friendly» χώρες στο εγγύς μέλλον.

«Το καλύτερο κινηματογραφικό πλατό του κόσμου είναι η Ελλάδα, αλλά ήταν και η χώρα που δεν είχε να δώσει ένα κίνητρο στους κινηματογραφικούς παραγωγούς,» σημείωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Λ.Κρέτσου

– Εμπρηστικά πρωτοσέλιδα, σεξιστικοί πηχυαίοι τίτλοι επιλέγονται όλο και πιο συχνά από μερίδα των αθλητικών εφημερίδων. Θεωρείτε ανάγκη τη δημιουργία ενός αντίστοιχου ΕΣΡ για τον Τύπο εν γένει ή όχι;

«Η Πολιτεία δεν μπορεί να παρέμβει επί του περιεχομένου. Αρμόδιο επί του περιεχομένου όσον αφορά τα ραδιοτηλεοπτικά είναι η ανεξάρτητη Αρχή του ΕΣΡ, η οποία είναι προϊόν της κοινοβουλευτικής συναίνεσης και πρέπει να διατηρεί ένα βαθμό ανεξαρτησίας. Θα μπορούσαμε να σκεφτούμε αντίστοιχους θεσμούς και ρυθμίσεις, δηλαδή ένα αντίστοιχο ΕΣΡ, ένα συνήγορο αν θέλετε του Πολίτη για το διαδίκτυο και βέβαια και για τον Τύπο. Υπάρχουν πρωτοσέλιδα, τα οποία πράγματι προσβάλλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, προάγουν τον σεξισμό και προτρέπουν τον κόσμο σε βία».

– Νομικά υπάρχει η δυνατότητα ενός θεσμικού πλαισίου που θα το επιτρέπει, με δεδομένη την κατοχυρωμένη ελευθερία του Τύπου σε διεθνές και εθνικό επίπεδο;

«Αυτή τη στιγμή επεξεργαζόμαστε με την κ. Γιαννακάκη ένα νομοσχέδιο, όσον αφορά τα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης και βασική αφετηρία της συζήτησης είναι αν τα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης συνιστούν δημόσιο χώρο ή όχι. Παρακολουθούμε τις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο, υπάρχει κινητικότητα και πιστεύουμε ότι θα εισέλθουμε στη Βουλή με ένα νομοσχέδιο, το οποίο βοηθά στην αποτροπή ψευδών ειδήσεων και την προτροπή βίας».

– Επομένως είστε σύμφωνος με ένα αντίστοιχο ΕΣΡ για τον Τύπο, αλλά από τη στιγμή που η Πολιτεία δεν μπορεί να επέμβει, ποιος μπορεί;

«Νομίζω ότι δεν θα ήταν άσχημη ιδέα. Θετικό και πολύ σημαντικό θα ήταν να υπάρξουν πρωτοβουλίες από τους αρμόδιους φορείς και δρώντες στο χώρο. Και από τους συνδικαλιστικούς φορείς των δημοσιογράφων και από τις εκδόσεις εκδοτών, και στον παραδοσιακό Τύπο και στο διαδίκτυο. Να υπάρξει μία τάση αυτορρύθμισής κι ένας Ombudsman ή ένα ΕΣΡ που θα μπορεί να συνεργάζεται μαζί τους για την αποτροπή τέτοιων φαινομένων».

– Σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι διαδικασίες για τη μετατροπή του ραδιοφώνου σε ψηφιακό στην Ελλάδα;

«Μέχρι το τέλος του 2017 θα έχουμε ολοκληρώσει τον ψηφιακό χάρτη συχνοτήτων και τη νομοθεσία που διέπει την αδειοδότηση του ψηφιακού ραδιοφώνου στην Ελλάδα. Είναι ένα μεγάλο βήμα. Έχει συζητηθεί και με την Τρόικα. Κυρίως, η Τρόικα και ο ΟΟΣΑ, τα ΜΜΕ είναι στην εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ, απορούν πως γίνεται να υφίστανται ραδιοφωνικοί σταθμοί, οι οποίοι λειτουργούν χωρίς άδεια. Το θέλουμε κι εμείς το ψηφιακό ραδιόφωνο γιατί είναι θέμα ασφάλειας όσον αφορά τις πτήσεις και τις παρεμβολές. Είναι θέμα προάσπισης της υγείας των κατοίκων που είναι κοντά σε κεραίες με υψηλή ακτινοβολία και πομπούς και είναι οικολογικό μέτρο.

Είναι πάνω απ’ όλα αναπτυξιακό μέτρο καθώς δημιουργεί εθνικής εμβέλειας ραδιόφωνα, αυξάνεται ο αριθμό αυτών, ενώ δίνεται η τεχνολογική δυνατότητα καλύτερης ευκρίνειας. Πρόκειται δηλαδή για ένα καλύτερο προϊόν ακρόασης. Σίγουρα θα έχει και θετικές επιδράσεις στην απασχόληση. Θα ακολουθηθεί, βέβαια ένας διαγωνισμός από την ΕΙΤ για τον ψηφιακό πάροχο δικτύου και βέβαια στο τέλος θα έρθει το ΕΣΡ να δώσει τις άδειες. Πιστεύουμε ότι οι άδειες θα έχουν δοθεί μέχρι το τέλος του 2018».

– Ποια θεωρείτε πως είναι τα οφέλη τις αδειοδότησης μέσω διαγωνισμού/δημοπράτησης;

«Ο διαγωνισμός φέρνει κανόνες. Κάθε ένας που παίρνει μία άδεια την παίρνει με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις και βέβαια με ένα συγκεκριμένο χρηματικό αντίτιμο. Επειδή κάθε ένας προσπαθεί να προστατεύσει και αγαπά τις επενδύσεις του, αυτό σημαίνει ότι αλλάζει, εκσυγχρονίζεται το επιχειρηματικό πρότυπο και ακολουθεί κάποιους βασικούς κανόνες. Είναι πολύ σημαντικό το θέμα του διαγωνισμού και για λόγους ευνομίας μεταξύ των πολιτών, να ακολουθούν όλοι το ίδιο δικαιϊκό σύστημα, αλλά και για την προστασία της απασχόλησης.

Στο θέμα του φάσματος επειδή είναι σπάνιος πολύτιμος πόρος, ένα ακριβό οικόπεδο του Δημοσίου, προβλέπεται και ελάχιστος αριθμός εργαζομένων. Η μορφή αδειοδότησης με δημοπράτηση είναι επίσης ένας ασφαλής δρόμος γιατί η δημοπράτηση διεθνώς και στη βιβλιογραφία έχει αποδειχθεί ότι κάνει ένα μαγικό πράγμα, δηλαδή κάνει την ίδια την αγορά να αποτιμήσει την αξία της άδειας και δεν είναι μια απόφαση αυθαίρετη που επιδέχεται αμφισβήτησης».

– Και ως προς το φλέγον θέμα των τηλεοπτικών αδειών; Ποιες είναι οι εξελίξεις;

«Το ΕΣΡ θα έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία τον Ιανουάριο. Αναμένουμε την προκήρυξη του διαγωνισμού από το ΕΣΡ. Είμαστε προφανώς ικανοποιημένοι γιατί ένα χρόνιο ζήτημα φαίνεται ότι οδεύει προς το τέλος και ελπίζουμε να δοθούν και οι 7 άδειες και να είναι πολλοί οι υποψήφιοι και το τίμημα και τα χρήματα που θα πάρει το ελληνικό Δημόσιο».

– Το Μητρώο ιστοσελίδων με παροχή λογισμικού εντοπισμού είναι δικό σας έργο. Ποιες ανάγκες έρχεται να καλύψει;

«Όσον αφορά στο Μητρώο, πρόκειται για εθελοντική εγγραφή. Αυτό που κάναμε είναι η πρώτη απόπειρα καταγραφής διαδικτυακών Μέσων Ενημέρωσης. Είναι ένα μέτρο διαφάνειας γιατί έχει δύο βασικούς κανόνες η εγγραφή: δηλαδή να μας πει σε ποιον ανήκει αυτή η επιχείρηση και να μας πει πόσους εργαζόμενους έχει. Είναι θετικό βήμα και βέβαια εμείς δίνουμε μια δυνατότητα παροχής λογισμικού που εντοπίζει τη λογοκλοπή, δηλαδή το ποιος σου κλέβει το περιεχόμενο. Η λογοκλοπή τι είναι; Είναι αθέμιτος ανταγωνισμός, αθέμιτος πλουτισμός και βέβαια είναι περιορισμός των θέσεων εργασίας».

– Έχουν δίκιο όσοι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων ανησυχούν πως απώτερος στόχος σας είναι να τους ελέγξετε αν τηρούν τις εργασιακές σχέσεις;

«Δεν έχουν κανένα δίκιο. Καταλαβαίνω, βέβαια ότι όσοι τα λένε έχουν κάτι να κρύψουν. Όποιος έχει μία επιχείρηση και εργαζόμενους στο χώρο του διαδικτύου και δεν παραβιάζει βασικούς κανόνες δεοντολογίας, όπως η λογοκλοπή δεν έχει κανέναν απολύτως λόγο και κίνδυνο να μη γραφτεί στο Μητρώο. Ίσα ίσα που το Μητρώο του δίνει πρόσβαση στην κρατική διαφήμιση, του δίνει το λογισμικό εντοπισμού λογοκλοπής και του δίνει και την πιστοποίηση ότι είναι ένα ποιοτικό Μέσο λειτουργίας στο διαδίκτυο».

– Σε τι στάδιο βρίσκεστε με την προώθηση της ειδικής σήμανσης γραμμικού κώδικα (barcodes) στα έντυπα;

«Έχουμε στείλει τα χαρτιά προκειμένου να ενταχθεί το έργο. Είναι ένα έργο ΕΣΠΑ. Μιλάμε για τουλάχιστον 9 χιλιάδες σημεία λιανικής πώλησης σε όλη την Ελλάδα, όσον αφορά στις εφημερίδες και τα έντυπα. Το barcode ουσιαστικά τι θα κάνει; Είναι ένα σύστημα που παρακολουθεί όλη τη σφαίρα της κυκλοφορίας του εντύπου (logistic system, track and trade system) και δίνει πίσω στην αγορά αξιόπιστες καθαρές μετρήσεις και στους διαφημιζόμενους και στους διαφημιστές και στους ιδιοκτήτες των εντύπων.

Αυτό είναι η οικονομική, αν θέλετε, πλευρά, ότι βοηθά δηλαδή τον ανταγωνισμό, τον υγιή ανταγωνισμό, αλλά υπάρχει και η πιο ουσιαστική πολιτική πλευρά του θέματος: ότι με αυτόν τον τρόπο δεν νοθεύεται ο ανταγωνισμός, δεν χειραγωγείται το που θα πηγαίνει η διαφήμιση και επομένως δεν θα νοθεύεται και η δημοκρατία και η ενημέρωση, με την ευρύτερη έννοια του όρου. Είναι ένα σημαντικό βήμα, σύνθετο πρότζεκτ. Είχαμε ζητήσει με μεταβατικές διατάξεις, να μας στέλνουν τα πρακτορεία τις εκκαθαρίσεις.

Μέχρι στιγμής δεν μας έχουν στείλει κάτι, πράγμα το οποίο δημιουργεί καχυποψία ότι προφανώς οι ιδιοκτήτες των Πρακτορείων κάτι θέλουν να κρύψουν».

– Αναφέρατε κατά την παρουσίασή σας στο 4ο Θερινό Σχολείο του ΠΣΑΤ δύο πρόσφατα γεγονότα που συνδέονται με την αξιοποίηση της Ελλάδας και στο χώρο του παγκόσμιου κινηματογράφου.

«Ναι, χθες είχαμε δύο καλές ειδήσεις! Μας ενημέρωσαν πως μία εταιρεία παραγωγής ξεκινά γυρίσματα στη Σαντορίνη για το και την ίδια στιγμή είχαμε μία ενημέρωση ότι η αρχαιολογική υπηρεσία στην Ημαθία δεν επιτρέπει την παραχώρηση υλικού για μια εκδήλωση στο Grand Palais της Γαλλίας. Αυτό τώρα τι δείχνει: ότι από τη μια η διεθνής κοινότητα θέλει να προβάλει τη χώρα, να προβάλει τον πολιτισμό μας, την ιστορία μας και από την άλλη ότι εμείς είμαστε αρνητικοί με κινηματογραφικά τέλη, τα οποία είναι πανάκριβα, και πολλοί αρτηριοσκληρωτικές διαδικασίες από πλευράς των αρχαιολόγων».

– Η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης ασχολείται δηλαδή και με τον ευρύτερο τομέα του κινηματογράφου;

«Το καλύτερο κινηματογραφικό πλατό του κόσμου είναι η Ελλάδα, αλλά ήταν μέχρι τώρα και η χώρα που δεν είχε να δώσει ένα κίνητρο στους κινηματογραφικούς παραγωγούς. Είναι ένας πανέμορφος τόπος, με εναλλαγή τοπίων, με πάρα πολλές αρχαιότητες και πάρα πολλά μνημεία, μία χώρα με ιδιαίτερα ενδιαφέρον αστικό τοπίο και νομίζω ότι η Ελλάδα είναι πραγματικά ένας ιδανικός τόπος εγκατάστασης κινηματογραφικών και τηλεοπτικών παραγωγών.

Υπάρχουν πλέον θεσμοθετημένα κίνητρα για την επιδότηση οπτικοακουστικής παραγωγής, δουλεύουμε σκληρά απέναντι στη γραφειοκρατία, ώστε να ξεκλειδώσουμε το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και αρχές του 2018 να είμαστε έτοιμοι στην παγκόσμια τηλεοπτική και κινηματογραφική κοινότητα να πούμε ότι η Ελλάδα είναι μέρος αυτών των χωρών που θεωρούνται film friendly, δηλαδή φιλικές στο χώρο της κινηματογράφησης».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

https://satleo.gr/

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.