Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ποια είναι τα σχέδια της Vodafone στη συνδρομητική τηλεόραση
Ο εμπορικός διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων αναλύει τη στρατηγική της εταιρείας
Τη δική της θέση στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης «κτίζει» η Vodafone, λανσάροντας το «πακέτο» υπηρεσιών Vodafone Home triple play (τηλεφωνία, internet, TV) και ενώ δεν έχει αποσύρει το ενδιαφέρον της για εξαγορά της Nova σε συνεργασία με τη Wind.
Τη δική της θέση στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης «κτίζει» η Vodafone, λανσάροντας το «πακέτο» υπηρεσιών Vodafone Home triple play (τηλεφωνία, internet, TV) και ενώ δεν έχει αποσύρει το ενδιαφέρον της για εξαγορά της Nova σε συνεργασία με τη Wind.
Οπως επισημαίνει στη «Ν» ο Αχιλλέας Κανάρης, εμπορικός διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων της εν λόγω τηλεπικοινωνιακής εταιρείας, η Vodafone με την κίνησή της αυτή «ενισχύει δυναμικά την πρότασή της στη συνδρομητική τηλεόραση, μια αγορά που συνεχώς μεγαλώνει και στην Ελλάδα, καθώς αυξάνονται οι απαιτήσεις των νοικοκυριών για ολοκληρωμένες λύσεις και υπηρεσίες που προσφέρονται από έναν πάροχο, με ενιαία εξυπηρέτηση και απόλυτο έλεγχο του κόστους».
Στο ερώτημα τι διαφορετικό προσφέρεται έναντι του ανταγωνισμού, ο κ. Κανάρης σημειώνει: «Το Vodafone TV είναι μία εναλλακτική πρόταση που παρουσιάζει η Vodafone για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε σύγκριση με τα υφιστάμενα πακέτα συνδρομητικής. Ξεχωρίζει διότι προσφέρει πραγματική on Demand εμπειρία, δίνοντας τη δυνατότητα στους συνδρομητές να απολαμβάνουν όλο το περιεχόμενο όποτε ακριβώς το επιθυμούν οι ίδιοι, με λειτουργίες stop, start, FW, RW, καθώς και το πιο πλήρες πακέτο ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια. Προσφέρει περισσότερους από 10.000 τίτλους που ανανεώνονται διαρκώς, οι μισοί εκ των οποίων διατίθενται χωρίς καμία επιπλέον χρέωση και περιλαμβάνουν πασίγνωστες τηλεοπτικές σειρές, καθώς και παιδικές σειρές και ταινίες μεταγλωττισμένες στα ελληνικά. Επίσης, οι συνδρομητές απολαμβάνουν πρώτοι όλες τις μεγάλες νέες κυκλοφορίες μετά την προβολή τους στους κινηματογράφους».
Η προοπτική της υπηρεσίας συνδρομητικής τηλεόρασης της Vodafone είναι να συνεχίσει να εμπλουτίζει τις δυνατότητες του video on demand, δεδομένης της τάσης για την προσφορά διαδραστικών υπηρεσιών, ενώ στόχος είναι η ψυχαγωγία να είναι διαθέσιμη οπουδήποτε, οποτεδήποτε και σε οποιαδήποτε συσκευή. Η συνδρομητική τηλεόραση της Vodafone προήλθε ουσιαστικά από την αναβάθμιση της υπηρεσίας hol TV (η Vodafone έχει συγχωνεύσει την hellas online), η οποία πλέον παρέχεται σε συνδυασμό με τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.
Οπως εκτιμάται, πρόκειται για το πρώτο βήμα που κάνει η Vodafone στη συνδρομητική τηλεόραση στη χώρα μας και μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο ως προς τη Forthnet – Nova. Ανάλογες κινήσεις έχει κάνει ο όμιλος Vodafone σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται, καθώς η τάση διεθνώς είναι ο συνδυασμός των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με τη συνδρομητική τηλεόραση.
Ανεξάρτητη ανάπτυξη
Στις προθέσεις της Vodafone αναφορικά με την υπηρεσία της τηλεόρασης στην Ελλάδα έχει αναφερθεί και ο επικεφαλής του ομίλου Vodafone Βιτόριο Κολάο. Οπως είχε δηλώσει σε μια από τις επισκέψεις του στην Ελλάδα η Forthnet δύναται να αποτελέσει έναν εξαιρετικό εταίρο για τη Vodafone, η οποία θα μπορούσε να εξασφαλίσει ένα πολύ καλύτερο μέλλον για την εισηγμένη. Είχε επίσης προσθέσει ότι για να προχωρήσει μια συμφωνία θα πρέπει να υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, αλλιώς «θα αναπτυχθούμε ανεξάρτητα, όπως κάνουμε στο Ηνωμένο Βασίλειο».
Γεγονός είναι ότι η επιτυχής είσοδος του ΟΤΕ στις υπηρεσίες τηλεόρασης και ο ανταγωνισμός που συνεπάγεται αυτό έχει συμβάλει στην αύξηση της διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης στη χώρα μας στο 24%. Παράλληλα ο ανταγωνισμός μεταξύ των τηλεπικοινωνιακών παρόχων μετατοπίζεται ολοένα και περισσότερο στη δυνατότητά τους να προσφέρουν ουσιαστικά ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών που συνδυάζει τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες με την ψυχαγωγία.
Η ανάπτυξη της συνδρομητικής τηλεόρασης και των διαδραστικών υπηρεσιών που συνεπάγεται συνδέεται στενά και με την αγορά των «έξυπνων» τηλεοράσεων (smart TVs). Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών IHS Inc, έως το 2019, περισσότερο από το 50% των κατόχων τηλεόρασης σε Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιαπωνία και ΗΠΑ, θα έχει τουλάχιστον μία smart TV.
Πηγή: Ναυτεμπορική