ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Σουηδία: Οι οικογένειες προτιμούν το Disney+ από το Netflix

Το λανσάρισμα του Disney+ το 2020 άλλαξε ριζικά το ανταγωνιστικό τοπίο των υπηρεσιών streaming στη Σουηδία με πολλούς τρόπους – αλλά ίσως κυρίως στη μάχη για τις οικογένειες με μικρά παιδιά. Η ανάλυση της Mediavision δείχνει ότι το Disney+ έχει πολύ ισχυρή θέση μεταξύ αυτών των οικογενειών.Το λανσάρισμα του Disney+ το 2020 άλλαξε ριζικά το ανταγωνιστικό τοπίο των υπηρεσιών streaming στη Σουηδία με πολλούς τρόπους – αλλά ίσως κυρίως στη μάχη για τις οικογένειες με μικρά παιδιά. Η ανάλυση της Mediavision δείχνει ότι το Disney+ έχει πολύ ισχυρή θέση μεταξύ αυτών των οικογενειών.
Η εξαιρετικά γρήγορη υιοθέτηση του Disney+ κατά το λανσάρισμα του αποδεικνύει καθαρά τη δημοτικότητά του. Όντας διαθέσιμο για δύο μόνο εβδομάδες στη σουηδική αγορά, το Disney+ είχε ήδη προσελκύσει μια βάση συνδρομητών 450.000 νοικοκυριών. Για σύγκριση, το Netflux χρειάστηκε περισσότερο από ένα χρόνο για να προσελκύσει μια βάση συνδρομητών παρόμοιου μεγέθους. Οι οικογένειες με παιδιά είναι αναμφίβολα ένα ισχυρό τμήμα καταναλωτών για το Disney+ και η Mediavision αναφέρει ότι οι Σουηδοί καταναλωτές αξιολογούν το Disney+ υψηλότερα από όλες τις υπηρεσίες ροής στο παιδικό είδος.
Συνολικά, το περιεχόμενο για παιδιά αντιστοιχεί στο 13% των συνολικών ωρών περιεχομένου που καταναλώνεται σε όλη τη σουηδική αγορά VoD streaming το πρώτο τρίμηνο του 2021. Το μερίδιο του παιδικού περιεχομένου είναι υψηλότερο για τη Disney+ από άλλες υπηρεσίες ροής που περιλαμβάνονται στην ανάλυση (εξαιρουμένων των υπηρεσιών που παρέχουν αποκλειστικά περιεχόμενο για παιδιά).
Ωστόσο, μιλώντας σε απόλυτους όρους – το Netflix διαθέτει τη μεγαλύτερη βιβλιοθήκη παιδικού περιεχομένου της αγοράς σε αριθμό τίτλων και συνολικό χρόνο προβολής.
Πηγή: advanced-television.com