Στις μετρήσεις Nielsen η Netflix!
Ενδιαφέρουσα εξέλιξη που αναμένεται να αλλάξει το στάτους κβο και στη διαφημιστική αγορά είναι η είδηση πως η Nielsen προετοιμάζεται και θα εντάξει τους επόμενους μήνες στο σύνολο της μέτρησης της τις νέες on line πλατφόρμες video, όπως το Netflix, την Apple TV+, την Disney+ και την Amazon.
Ενδιαφέρουσα εξέλιξη που αναμένεται να αλλάξει το στάτους κβο και στη διαφημιστική αγορά είναι η είδηση πως η Nielsen προετοιμάζεται και θα εντάξει τους επόμενους μήνες στο σύνολο της μέτρησης της τις νέες on line πλατφόρμες video, όπως το Netflix, την Apple TV+, την Disney+ και την Amazon. Για την Ελλάδα δεν έγινε γνωστό αν θα προσφέρεται η μέτρηση αυτή, ωστόσο η Nielsen συζητά με τους τηλεοπτικούς σταθμούς για την εισαγωγή της «μεταχρονολογημένης μέτρησης της τηλεθέασης με time-shifting», θα μετράται δηλαδή η τηλεθέαση κάθε προγράμματος σε ένα «παράθυρο» 7 ημερών. Την ένταξη αυτή επιθυμούν και οι τηλεοπτικοί σταθμοί πανελλαδικής εμβέλειας για να διαπιστώσουν την εμβέλεια των προγραμμάτων τους σε περιβάλλον διαδικτύου.




