Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Στις μετρήσεις Nielsen η Netflix!
![admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F251961320786b4c09be0e91bd9e2d093 XL](https://digitaltvinfo.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp-content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F251961320786b4c09be0e91bd9e2d093_XL.jpg%22%2C%22thumbnail%22%3A%221200%2C600%2C%22%7D&hash=b54d647f)
Ενδιαφέρουσα εξέλιξη που αναμένεται να αλλάξει το στάτους κβο και στη διαφημιστική αγορά είναι η είδηση πως η Nielsen προετοιμάζεται και θα εντάξει τους επόμενους μήνες στο σύνολο της μέτρησης της τις νέες on line πλατφόρμες video, όπως το Netflix, την Apple TV+, την Disney+ και την Amazon.
Ενδιαφέρουσα εξέλιξη που αναμένεται να αλλάξει το στάτους κβο και στη διαφημιστική αγορά είναι η είδηση πως η Nielsen προετοιμάζεται και θα εντάξει τους επόμενους μήνες στο σύνολο της μέτρησης της τις νέες on line πλατφόρμες video, όπως το Netflix, την Apple TV+, την Disney+ και την Amazon. Για την Ελλάδα δεν έγινε γνωστό αν θα προσφέρεται η μέτρηση αυτή, ωστόσο η Nielsen συζητά με τους τηλεοπτικούς σταθμούς για την εισαγωγή της «μεταχρονολογημένης μέτρησης της τηλεθέασης με time-shifting», θα μετράται δηλαδή η τηλεθέαση κάθε προγράμματος σε ένα «παράθυρο» 7 ημερών. Την ένταξη αυτή επιθυμούν και οι τηλεοπτικοί σταθμοί πανελλαδικής εμβέλειας για να διαπιστώσουν την εμβέλεια των προγραμμάτων τους σε περιβάλλον διαδικτύου.