ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Θα μετράνε και το Internet

Οι μετρήσεις αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας πηγαίνουν καις το Διαδίκτυο. Η πρωτοβουλία ανήκει στη νεοσύστατη Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου, τη ΕΝΕΔ η οποία ανακοίνωσε πως από την 1η Ιανουαρίου εντάσσονται στη μέτρηση πιστοποιημένης εταιρείας, τα ειδησεογραφικά sites με στόχο να υπάρχουν στοιχεία «εμπιστοσύνης» για τις διαφημιστικές εταιρείες. Στην πρωτοβουλία των μετρήσεων μετέχει και το ΙΑΒ Hellas (Interactive Advertising Bureau), το οποίο εκτιμά πως η on line διαφήμιση θα αυξηθεί το 2013 παρά τη διαφημιστική καθίζηση στα παραδοσιακά ΜΜΕ. Η μέτρηση των ειδησεογραφικών sites καταρχήν, αποτελεί την πρώτη απόπειρα να καθιερωθεί το μελλοντικό «κοινό νόμισμα» της ιντερνετικής διαφήμισης. Οι μετρήσεις αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας πηγαίνουν καις το Διαδίκτυο. Η πρωτοβουλία ανήκει στη νεοσύστατη Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου, τη ΕΝΕΔ η οποία ανακοίνωσε πως από την 1η Ιανουαρίου εντάσσονται στη μέτρηση πιστοποιημένης εταιρείας, τα ειδησεογραφικά sites με στόχο να υπάρχουν στοιχεία «εμπιστοσύνης» για τις διαφημιστικές εταιρείες. Στην πρωτοβουλία των μετρήσεων μετέχει και το ΙΑΒ Hellas (Interactive Advertising Bureau), το οποίο εκτιμά πως η on line διαφήμιση θα αυξηθεί το 2013 παρά τη διαφημιστική καθίζηση στα παραδοσιακά ΜΜΕ. Η μέτρηση των ειδησεογραφικών sites καταρχήν, αποτελεί την πρώτη απόπειρα να καθιερωθεί το μελλοντικό «κοινό νόμισμα» της ιντερνετικής διαφήμισης.