Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
182 εκατομμύρια οι τηλεθεατές του Eurovision 2019

182 εκατομμύρια θεατές σε 40 αγορές παρακολούθησαν τον φετινό διαγωνισμό τραγουδιού Eurovision 2019, την μεγαλύτερη εκδήλωση ζωντανής μουσικής στον κόσμο. Ο Μεγάλος Τελικός πέτυχε κατά μέσον όρο μία ποσοστιαία μονάδα υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας στο 36,7%. Στη νικήτρια χώρα, Ολλανδία, ο διαγωνισμός έδωσε τη μεγαλύτερη τηλεθέαση…182 εκατομμύρια θεατές σε 40 αγορές παρακολούθησαν τον φετινό διαγωνισμό τραγουδιού Eurovision 2019, την μεγαλύτερη εκδήλωση ζωντανής μουσικής στον κόσμο.
Ο Μεγάλος Τελικός πέτυχε κατά μέσον όρο μία ποσοστιαία μονάδα υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας στο 36,7%.
Στη νικήτρια χώρα, Ολλανδία, ο διαγωνισμός έδωσε τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στους ραδιοτηλεοπτικούς οργανισμούς NPO / AVROTROS από το 2014. Κατά μέσο όρο 4,5 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τον Μεγάλο Τελικό, αντιπροσωπεύοντας το 73,4% της τηλεθέασης στη χώρα.
Στο Ισραήλ, χώρα που φιλοξένησε την Eurovision 2019, η τηλεθέαση του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα KAN αυξήθηκε κατά 24% σε σχέση με το 2018, με 1,3 εκατομμύρια τηλεθεατές να συντονίζονται στον Μεγάλο Τελικό.
Οι νεώτεροι τηλεθεατές βλέπουν τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision σε όλο και μεγαλύτερους αριθμούς.
Κατά μέσο όρο, το 45,3% των ατόμων ηλικίας 15 έως 24 ετών που παρακολουθούσαν τηλεόραση σε 40 αγορές παρακολούθησαν τον Μεγάλο Τελικό. 2 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερες από το 2018 και τέσσερις φορές υψηλότερες από το μέσο όρο των καναλιών που μετέδωσαν τον διαγωνισμό (11,7%).
Η ιταλική RAI σημείωσε τη δεύτερη μεγαλύτερη τηλεθέαση μετά την επανένταξή της στο Διαγωνισμό το 2011, με 3,4 εκατομμύρια τηλεθεατές, αυξημένο κατά 5% σε σχέση με το 2018.
Η γερμανική ARD της Γερμανίας είχε το μεγαλύτερο μέσο όρο προβολής από όλες τις αγορές για 9η συνεχή χρονιά (7,6 εκατομμύρια).
Η Ισλανδία εξακολουθεί να προσφέρει το μεγαλύτερο μερίδιο προβολής οποιασδήποτε αγοράς με 98,4%. Με τη χώρα να φτάνει στον Μεγάλο Τελικό για πρώτη φορά από το 2014, η RUV κατέγραψε το υψηλότερο μερίδιο τηλεθέασης σε 5 χρόνια (98,6% το 2014).
Η Ελβετία έφτασε επίσης στον Μεγάλο Τελικό για πρώτη φορά σε 5 χρόνια. Τα RTS, RSI και SRF υπερδιπλασίασαν την τηλεθέαση τους σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Το γερμανόφωνο τμήμα της χώρας κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση από το 2006 με 700 χιλιάδες τηλεθεατές, δηλαδή το 49,6% της συνολικής τηλεθέασης.
Online, ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision είχε 40 εκατομμύρια μοναδικούς θεατές στο YouTube από 225 περιοχές, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας της εκδήλωσης. Το 72% όσων παρακολούθησαν τον διαγωνισμό από το YouTube ήταν κάτω των 35 ετών.
Καταγράφηκαν επίσης 5 εκατομμύρια δράσεις στους επίσημους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων του Eurovision Song Contest με το 70% των συμμετεχόντων στο Instagram.
Ο μεγάλος τελικός του 64ου διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision μεταδόθηκε επίσης από 13 ραδιοφωνικούς οργανισμούς της EBU.