Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η παρέα του MTV μεγαλώνει…
Η πρώτη επιλογή για οικιακή ψυχαγωγία γίνεται το νεανικό μουσικό κανάλι MTV όπως δείχνουν τα πιο πρόσφατα νούμερα μέτρησης τηλεθέασης από την Nielsen Audience Measurement Greece.
Το τηλεοπτικό κοινό έχει λατρέψει τις νεανικές σειρές που προβάλει το κορυφαίο διεθνώς μουσικό κανάλι και αυτό φαίνεται από την εκρηκτική αύξηση τηλεθέασης που παρουσιάζει το κανάλι στις ζώνες που προβάλλονται.
Το slot 14:00 – 18:00, το ποσοστό αύξησης είναι 175%, από 2.4% σε 6.6%.
Στη συγκεκριμένη ζώνη προβάλλονται οι “αγαπημένες” νεανικές σειρές Big Time Rush & Victorious, το comedy animation Crash Canyon, το talent show America’s Best Dance Crew και το κλασσικό και αγαπημένο «Pimp My Ride».
Συνολικά, το MTV έχει αυξήσει το μερίδιο τηλεθέασής του (SHR%) κατά 55.6% από 1.8% (περίοδος 01/01/2012 – 31/10/2012) σε 2.8% (περίοδος 01/11/2012 – 21/11/2012).
Τα νούμερα αφορούν το ηλικιακό κοινό Αθήνα 15-24.
Πηγή: MTV Greece
Η πρώτη επιλογή για οικιακή ψυχαγωγία γίνεται το νεανικό μουσικό κανάλι MTV όπως δείχνουν τα πιο πρόσφατα νούμερα μέτρησης τηλεθέασης από την Nielsen Audience Measurement Greece.
Το τηλεοπτικό κοινό έχει λατρέψει τις νεανικές σειρές που προβάλει το κορυφαίο διεθνώς μουσικό κανάλι και αυτό φαίνεται από την εκρηκτική αύξηση τηλεθέασης που παρουσιάζει το κανάλι στις ζώνες που προβάλλονται.
Το slot 14:00 – 18:00, το ποσοστό αύξησης είναι 175%, από 2.4% σε 6.6%.
Στη συγκεκριμένη ζώνη προβάλλονται οι “αγαπημένες” νεανικές σειρές Big Time Rush & Victorious, το comedy animation Crash Canyon, το talent show America’s Best Dance Crew και το κλασσικό και αγαπημένο «Pimp My Ride».
Συνολικά, το MTV έχει αυξήσει το μερίδιο τηλεθέασής του (SHR%) κατά 55.6% από 1.8% (περίοδος 01/01/2012 – 31/10/2012) σε 2.8% (περίοδος 01/11/2012 – 21/11/2012).
Τα νούμερα αφορούν το ηλικιακό κοινό Αθήνα 15-24.
Πηγή: MTV Greece