ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
To YouTube επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις της Warner Music

Μία νέα έρευνα των πανεπιστημίων Colorado και Fairchild υποστηρίζει ότι το YouTube ίσως επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις των μουσικών άλμπουμ. Βασισμένοι στον αποκλεισμό που έχει επιβάλλει Warner Music στο YouTube, οι ερευνητές συμπεραίνουν ότι το βίντεο πόρταλ κοστίζει στην εταιρεία έως και 40 εκατομμύρια…Μία νέα έρευνα των πανεπιστημίων Colorado και Fairchild υποστηρίζει ότι το YouTube ίσως επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις των μουσικών άλμπουμ.
Βασισμένοι στον αποκλεισμό που έχει επιβάλλει Warner Music στο YouTube, οι ερευνητές συμπεραίνουν ότι το βίντεο πόρταλ κοστίζει στην εταιρεία έως και 40 εκατομμύρια σε χαμένες πωλήσεις άλμπουμ τον χρόνο. Στην μελέτη οι ερευνητές εξετάζουν την επιρροή που είχε ο αποκλεισμός που επέβαλλε στο YouTube η Warner Music το 2009, στις πωλήσεις άλμπουμ της εταιρείας.
Εκείνη τη περίοδο η Warner είχε αποσύρει όλο το μουσικό της ρεπερτόριο από το YouTube, λόγω διαφωνιών για τις άδειες προβολής τους. Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν αυτό το γεγονός για να συγκρίνουν τις πωλήσεις των καλλιτεχνών της Warner που βρίσκονται στη λίστα Billboard Album 200, με αυτές εταιρειών που διατηρούσαν τα βίντεο στο YouTube.
«Δείξαμε ότι η απομάκρυνση του περιεχομένου από το YouTube είχε ένα περιστασιακό αντίκτυπο στις πωλήσεις των άλμπουμ, αυξάνοντας τις 10.000 κατά μέσο όρο κάθε εβδομάδα, για τα κορυφαία άλμπουμ».
«Αν και έχουν ειπωθεί πολλά για τον πιθανό ρόλο αυτών των υπηρεσιών στην προώθηση και ανακάλυψη νέων καλλιτεχνών και μουσικής, τα αποτελέσματα μας θέτουν υπό αμφισβήτηση την ευρεία αυτή άποψη, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα κορυφαία σε πωλήσεις άλμπουμ».
Πηγή: broadbandtvnews.com