Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
820 κανάλια UHD έως το 2025
Η εταιρεία ερευνών NSR προβλέπει ότι έως το 2015 θα υπάρχουν περισσότερα από 820 δορυφορικά κανάλια Ultra-HD. Η τελευταία έκθεση της εταιρείας υποστηρίζει ότι η απευθείας δορυφορική λήψη (DTH) θα οδηγεί τη συγκεκριμένη τάση, και η τεχνολογία αυτή όχι μόνο θα οδηγήσει σε περισσότερα έσοδα ανά πελάτη (ARPU), αλλά και…
Η εταιρεία ερευνών NSR προβλέπει ότι έως το 2015 θα υπάρχουν περισσότερα από 820 δορυφορικά κανάλια Ultra-HD. Η τελευταία έκθεση της εταιρείας υποστηρίζει ότι η απευθείας δορυφορική λήψη (DTH) θα οδηγεί τη συγκεκριμένη τάση, και η τεχνολογία αυτή όχι μόνο θα οδηγήσει σε περισσότερα έσοδα ανά πελάτη (ARPU), αλλά και σε μεγαλύτερη συγκράτηση πελατών.
Η NSR προβλέπει ότι έως το 2025 θα διατίθεται περιεχόμενο Ultra-HD σε όλες τις περιοχές, όχι μόνο μέσω της απευθείας δορυφορικής λήψης, αλλά και μέσω δορυφόρου στα headend της καλωδιακής τηλεόρασης και των παρόχων IPTV. Μέχρι το 2025 οι DTH πλατφόρμες θα οδηγούν ακόμα την ανάπτυξη, με περισσότερα από 560 κανάλια 4Κ και 8Κ Ultra-HD. Ωστόσο η καλωδιακή τηλεόραση και η IPTV θα έχει επίσης μία σταθερή ανάπτυξη της ζήτησης μέσω δορυφόρου, με περισσότερα από 260 κανάλια να διανέμονται στα καλωδιακά και IPTV headend.
Η μελέτη προβλέπει επίσης σημαντική αύξηση των εσόδων από την Ultra-HD, με πάνω από 370 εκατομμύρια δολάρια από τη μίσθωση χωρητικότητας για το νέο τύπο περιεχομένου. Εκτός του ότι είναι το ‘επόμενο μεγάλο βήμα’ για τις τηλεοπτικές εκπομπές, η Ultra-HD αναμένεται επίσης να αποτελέσει ένα σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης μεταξύ των δορυφορικών πλατφορμών. Αυτό θα συμβεί όχι μόνο στις ανεπτυγμένες περιοχές, αλλά και στις αναπτυσσόμενες, όπου μερικά κανάλια UHD μπορεί να είναι η διαφορά στην προσέλκυση συνδρομητών της τάξης των δεκάδων ή ακόμα και εκατοντάδων χιλιάδων, αν και με σχετικά χαμηλότερα έσοδα ανά πελάτη (APRU).
Συνολικά, η Ultra-HD θα είναι μια σταθερή εξειδικευμένη αγορά μεσοπρόθεσμα, ενώ είναι πιθανό να εξελιχθεί σε κυρίαρχη τάση στις περισσότερες ανεπτυγμένες περιφέρειες. Με τον έντονο ανταγωνισμό στις αναπτυσσόμενες περιοχές, είναι σαφές ότι η Ultra-HD θα χρησιμοποιηθεί ως παράγοντας διαφοροποίησης, ακόμη και αν τα έσοδα ανά πελάτη δεν μπορούν να δικαιολογήσουν τέτοιες δαπάνες βραχυπρόθεσμα.
http://advanced-television.com