Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η DirecTV ξεκινά φέτος μεταδόσεις Ultra HD

Η αμερικανική συνδρομητική πλατφόρμα DirecTV θέλει να υποστηρίξει ενεργά το περιεχόμενο Ultra HD μέσα στο 2014, σύμφωνα με δήλωση του Michael White σε επενδυτές που παραβρίσκονταν στο συνέδριο Communacopia της Goldman Sachs. Αν και παλιότερα ήταν επικριτικός για τις δυνατότητες της Ultra HD…
Η αμερικανική συνδρομητική πλατφόρμα DirecTV θέλει να υποστηρίξει ενεργά το περιεχόμενο Ultra HD μέσα στο 2014, σύμφωνα με δήλωση του Michael White, προέδρου και CEO της εταιρείας, σε επενδυτές που παραβρίσκονταν στο συνέδριο Communacopia της Goldman Sachs. Αν και παλιότερα ο White ήταν επικριτικός για τις δυνατότητες της Ultra HD στην αγορά, τώρα λέει ότι είναι μία υπηρεσία για την οποία η DirecTV σκοπεύει να είναι έτοιμη για να μπορέσει να διατηρήσει την ηγετική της θέση.
«Φέτος είναι μάλλον η πρώτη χρονιά που θα δούμε μία κρίσιμη μάζα τηλεοπτικών συσκευών στα νοικοκυριά – μικρή ακόμα, αλλά μεγαλύτερη από τα προηγούμενα χρόνια… Το σχέδιο μας είναι να ξεκινήσουμε μία υπηρεσία Ultra HD VOD (Video on Demand) έως το τέλος του χρόνου», είπε ο White.
O White υπογράμμισε ότι το μέτρια αποτελέσματα της υπερβολική διαφήμισης που περιέβαλε την τρισδιάστατη (3D) τηλεόραση, είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους εμφανίζεται συγκρατημένος. Σύμφωνα με αυτόν, η αποδοχή της Ultra HD θα εξαρτηθεί μάλλον από τα καταναλωτικά πρότυπα που θα επικρατήσουν για τις τηλεοράσεις 4Κ.
«Η Ultra HD σε μία τηλεόραση 80 ιντσών είναι υπέροχη για συγκεκριμένο περιεχόμενο… όμως σε τηλεοράσεις μικρότερες των 40 ιντσών δεν είναι τόσο ξεκάθαρη η διαφορά για μένα, αλλά θα το διαπιστώσουμε από τους καταναλωτές καθώς εξελίσσεται η βιομηχανία», πρόσθεσε.
Σήμερα οι πρώιμοι αγοραστές τηλεοράσεων Ultra HD έχουν υψηλά επίπεδα εισοδήματος για κατανάλωση, αλλά ο αριθμός των αγοραστών αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά έως το τέλος της δεκαετίας. Η εταιρεία ερευνών Research Analytics πιστεύει ότι οι πωλήσεις των τηλεοράσεων Ultra HD θα δεκαπλασιαστούν έως το 2020, και θα φτάσουν από το 4% στο 41% της παγκόσμιας αγοράς των επίπεδων τηλεοράσεων. Η εταιρεία πιστεύει επίσης ότι η Βόρεια Αμερική, μία από τις κορυφαίες αγορές της DirecTV, θα είναι η δεύτερη αγορά για τηλεοράσεις Ultra HD, μετά την Κίνα. Οι ΗΠΑ ειδικότερα είναι μία ισχυρή αγορά λόγω της μεγαλύτερης αναλογίας πωλήσεων τηλεοράσεων που ξεπερνούν τις 50 ίντσες.
Ο White αναμένει ότι το αρχικό περιεχόμενο Ultra HD της DirecTV θα επικεντρωθεί μάλλον σε εκδηλώσεις, παρά σε κανονικό περιεχόμενο. Τα επόμενα χρόνια η DirecTV σκοπεύει να ξεκινήσει ζωντανές μεταδόσεις περιεχομένου Ultra HD. Η DirecTV υποστηρίζει σήμερα 184 κανάλια HD, αλλά η μεγάλη ώθηση για την Ultra HD θα έρθει από τους νέους δορυφόρους που θα εκτοξευθούν τους επόμενους 18 μήνες.
http://www.satellitetoday.com/