Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η έλλειψη περιεχομένου πλήττει τις πωλήσεις τηλεοράσεων 3D
Σύμφωνα με έκθεση της Screen Direct (SD) η 3D TV δεν ανταποκρίνεται ακόμα στις υποσχέσεις της. Οι πωλήσεις τηλεοράσεων 3D για το 2010 κυμαίνονται στα 3,3 εκατομμύρια κομμάτια παγκοσμίως, αρκετά μακριά από την πρόβλεψη των 6 – 7 εκατομμυρίων μόνο για τους τέσσερις μεγάλους κατασκευαστές (LG, Panasonic, Samsung και Sony), αναφέρει η Screen Direct.
Το πρόβλημα όπως λέει η έκθεση, είναι η σχεδόν παντελής έλλειψη περιεχομένου. Η έρευνα την συγκρίνει με το πρώτο έτος διάθεσης των δίσκων Blu-ray, οπότε και κυκλοφόρησαν 135 τίτλοι από το Χόλυγουντ. Έτσι το 2010 κυκλοφόρησαν μόλις 37 τίτλοι 3D, οι περισσότεροι από τους οποίους είχαν περιορισμένη διαθεσιμότητα λόγω του ότι περιλαμβάνονταν ως προσφορές σε αποκλειστικές συμφωνίες με κατασκευαστές ηλεκτρονικών συσκευών. Οι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί μόλις πρόσφατα μπήκαν στην αγορά 3D, με την αμερικανική DirectTV να προσφέρει μεταδόσεις σε 3D από τον περασμένο Ιούνιου, και ο Sky από τον Οκτώβριο. Επιπλέον, όπως λέει η SD, οι καταναλωτές είχαν προβλήματα με τα γυαλιά, και ειδικά με τα γυαλιά ενεργού κλείστρου (active shutter glasses). Από την άλλη μεριά, είναι θετικό ότι οι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί αύξησαν σημαντικά την κάλυψη ζωντανών αθλητικών γεγονότων σε 3D, όπως το τουρνουά τένις του Roland Garros, τουρνουά γκολφ, το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, και άλλους αγώνες ποδοσφαίρου.
Παρόλα αυτά η SD προβλέπει ένα ρόδινο μέλλον για την 3D, με περισσότερα από το 25% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ να έχουν τηλεοράσεις 3D έως το 2014, το 20% των νοικοκυριών στην Μεγάλη Βρετανία και Ιαπωνία, 15% των νοικοκυριών στην Γαλλία, και 11% στην Γερμανία. Η αισιοδοξία αυτή πηγάζει από το γεγονός ότι τα μεγάλα κινηματογραφικά στούντιο θα δώσουν φέτος περισσότερες από 50 ταινίες σε 3D, και υπάρχουν ακόμα 75 ταινίες σε διάφορα στάδια παραγωγής. Θα υπάρχει επίσης σημαντική παραγωγή μη κινηματογραφικού υλικού σε 3D, κυρίως αυτό που αφορά μουσικό περιεχόμενο. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ότι πλέον η ενσωμάτωση δυνατοτήτων 3D στις νέες τηλεοράσεις γίνεται με τόσο μεγάλο ρυθμό, που το 2013 το 20% των συσκευών θα έχει τέτοιες δυνατότητες ενώ το 2014 το ποσοστό θα φτάσει το 40%.
Πηγή: advanced-television.tv
Σύμφωνα με έκθεση της Screen Direct (SD) η 3D TV δεν ανταποκρίνεται ακόμα στις υποσχέσεις της. Οι πωλήσεις τηλεοράσεων 3D για το 2010 κυμαίνονται στα 3,3 εκατομμύρια κομμάτια παγκοσμίως, αρκετά μακριά από την πρόβλεψη των 6 – 7 εκατομμυρίων μόνο για τους τέσσερις μεγάλους κατασκευαστές (LG, Panasonic, Samsung και Sony), αναφέρει η Screen Direct.
Το πρόβλημα όπως λέει η έκθεση, είναι η σχεδόν παντελής έλλειψη περιεχομένου. Η έρευνα την συγκρίνει με το πρώτο έτος διάθεσης των δίσκων Blu-ray, οπότε και κυκλοφόρησαν 135 τίτλοι από το Χόλυγουντ. Έτσι το 2010 κυκλοφόρησαν μόλις 37 τίτλοι 3D, οι περισσότεροι από τους οποίους είχαν περιορισμένη διαθεσιμότητα λόγω του ότι περιλαμβάνονταν ως προσφορές σε αποκλειστικές συμφωνίες με κατασκευαστές ηλεκτρονικών συσκευών. Οι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί μόλις πρόσφατα μπήκαν στην αγορά 3D, με την αμερικανική DirectTV να προσφέρει μεταδόσεις σε 3D από τον περασμένο Ιούνιου, και ο Sky από τον Οκτώβριο. Επιπλέον, όπως λέει η SD, οι καταναλωτές είχαν προβλήματα με τα γυαλιά, και ειδικά με τα γυαλιά ενεργού κλείστρου (active shutter glasses). Από την άλλη μεριά, είναι θετικό ότι οι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί αύξησαν σημαντικά την κάλυψη ζωντανών αθλητικών γεγονότων σε 3D, όπως το τουρνουά τένις του Roland Garros, τουρνουά γκολφ, το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, και άλλους αγώνες ποδοσφαίρου.
Παρόλα αυτά η SD προβλέπει ένα ρόδινο μέλλον για την 3D, με περισσότερα από το 25% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ να έχουν τηλεοράσεις 3D έως το 2014, το 20% των νοικοκυριών στην Μεγάλη Βρετανία και Ιαπωνία, 15% των νοικοκυριών στην Γαλλία, και 11% στην Γερμανία. Η αισιοδοξία αυτή πηγάζει από το γεγονός ότι τα μεγάλα κινηματογραφικά στούντιο θα δώσουν φέτος περισσότερες από 50 ταινίες σε 3D, και υπάρχουν ακόμα 75 ταινίες σε διάφορα στάδια παραγωγής. Θα υπάρχει επίσης σημαντική παραγωγή μη κινηματογραφικού υλικού σε 3D, κυρίως αυτό που αφορά μουσικό περιεχόμενο. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ότι πλέον η ενσωμάτωση δυνατοτήτων 3D στις νέες τηλεοράσεις γίνεται με τόσο μεγάλο ρυθμό, που το 2013 το 20% των συσκευών θα έχει τέτοιες δυνατότητες ενώ το 2014 το ποσοστό θα φτάσει το 40%.
Πηγή: advanced-television.tv