Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οι μισοί γερμανοί τηλεθεατές θα πλήρωναν για κανάλια Ultra HD
Το 52% των γερμανών τηλεθεατών θα ήταν διατεθειμένο να δαπανήσει χρήματα σε τηλεοπτικά κανάλια με ποιότητα Ultra HD. Το 14% θα μπορούσε να πληρώσει μέχρι 3 ευρώ το μήνα για UHD, το 18% μεταξύ 3 ευρώ και 6 ευρώ, το 8% μεταξύ 6 και 9 ευρώ, το 7% μεταξύ 9 και 12 ευρώ και το 5% πάνω από 12 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι κάθε πέμπτο νοικοκυριό (20%) είναι διατεθειμένο να πληρώσει…
Το 52% των γερμανών τηλεθεατών θα ήταν διατεθειμένο να δαπανήσει χρήματα σε τηλεοπτικά κανάλια με ποιότητα Ultra HD.
Το 14% θα μπορούσε να πληρώσει μέχρι 3 ευρώ το μήνα για UHD, το 18% μεταξύ 3 ευρώ και 6 ευρώ, το 8% μεταξύ 6 και 9 ευρώ, το 7% μεταξύ 9 και 12 ευρώ και το 5% πάνω από 12 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι κάθε πέμπτο νοικοκυριό (20%) είναι διατεθειμένο να πληρώσει 6 και πλέον ευρώ μηνιαίως για προγράμματα UHD.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα της έρευνας HD+ Ultra HD Monitor 2018, για την διεξαγωγή της οποίας η S&L Research διενήργησε έρευνα σε 1.005 άτομα ηλικίας άνω των 16 ετών για λογαριασμό της γερμανικής δορυφορικής πλατφόρμας HD+.
“Η προθυμία πληρωμής για τηλεόραση υψηλής ευκρίνειας είναι υψηλή. Για το UHD αυτό είναι ακόμη πιο εμφανές από ό,τι όταν εισήχθη το HD”, δήλωσε ο Timo Schneckenburger, διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της HD+. “Αυτό είναι σύμφωνο με άλλες μελέτες που υποθέτουν ότι οι γερμανοί τηλεθεατές είναι πιο πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για υψηλής ποιότητας τηλεόραση. Εκτός από το περιεχόμενο της συνδρομητικής τηλεόρασης, αυτό ισχύει και για την προθυμία πληρωμής για άριστη ποιότητα εικόνας και πιο εντυπωσιακή τηλεοπτική εμπειρία.”
Μέχρι το τέλος του 2019, η GfK αναμένει ότι θα έχουν πωληθεί στη Γερμανία συνολικά περίπου 13,3 εκατομμύρια τηλεοράσεις UHD. Περίπου 3,5 εκατομμύρια πρόκειται να πωληθούν αυτό το έτος και περίπου 4,2 εκατομμύρια το 2019.