Το 93% των θεατών εντυπωσιάζεται από την 4Κ

Η Strategy Analytics αναφέρει ότι η επίγνωση των καταναλωτών για την τηλεόραση Ultra HD / 4K αυξάνει σταθερά, και το 93% από όσους έχουν δει την τεχνολογία στην πράξη, την βρήκαν «εξαιρετικά ή αρκετά» εντυπωσιακή. Στην τελευταία έρευνα ConsumerMetrics της Strategy Analytics, που διεξήχθη τον Νοέμβριο…
Η Strategy Analytics αναφέρει ότι η επίγνωση των καταναλωτών για την τηλεόραση Ultra HD / 4K αυξάνει σταθερά, και το 93% από όσους έχουν δει την τεχνολογία στην πράξη, την βρήκαν «εξαιρετικά ή αρκετά» εντυπωσιακή.
Στην τελευταία έρευνα ConsumerMetrics της Strategy Analytics, που διεξήχθη τον Νοέμβριο, συμμετείχαν 2001 άτομα από τις ΗΠΑ. Το ποσοστό όσων απάντησαν ότι γνωρίζουν τον όρο Ultra HD αυξήθηκε από το 39% τον Ιανουάριο του 2014, στο 5% τον Νοέμβριο. Η γνώση των άλλων όρων, 4Κ TV και UHD, έχει επίσης αυξηθεί, παραμένει όμως μικρότερη από αυτή για την Ultra HD.
To 23% όσων απάντησαν λένε ότι έχουν παρακολουθήσει τηλεόραση ή βίντεο σε μία τηλεόραση Ultra HD/4K, είτε σε κατάστημα, ή στο σπίτι κάποιου άλλου. Από αυτούς, το 53% λέει ότι η ποιότητα βίντεο είναι «εξαιρετικά εντυπωσιακή» και το 40% «αρκετά εντυπωσιακή».
«Αυτά είναι πολύ υψηλά ποσοστά για οποιαδήποτε νέα τεχνολογία», σημειώνει ο David Mercer, αναλυτής τα Strategy Analytics και συγγραφέας της έρευνας. «Το γεγονός ότι σχεδόν όλοι όσοι είδαν μία τηλεόραση Ultra HD εντυπωσιάστηκαν, είναι πολύ ενθαρρυντικό για τους κατασκευαστές και τους έμπορους τηλεοπτικών συσκευών, και αποτελεί καλό οιωνό για μία ισχυρή ολοκλήρωση της σεζόν των [χριστουγεννιάτικων] διακοπών του 2014».
http://advanced-television.com