Το Super Bowl οδηγεί τις πωλήσεις τηλεοράσεων 4Κ
Όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι οι πωλήσεις των τηλεοράσεων 4Κ βοηθούνται από το επερχόμενο Super Bowl του σαββατοκύριακου, παρά το γεγονός ότι κανείς τηλεοπτικός σταθμός δεν θα μεταδώσει τη δημοφιλέστερη διοργάνωση της NFL σε Ultra-HD. Η BestBuy, μία από τις μεγαλύτερες αμερικανικές αλυσίδες πωλήσεων ηλεκτρικών συσκευών, λέει ότι απολαμβάνει μία από τις…
Όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι οι πωλήσεις των τηλεοράσεων 4Κ βοηθούνται από το επερχόμενο Super Bowl του σαββατοκύριακου, παρά το γεγονός ότι κανείς τηλεοπτικός σταθμός δεν θα μεταδώσει τη δημοφιλέστερη διοργάνωση της NFL σε Ultra-HD.
Η BestBuy, μία από τις μεγαλύτερες αμερικανικές αλυσίδες πωλήσεων ηλεκτρικών συσκευών, λέει ότι απολαμβάνει μία από τις υγιέστερες περιόδους για τις πωλήσεις τηλεοράσεων κατά τη διάρκεια της πρόσφατης περιόδου των διακοπών, με αύξηση του όγκου των πωλήσεων ήδη στο 2,6% σε σχέση με το προηγούμενο χρόνο και «με την καλύτερη απόδοση κατά τη διάρκεια της περιόδου – κλειδί για τις αγορές». Η BestBuy επέκτεινε τον αριθμό των μοντέλων των τηλεοράσεων 4Κ που διαθέτει, από περίπου 10 σε περισσότερα από 30.
Ακόμα καλύτερη απόδοση λέει ότι έχει η αλυσίδα λιανικού εμπορίου Target Corp., που αναφέρει ότι η αύξηση των πωλήσεων έφτασε σε διψήφιο νούμερο κατά τη διάρκεια των εορτών, και αφορά κυρίως τηλεοράσεις μεγάλης οθόνης.
O αναλυτής Paul Gagnon της IHS Media & Technology λέει ότι αυτή είναι η χρονιά για τις τηλεοράσεις 4K, και οι πωλήσεις από τις 1,1 εκατομμύρια μονάδες τηλεοράσεων 4Κ του 2014 στη Βόρεια Αμερική, θα υπερτριπλασιαστούν και θα φτάσουν στις 4,9 εκατομμύρια μονάδες το 2015. Η IHS αναμένει ότι τιμές λιανικής των τηλεοράσεων 4Κ θα πέσουν 46% περίπου έως το τέλος της χρονιάς.
Ο Brian Markwalter, SVP / Research της Ένωσης Καταναλωτών Ηλεκτρονικών συσκευών, λέει ότι αναμένεται περίπου το 53 τοις εκατό των καταναλωτών να αγοράσει μια νέα τηλεόραση μέσα στα επόμενα 3 χρόνια, και το 14 τοις εκατό μέσα στους επόμενους 6 μήνες.
http://advanced-television.com/




