Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
185 εκατομμύρια οι συνδρομητές της τηλεοπτικής αγοράς στην Ευρώπη

Έρευνα της Dataxis δείχνει ότι η ευρωπαϊκή αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης έφτασε τα 185 εκατομμύρια συνδρομητές κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018 και αυξήθηκε μόνο κατά 0,3% σε σύγκριση με το 4ο τρίμηνο του 2017. Αυτό είναι το χαμηλότερο καθαρό κέρδος που παρατηρείται ποτέ από την Dataxis. Περίπου 35 τοις εκατό των συνδρομητών συνδρομητικής τηλεόρασης έχουν καλωδιακή σύνδεση…Έρευνα της Dataxis δείχνει ότι η ευρωπαϊκή αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης έφτασε τα 185 εκατομμύρια συνδρομητές κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018 και αυξήθηκε μόνο κατά 0,3% σε σύγκριση με το 4ο τρίμηνο του 2017. Αυτό είναι το χαμηλότερο καθαρό κέρδος που παρατηρείται ποτέ από την Dataxis.
Περίπου 35 τοις εκατό των συνδρομητών συνδρομητικής τηλεόρασης έχουν καλωδιακή σύνδεση, το 31 τοις εκατό λαμβάνει τις υπηρεσίες μέσω δορυφόρου, και μέσω της IPTV το 28 τοις εκατό. Το OTT και η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DTT) αντιπροσωπεύουν μόλις το 3% του συνόλου των συνδρομητών.
Η καλωδιακή τηλεόραση εξακολουθεί να είναι η πλέον χρησιμοποιούμενη τεχνολογία στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν 65 εκατομμύρια συνδρομητές, αλλά το ποσοστό της μειώθηκε ελαφρά το Α΄ τρίμηνο του 2018. Η Liberty Global/Vodafone αντιπροσωπεύει το 31 τοις εκατό των συνδρομητών.
Η αγορά της δορυφορικής τηλεόρασης (DTH) σημείωσε μεγαλύτερη μείωση το πρώτο τρίμηνο του 2018, με 400.000 λιγότερους συνδρομητές σε σχέση με το 4ο τρίμηνο του 2017 (-0,72%). Η Dataxis εκτιμά ότι ο όμιλος Sky και η Tricolor (Ρωσία), που κατέχουν το 50% της αγοράς, έχουν χάσει 140.000 και 80.000 πελάτες αντίστοιχα.
Η αγορά της επίγειας ψηφιακής συνδρομητικής τηλεόρασης παρέμεινε σταθερή το Α΄ τρίμηνο του 2018, χάνοντας μόνο το 0,35% των συνδρομητών της, αλλά τείνει να μειωθεί περαιτέρω παρά την έναρξη της Freenet στη Γερμανία το 2017, που αντιπροσωπεύει το 18% των συνδρομητών DTT, η οποία κέρδισε 47.000 πελάτες το τελευταίο τρίμηνο.
Από την άλλη πλευρά, η αγορά IPTV στην Ευρώπη συνέχισε την ανάπτυξή της κατά το Α΄ τρίμηνο του 2018, με 1.000.000 περισσότερους συνδρομητές σε σύγκριση με το 4ο τρίμηνο του 2017 (+2%). Οι κύριοι παράγοντες στην αγορά αυτή είναι η Orange (Γαλλία) και η Rostelecom (Ρωσία), οι οποίες αντιπροσωπεύουν αντίστοιχα 10 τοις εκατό και 13 τοις εκατό των συνδρομητών IPTV.
Παρά το γεγονός ότι αντιπροσωπεύει μόνο το 3% της αγοράς της συνδρομητικής τηλεόρασης, η OTT αυξήθηκε σημαντικά όσον αφορά τους συνδρομητές, ιδιαίτερα σε σύγκριση με το 4ο τρίμηνο του 2016 (+47%). Η Play Now (Πολωνία) κατέχει το 25% του συνόλου τω συνδρομητών OTT.
http://dataxis.com/press-release/european-pay-tv-market-reached-185-million-subs-in-q1-2018/